úterý 14. února 2017

oblíbené seriály nr.2

Krásné ráno, odpoledne či večer, kdykoliv článek čtete :) Dnes půjde kosmetika trochu stranou a snad vás potěší další článek s mými oblíbenými seriály. První část najdete tady a tentokrát tu budou další čtyři seriály, které jsem v poslední době zhlédla a rozhodně stojí za to. 
O seriálu Narcos jsem se zmiňovala v oblíbencích ke konci loňského roku. Zatím má seriál dvě série a pracuje se na další (díky bohu!). Jedná se o příběh vycházející ze skutečných událostí v 80. letech minulého století v Kolumbii, kde Pablo Escobar patřil k těm nejobávanějším zločincům a stal se drogovým králem, kterému se za pomoci teroru málem podařilo ovládnout celou zemi. Ačkoliv byste ho podle těchto informací měli spíše nenávidět, seriál vás nechá nahlédnout do jeho života a Pablo se vám dostane pod kůži tak, že s ním dokonce soucítíte. Velký palec nahoru dávám za perfektní herecké výkony, hudební doprovod a nádhernou španělštinu, do které jsem se díky Narcos zamilovala.
Pokud máte, stejně jako já, slabost pro Jude Lawa, seriál The Young Pope si nesmíte nechat ujít. Postava Lennyho Belarda ztvárňuje novou, dosud nejmladší a nejkontroverznější, hlavu katolické církve, kterou mění od samotných základů a odhaluje nám Vatikán tak, jak ho neznáme. Hned od prvního dílu jsem si zamilovala tu satirickou atmosféru a nejednou jsem se ptala sama sebe, jestli je mladý papež opravdovým ztělesněním Boha na zemi. Každý díl jsem přímo hltala a nádherné prostředí Říma a Vatikánu je pouhou třešničkou na dortu.
Seriál Westworld vás zanese do futuristického zábavního parku, který je obydlený roboty nerozpoznatelných od skutečných lidí. Sem se jezdí skuteční smrtelníci bavit bez jakýchkoliv pravidel či omezení - mohou vraždit, souložit nebo "jen" obdivovat krásy tohoto westernového městečka a užít si poklidnou dovolenou. Jedná se o dokonale propracované sci-fi stanice HBO, takže můžete čekat spoustu násilí i nahoty a může vás zmást i velké množství dějových linií a v neposlední řadě i fakt, že ke konci už vlastně ani nevíte, kdo je robot a kdo ne.
The OA bych doporučila milovníkům nadpřirozena a tajemna. Hlavní hrdinka Prairie se po sedmi letech za zvláštních okolností vrátí zpět domů, ale už to není ta holčička, o kterou její adoptivní rodiče tak náhle přišly. Vlastně je ani nepoznává, jelikož předtím byla slepá.Všichni v jejím okolí se snaží zjistit, co se jí vlastně stalo a tohle odhalení se dostane pouze pěti vyvoleným - náhodným lidem z jejího okolí. Prolínají se tu běžné životní okamžiky s těmi největšími záhadami vesmíru a pokud se naladíte na tu správnou vlnu, bude pro vás The OA stejný zážitek jako pro mě. Má pouze jednu sérii o osmi dílech, takže se dá zhlédnout hodně rychle a ten konec vám zaručeně vyrazí dech!

Dejte mi vědět, zda některý z těchto seriálů znáte, a budu ráda za vaše tipy! :))
Přeji krásný zbytek týdne a spoustu lásky, když máme dnes ten Valentýn <3

5 komentářů:

  1. Kam na ty seriály chodíš? :) Díky za super tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám moc ráda ty "mainstreamovky", tak vždy hledám něco trochu jiného :)

      Vymazat
  2. The Young Pope je asi najzaujímavejším seriálom, aký som videla snáď za 2 alebo 3 roky. Aktuálne pozeráme American Crime Story a potom sa chystám na Black Mirrors :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím :) Black Mirror jsem viděla pouze první díl třetí série a to bylo něco neskutečného!

      Vymazat
  3. O Young Pope mi říkal před pár dny Tom, tak na to asi začneme koukat, vypadá to zajímavě. Jinak znám jenom Narcos (srdcovka) a zaslechla jsem o Westworld, p to poslední vůbec neznám. Díky za super tipy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!