pondělí 10. dubna 2017

My favourite youtube channels | MY FITNESS DIARY

Přeji vám krásný den! Tentokrát si dáme článek z úplně jiného soudku, než jste u mně zvyklí, protože bych vám ráda představila mé oblíbené youtube kanály, s kterými se mi doma cvičí jedna radost.

Vždycky jsem měla ráda skupinové lekce, ať už to byl spinning, zumba nebo pilates, ale v poslední době mi schází parťák, který by se mnou do fitka zašel, proto se kromě běhu uchyluji hlavně k nejrůznějším fitness kanálům. Velké plus vidím v tom, že si můžete přesně vybrat na co se chcete zaměřit - jestli to bude cardio, posilování, kombinace obojího nebo úplně něco jiného a samozřejmě můžete cílit i na jednotlivé části těla. Navíc je to úplně zadarmo! Nicméně najít ten "pravý" kanál s videy, která vám budou vyhovovat, není úplně jednoduché. Věřte mi, že jsem jich zkoušela už spoustu a tohle je můj výběr tří nejoblíbenějších.

Prvním a zároveň neojblibenějším kanálem je FitnessBlender, který tvoří manželská dvojice Daniel a Kelli. Jejich videa sleduji už dlouhé roky a pokaždé se k nim vracím. Najdete zde naprosto všechno - videa na zahřátí, protahování, HIIT, cardio, pilates, posilování a spoustu dalšího v různých časových rozpětích podle toho, jak máte zrovna chuť nebo čas. Oba dva na mě působí velmi příjemně a zároveň jsou pro mě výraznou motivací bez zbytečných "keců". Skvělé je, že u mnoha náročnějších cviků nabízejí i jednodušší varianty, například když už jste na konci svých sil. Jednou za čas přidávají speciílní devadesátiminutová cvičení na spálení 1000 kalorií, která jsou pořádnou výzvou! Jejich videa nemají žádný hudební podkres, takže si k nim můžete pustit cokoliv na povzbuzení.



BeFit je kanál, který se většinou zaměřuje spíše na kratší tréninkové intervaly. Tyhle ale rozhodně nejsou nějaká brnkačka, protože zákonitě čím kratší dobu chcete cvičit, tím vice do toho musíte dát a tady to platí hned dvojnásob. Já se sem vracím hlavně kvůli takové klasice jako je 30 Days Shred od Jillian Michaels nebo moje oblíbená Lauren Boggi, která dělá fantastická videa. Kromě toho zde najdete i spoustu videí o zdravém stravování a životním stylu.

V posledních týdnech jsem naprosto propadla Popsugar Fitness. Spousta z nás přece touží po tělu jako májí modelky Victoria's Secret nebo Selena Gomez a na tuhle skupinu lidí přesně tento kanál cílí. Líbí se mi ta rozmanitost, kterou Popsugar nabízí, protože kromě "klasických" cvičení různých délek a zaměření zde máte například i taneční sestavy. A co je lepší než tančit a u toho spalovat kalorie?! Pokud chcete cvičení dát šanci, ale nevíte, kde začít, tohle by se vám mohlo líbit. Navíc sympatické a energické cvičitelky vás pořádně nakopnou!


Cvičite doma nebo preferujete spíš fitko? 
Pokud ano, budu ráda, když mi dáte tip na váš oblíbený kanál nebo cvičební program!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil! 
Mějte krásný týden, Karolína

2 komentářů:

  1. Všechny tyto kanály znám :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý článek! některá videa mě dost zaujaly, takže vyzkoouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!