pondělí 3. dubna 2017

monthly monday | únor + březen 2017

Ahoj! Dnes tu mám své tradiční měsíční shrnutí, které je tentokrát tedy za dva měsíce, protože jsem kvůli stěhování neměla čas napsat to za únor, společně se spoustou fotek a kosmetických novinek :)

Na to, jak se začátek roku vlekl, s příchodem února se všechno rozjelo a teď už nám začíná duben. Neskutečný! Ale pěkně popořadě - v únoru ani mě nevynechala chřipka, takže jsem se kurýrovala silou vůle a za pomoci Sims 4, které jsem si koupila, abych zahnala nudu. Ona je to ale docela zábava :D Týden na to jsem navštívila Janičku a užily jsme si holčičí víkend jak má být - spousta kávy, dobrého jídla a procházek Prahou. Už se těším na další takový!


Zbytek února byl spíše pracovní a každou volnou chvilku jsem se snažila trávit někde venku na čerstvém vzduchu, abych zahnala chmury a psychicky se připravila na blížící se stěhování! V tomhle Liberec naprosto miluju, protože je okolo tolik nádherné přírody. Stěhování proběhlo relativně v klidu a v březnu jsem už byla v novém. Velké díky mé rodince a kamarádům, moc jste mi pomohli. Jak to vypadá v mém novém království se můžete podívat tady.


Mám pocit, že jen co jsem se zabydlela, tak byl březen zase pryč. Prakticky jsem se nezastavila. Počasí konečně připomíná jaro a ty slunečné dny jsou přesně, co jsem potřebovala. Dodává mi spoustu nové inspirace, dobré nálady a rýsuje se spoustu plánů na léto. V brzké době se také můžete těšit na nové příspěvky z kategorie "PLACES", jelikož objevuji další nová místa a pokud jste z Liberce, rozhodně byste měli blog dále sledovat. Mezi fotkami najdete malinkou nápovědu ;) A teď hurá na kosmetiku.


Celým kosmetickým světem doslova otřásl nový make-up od Catrice - HD Liquid Coverage. Podle mnohých je to nejlepší make-up z drogérie a samozřejmě je teď naprosto nedostupný. Modlím se za doplnění zásob, protože chci tenhle zázrak také vyzkoušet. Novinkou je i nový odstín do rodiny Liquid Camouflage korektorů a to konkrétně nový nejsvětlejší číslo 005. Ten se mi podařilo sehnat, takže pokud jste bledule a nenašli jste zatím vhodný odstín korektoru, šup pro něj!
Clarins přišlo se spoustou novinek, ale moje srdce zaplesalo, když jsem viděla nové přírůstky do rodiny ikonického olejíčku na rty. Kromě těch původních verzí teď seženete candy, mint nebo mandarinku. To bude ještě hodně těžká volba...

zdroj ]

Obrovským překvapením pro mě bylo zjistění, že Becca, značka prosluslá svými rozjasňovači, bude nově dostupná na našem českém Sephora e-shopu. Tomu říkám pecka a jen doufám, že se k nám dostanou i další zaoceánské značky.

 [ zdroj ]

Z té spousty letních novinek mě nejvíce zaujal Nars. Letošní Narsissist paletka je plná nádherných teplých odstínů a to je přesně šálek mého čaje. Za zmínku stojí i prosluslá Laguna, tentokrát ale v matném finishy a ta je  pro mě obzvlášť velkým lákadlem. Spát mi nedá ani nový korektor Soft Matte Complete, který sbírá jednu pozitivní recenzi na druhou. Sice nejsem fanda kalíškových korektorů, ale u tohoto si možná dám říct.
Abych nemluvila pořád jen o high-end značkách, musím zmínit novinky od Makeup Revolution a především Modern Renaissance rtěnky, které dost nápadně připomínají Chartlotte Tilbury a její Matte Revolution kolekci. Mají opravdu nádherné odstíny a rozhodně se chystám nějaké vyzkoušet. Palec nahoru dávám i nové "čokoládové" paletce Gold Chocolate.
[ zdroj ]
[ zdroj ]

Mějte nádherný duben a dejte mi vědět, jaké novinky vás zaujaly.
Nezapomeňte Kosmetický šuplík sledovat na instagramu a facebooku!

4 komentářů:

  1. Překrásný fotky jako vždy :) já si sem k tobě vždycky chodím vyloženě odpočinout :) Jinak Sims pařim snad od dětství a je to asi jediná hra, která mě fakt ještě nepustila a obávám se, že ji budu hrát až do smrti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, úplně mě zahřál u srdce :) Jo, Sims jsou srdcovka, pařím je už od mala :D :))

      Vymazat
  2. Nádherný fotky a super článek! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!