MENU

sobota 11. března 2017

empties 01 + 02/2017 | SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY

Zdravím, vždy se divím, jak rychle se mi nahromadí spotřebované produkty a až poté si uvědomím, že vlastně utekly další dva měsíce... Hrozný! Každopádně toho dnes zase bude požehnaně, takže se na to hned vrhneme :)

SPRCHA, KOUPEL

Stálice, které už asi ani není potřeba představovat, jsou holící gel Balea (parfemace citronová zmrzlina) a intimní mýdlo Chilly. Oba produkty jsou moc fajn a jsem s nimi moc spokojená, ale chci tu svojí rutinu zase trochu zpestřit, takže je chci na nějakou dobu vyměnit za jiné produkty. O těch se určitě dozvíte v dalších empties :) Sprchový gel Balea z limitované edice Sweet Wonderland jsem si zamilovala pro jeho vůni, avšak obdobně jako u předchozích produktů mám chuť si od jejich sprcháčů dát chvíli pauzu a zkusit nějaké nové. Naopak hodně mě baví sprchové gely/krémy od Cien - mám tu velmi příjemnou vůni Golden October a zelený čaj s mátou z řady Pure Aroma, která se dost podobá Aroma Rituals od Dermacolu, co říkáte? Nicméně do toho zeleného čaje s mátou bych už znovu nešla, protože je na mě až příliš "mátový". Možná v létě na osvěžení. Velký palec nahoru dávám tuhému mýdlu s verbenou od L'Occitane, ta vůně je jednoduše dokonalá a nevysušuje tolik jako jiná mýdla.

VLASY

Sprejové kondicionéry Gliss Kur od Schwarzkopf jsou skvělá věc, pokud zrovna nemáte ve sprše/vaně kondicionér, ale potřebujete něco, co vám pomůže s rozčesáváním. Má dvě složky, které se po protřepání spojí, nastříkáte do vlasů a tenhle má mimo to ještě dodat lesk jako blesk! V mé péči o vlasy se jedná o stálici a přijde mi stokrát lepší než bezoplachový sprejový kondicionér od Bione, takže musím doplnit zásobu a zkusím zase jinou variantu. S řadou Winter Miracle od Aussie mám takový "love-hate relationship". Baví mě její vůně, vlasy zimu přežily opravdu dobře (když pominu to vypadávání, které bylo způsobené stresem), dodala potřebnou hydrataci, avšak mám pocit, že se mi po ní vlasy mnohem rychleji mastily a dva dny po sobě bez mytí jsem si nemohla dovolit. Navíc si musím trochu postěžovat - jakkoliv praktické mi dříve přišlo to balení té zázračné tříminutové masky, štve mě, že v ní zůstává spoustu produktu, který spotřebujete jedině, když celou lahvičku rozstříhnete. Toť asi vše... Znovu už ji ve své vaně nepotřebuji.

TĚLO + PLEŤ

Testovala jsem novou řadu Pure od mé oblíbené značky Borotalco a našla jsem nového oblíbence - deodorant ve spreji bez aluminiových solí. Funguje skvěle a nemá až tak silný alkoholový zápach jako řada Invisible. Doporučit můžu i balzámy na rty od Yves Rocher, mám jich doma hned několik a kokos to už má za sebou :) Ani nevíte, jakou mám radost, když spotřebuji tělové mléko, ale tady v případě Victoria's Secret Pure Seduction jsem zároveň i dost smutná, jelikož voněl vážně skvostně a rychle se vstřebával. Každopádně na hydrataci těla bych měla dbát mnohem více a snad tu bude další prázdné balení dříve než za rok :D Velké ne ode mě dostává krém s vůní malin od Baley. Voněl dost uměle a celé to balení bylo tak fórové, že se dovnitř dostal vzduch a krém vyschnul. Pleťový peeling s olejem z hroznových jedérek od Korres mě donutil balení dokonce rozstříhnout (což se moc často nestává), abych spotřebovala veškerý jeho obsah, protože je skvělý! Recenzi na něj si můžete přečíst tady a loučím se s ním s těžkým srdcem. Obdobný nicméně levnější produkt je čistící pleťová maska s uhlím a cukrem ve vzorkovém balení. Podle mého je to tedy spíše peeling, protože jako masku si to úplně nedokážu představit, každopádně s ním pleť vyčistíte a obrousíte opravdu intezivně, takže ideální pro někoho s hroší kůží jako jsem já :) Rozhodně si chci pořídit plné balení, po dlouhé době produkt od Freeman, který mě baví. Nerada se loučím i s krémem na ruce z řady Culture Bio od Yves Rocher. Obsahuje med a organické müsli (zajímavé...), ale voní po marcipánu a řeknu vám jediné - nejlepší krém na ruce, který jsem kdy vyzkoušela!

MAKE-UP + EXTRA

Vůbec nemám ponětí, proč doma mám ještě tuhle hrůzu v podobě BB krému 6v1 od Yves Rocher. Proč jsme si nesedli si můžete přečíst v samostatné recenzi. Pravým opakem je můj milovaný Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff, pro mě jako dělaný. Balení má konečně i pumpičku a já musím co nejdříve pro nový, protože je to make-up, který nikdy nezklame. Do koše za BB krémem poletí i kalíškový Catrice Camouflage tuhý korektor. Nikdy jsme si nerozumněli tak jako s jeho tekutým bráchou a navím mi nesedí ani odstínově. Sbohem dávám i olejíčku na rty od Clarins, který bezmezně miluju a pokud ho někdy přestanou vyrábět, tak budu hodně naštvaná! Více se o něm můžete dozvědet například tady. Clarins je celkově značka, kterou bych chtěla prozkoumat mnohem více. "Řasenku" na obočí Brow Drama od Maybelline jsem zařadila mezi můj výběr deseti nejlepších produktů z drogérie. Udělá přesně to, co potřebuji - vyplní a zafixuje. Všechno zakončím mým nejoblíbenějším parfémem La Vie Est Belle od Lancome. Tohle už je snad páté balení a klidně bych ho označila jako moji podpisovou vůni :) Miluju ji!

To je pro dnešek vše! Dejte mi vědět, zda jste také vyzkoušeli některý z produktů a jak vám vyhovoval.
P.S. Moc děkuji za komentáře u předchozího článku, zahřály mě u srdce! :)

Love, K.

4 komentáře :

  1. To je spotřeba! Já si vždycky po vyhození aktuální spotřebované várky říkám, jak nic nespotřebovávám, najedou 2 měsíce pryč a taková kupa :D A přesně jako ty - když spotřebuju tělové mléko / máslo, tak jásám! Měla bych se na to zaměřit víc, ale jsem fakt hrozný lenoch na to se po sprše ještě mazat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma tělových mlék, že nevím co s nimi :D jsem lenivá na mazání, ale bohužel :D Jinak opravdu skvělá spotřeba, já Únor a i Březen budu mít hodně spotřebovaných výrobků. Revlon makeup mam na seznamu, ten bych ráda vyzkoušela :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem Baleácké produkty, všechny byly fajn, obecně jsem velký fanoušek téhle značky:-) Bezoplachové balzámy od Gliss Kur používám v různých variantách pořád dokola, bez nich by rozčesávání vlasů po umytí bylo poněkud dramatičtější. Ale ten sprchový gel Cien až budu v Lidlu aspoň očichám, na léto by ta vůně nemusela být špatná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. tuhé mýdlo od L'Occitane jsem měla také a už jsem si šla pro další (a to mýdla moc nemusím)... Chilly je na mě asi moc, raději mám intim.mýdla Nivea.
    Hodně mě ale zaujala ta řasenka na obočí od Maybelline, tak ji asi zkusím :)

    https://beautybookbyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!