úterý 21. března 2017

copper red | NYX Ultimate Shadow Palette

Ahoj! Doufám, že se máte famfárově, protože tu máme jaro :) Doufám, že sluníčko na sebe nenechá dlouho čekat. Dnes jsem konečně sáhla po nové paletce od NYX, konkrétně je to Ultimate Shadow Palette ve variantě Warm Neutrals a právě jí pratří dnešní článek s mými prvními dojmy.

Hned co tahle paletka spatřila světlo světa, bylo mi jasné, že bude moje! To nebyly vůbec lehké, jelikož je permanentně vyprodaná. Teplými očními stíny jsem v poslední době doslova posedlá a tady najdete mix 16 stínů s matným a třpytivým finishem. Slyšela jsem na ní spoustu smíšených reakcí - podle některých je dobrá a podle jiných patří k těm "slabším". Moje první dojmy jsou zatím spíše pozitivní.


Rozhodla jsem se na poprvé použít ty nejvíce "nepoužitelné" stíny v odstínech do červena, abych zjistila, zda pro mě bude nositelná do posledního odstínu a tyhle byly právě ty, z kterých jsem měla obavu. Matná cihlová se v ohybu blendila jako sen, z toho i z pigmetace jsem byla skutečně ohromená. Na pohyblivé víčko jsem pak nanesla třpytivý červeno/měděný odstín a ten bylo potřeba navrstvit pro pořádný efekt. Na rozjasnění vnitřního koutku jsem použila "žlutý" třpytivý stín, který ve finále vypadal lépe, než jsem čekala. Celé líčení jsem dokončila teplou hnědou na vnitřní vodní lince. Byla jsem až překvapená, jak dobře jsem v těchto odstínech cítila!


Líčení v teplých tónech jsem si naprosto zamilovala a s NYX paletkou si ho bez pochyb užiji do syta! Po jednom použití za ní ruku do ohně nedám, ale jak jsem již napsala - jsem velmi mile překvapena. Za cenu 479 Kč se řadí někam k pomyslnému cennovému středu a za 16 stínů je to podle mě dobrý deal, pokud vezmu v potaz i to, že s ní vykouzlíte jemné decentní líčení a samozřejmě také něco dramatičnějšího.

Co vy a teplé odstíny na očích? Bojíte se experimentovat nebo jim také dáváte šanci?
Zase příště! <3

8 komentářů:

  1. NYX je boží a tohle líčení je perfektní, přesně tyhle barvy miluju, ale moc si ještě netroufám je nosit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení se ti povedlo a paletka vypadá dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooooo,aká skvelá pigmentácia :) myslela som si, že to bude taká jemnučká paletka, ale toto sú teda poriadne farby! veľmi ti to pristane a vytvorila si krásne líčenie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jsem myslela, že to s pigmentací nebude nějaká sláva, takže mě fakt překvapila :)

      Vymazat
  4. Moc dobrý, Káji! Mně se tyhle teplé tóny ohromně líbí, ale sama jsem je ještě nezkusila, taky se toho bojím, jak to bude vypadat. Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Stíny i paletka vypadají moc hezky, jen mám jednu doplňující otázku:) Jak drží? Zvládnou celý den? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny se držely vcelku slušně :) Po celodenním nošení neztratily na intenzitě, ale něco málo se slilo do očního záhybu, to je problém mých mastných víček.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!