MENU

pondělí 20. února 2017

new in #79

Ahoj! Mám za sebou perfektní víkend a volné pondělí k tomu. takže je načase si dát nové kosmetické nákupy. Chvíli to trvalo, ale jsou tu a mám tu spoustu restů od listopadu až po dnešek, plus nějaké vánoční dárky :)
Pod stromečkem jsem našla malinový ocet na vlasy od Yves Rocher, který už vyzkoušený mám a moje vlasy teď uvítají jakoukoliv vzpruhu. Dalšími produkty na vlasy je kokosová řada značky Inecto - šampon, kondicionér a masku na vlasy. Tahle značka je pro mě novinkou, zkoušeli jste ji někdo? O mé lásce ke kosmetice Original Atok jsem se rozepisovala už několikrát a budu moci vyzkoušet další jejich pleťovou vodu, tentokrát s acai a červeným vínem. Pro milovníky sprcháčů Cien mám skvělou zprávu - přibyly dvě nové vůně a jedna z nich je zelený čaj a máta <3
Objednávka NYX je ještě z listopadu, kdy byla sleva 20% na celý sortiment, tak jsem si pořídila další z mých oblíbených Soft Matte Lip Creamů, tentokrát odstín Cannes, což je také perfektně nositelná barvička. Neodolala jsem ani Ultimate Shadow paletce ve variantě Warm Neutrals, která je plná krásných teplých odstínů. Co se kvality a pigmentace týče, neslyšela jsem na ni vyloženě pozitivní reakce, takže vám určitě dám vědět, jaká je. Z dekorativky tu pak mám několik náhodných prodkutů jako skvělý korektor Naked Face od Holika Holika, včeličkový matný bronzer od The Body Shop a hnědé linky ve fixu od Maybelline, kterou jsou teda spíše šedé, ale nevadí... Nemůžu opomenout ani nákup v H&M Beauty - nový lip scrub, tekutý bronzer, gel na obočí a vůni. Dejte vědět, zda by vás zajímal samostatný článek o mých produktech H&M Beauty.
V Rossmanu jsem narazila na spoustu nových značek včetně Biodermy a za opravdu příjemnou cenu. Poprvé jsem zkusila modrou variantu Hydrabio jejich oblíbené micelárky a ani tahle nezklamala. Na odličování tu mám (dvě) balení mého oblíbeného odličovacího máslíčka s heřmánkem od The Body Shop, jelikož měli zrovna akci 1+1 zdrama, to je vyplatí! Od sestřičky jsem k Vánocům dostala balzámek na rty Balmi, tak tenhle malý zázrak konečně také vyzkouším. Také jsem se nechala zlákat propagací plátýnkových masek Garnier a protože tento typ masek mám moc ráda, musím prověřit, zda jsou opravdu tak dobré! Do DMka se běžte podívat na nové štětce, ebelin přišla hned s několika novinkami a kvalita je výborná.

Pro dnešek se loučím a vy mi dejte vědět, na které z produktů by vás zajímala recenze :)
Mějte se krásně!


14 komentářů :

  1. Samé parádní věci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Plno super produktů, ale mě popravdě ty masky od Garnier vůbec nenadchly, jednu jsem zkoušela a za mě hrozné.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? No tak to jsem na ně vážně zvědavá.

      Vymazat
  3. Krásne kúsky! Veľmi ma zaujal matný bronzér od TBS, to balenie vyzerá skvostne :) O značke Original Atok čítam prvýkrát, pleťová voda s červeným vínom a acai bude určite úžasná!
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě bude, jejich pleťovka je jako dělaná pro mě :)

      Vymazat
  4. Kdysi jsem měla od Inecto nějaký sprej na vlasy, ale bohužel mi tak hrozně smrděl, že jsem ho nemohla používat :D. A ten odličovač z The Body Shopu musím už konečně vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle kokosové produkty kupodivu téměř žádnou parfemaci nemají, což je také dost zvláštní, tak uvidíme :D

      Vymazat
  5. Ach jo, já už chci taky ten heřmánkový odličovací balzám!!! Fňuk :D.

    OdpovědětVymazat
  6. ooo,krásne produkty :) malinový ocot od YR je super! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný a milý komentář :)

      Vymazat
  8. Značku Inecto znám z obchodů ve Španělsku, jinak to je asi novinka u nás. Cien sprcháče mi voní daleko více než jim blízké ARoma Rituals od Dermacolu. Na štětce se budu muset dojít podívat, hodil by se mi nějaký.

    OdpovědětVymazat
  9. Na ty kokosové Inecto produkty se pořád dívám v Rossmannu, jednou si je fakt koupím. Miluju vůni kokosu, ty obaly jsou krásné, to mi musí vyhovovat prostě :D Na masky od Garnier jsem se taky nechala zlákat, mám tu modrou, taky jsem na to extra zvědavá. A hodně mě zaujal ten malinový ocet, od YR jsem snad ještě nic nezkoušela, to budu muset napravit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!