úterý 7. března 2017

I'VE MOVED | life update

Žiju! Mám to za sebou... Ten náročný víkend, který jsem dlouho vyhlížela. Konečně jsem přestěhovaná! Pořád ještě vybaluji krabice, takže tohle je takový první náhled do mého pokojíku :) Rozhodně vám to dlužím po té odmlce, pojďte tedy na první návstěvu.

Rozmístit nějak rozumně veškerý můj nábytek do jedné místnosti byl trochu oříšek, ale povedlo místnost šikovně rozdělit na obývací část, kde můžu s kamarádkami popíjet proseco na veliké a pohodlné pohovce a mou soukromější, ložnicovou, část s pracovním stolem a kosmetickým koutkem. Celý prostor krásně prosvětlují velká okna. 

Budu se na vás brzy těšit u dalšího článku!
Mějte se krásně, xoxo

14 komentářů:

  1. Ty se máš!
    Taky už bych ráda byla ve svém:(
    A krásný fotky! <3

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně zařízená, vypadá to skvěle :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to v pokoji krásné :). Já se nedávno taky stěhovala a ted o víkendu do bytu povezu zbytek mých věcí. Ještě není uplně hotový, ale jsem z něj i tak nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně zařízené. Já má ráda prosvětlené byty. Nemusím úplně tak minimalistický styl, kdy je všechno bílé ale mám ráda když jsou v domě velká okna. Pěkné detaily, nějaká ta zeleň se mi taky líbí když je v pokoji.

    OdpovědětVymazat
  5. co říct, vypadá to fakt nádherně :-) přesně ten styl co mám ráda

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, moc krásně zařízené bydlení! Já už se nemůžu dočkat, až budeme s přítelem ve svém, ale to si ještě víc než rok počkám, než oba dostudujeme a budeme si moct svůj byt dovolit :) Miluju zařizování interiéru, úplně se vidím, jak budu nejvíc nadšená z toho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, zařizování bytu je vzrušující a kreativní věc, také to miluju :)

      Vymazat
  7. Tak to je parádní pokojík :) už se těším, až ho uvidím osobně. A také až si sednu do té veliké sedačky a budu s Tebou popíjet to proseco :P
    Máš ho opravdu krásně zařízený, to se bude spokojeně bydlet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to bude co nejdříve :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!