MENU

sobota 22. dubna 2017

AVON Perfect Reds | rtěnka a lak na nehty


Přeji vám krásnou sobotu! Poslední dny jsem strávila v posteli s chřipkou, tak doufám, že už bude klid, protože za necelé dva týdny odlétám na pár dní do Milána. Nemůžu se dočkat :) Dnes tu pro vás mám tip na mé oblíbené rudé kombo.



Když se podívám pár let zpět, červená pro mě byla mnohem nositelnější odstín než dnes, což je docela paradox. Postupně jsem se dopracovala do stádia, kdy sahám spíše po různých nude odstínech a červenou volím jako něco "extra" na speciální příležitosti. Je to barva, která evokuje vášeň, energii a spousta z vás mi dá za pravdu, že tato barva vyžaduje určitou kuráž a sebevědomí. Není ale nic, co by ženskost podtrhlo více než perfektní rudý odstín ať už na rtech či na nehtech.


Před nějakou dobou přišel Avon se speciální řadou Perfect Reds, která obsahovala několik odstínů červených rtěnek a k nim ladící lak na nehty - světlé i tmavé, s teplým či studeným podtónem. Já jsem sáhla po dvojce Cherry Jubilee, která je nejtmavší ze všech nabízených odstínů, protože temnější odstíny do vínova mi sluší nejvíce.

Lak na nehty v akci vypadá stejně jako v lahvičce. Nádherná krvavá rudá, kterou je potřeba nanést alespoň ve dvou vrstvách, aby barva byla rovnoměrná a sytá. Zasychá do perfektního lesku a já bych na něm téměř nechala oči! Výdrž není nejlepší, zvládl se mnou v neporušeném stavu necelé dva dny, ale jak už jsem tu psala snad stokrát - ještě jsem nenašla lak, který mi na nehtech vydržel tři a více dní.
Rtěnka je takový chameleon, protože v balení se tváří až trochu do hněda a na rtech je pak mnohem více do vínova. Pigmentace téhle rtěnky mi naprosto vyrazila dech - je nesmírně sytá, opravdu hodně krémová, hydratační a taková klasická "cestovatelka", takže bych doporučovala použít konturku. Výdrž souvisí právě s tím, jak je krémová, takže to rozhodně není celovečerovka, protože se obtiskává, nicméně na rtech zanechává lehký stain, takže není tolik patrné, když se ze rtů vytrácí. 


Napište mi, jak to máte vy s nošením červených rtěnek - jsou pro vás běžné na každodenní nošení nebo je máte spíše na slavnostnější příležitosti jako já? A jaká je vaše osvědčená červená?



2 komentáře :

  1. červené nechty a pery to je klasika, ktorá vždy dobre vyzerá :) ja sa na ňu niekedy cítim aj cez deň bežne, ale niekedy skôr na večer :) takže ako sa práve zobudím :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Červené laky já miluji tento vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!