MENU

pondělí 6. února 2017

monthly monday | leden 2017

Přeji vám krásný den! S prvním pondělím v měsíci tu nesmí chybět tradiční shrnutí předchozího měsíce, tentokrát tedy leden.

Nový rok pro mě nezačal zrovna růžově, protože hned v prvních dnech přišel rozchod s partnerem. Nechci a ani nebudu zabíhat do nějakých nepotřebných detailů, ale beru to nakonec jako pozitivní věc. Nemělo cenu uměle udržovat něco, co nefungovalo. Natrápila jsem se dost a můžu říct, že je to pro mě spíše vysvobození. Je potřeba vzpomínat na to pěkné a takových chvil po více než třech letech pár bylo :) Hlavně kvůli tomu, že jsem se snažila vše vstřebat a udělat si pořádek v životě, byly sociální sítě to poslední, na co jsem měla pomyšlení. Spoustu času jsem trávila s rodinou, přáteli a hlavně v práci, za kterou jsem každý den nesmírně vděčná.

Ačkoliv to není zrovna nejpozitivnější začátek roku, nenechávám se tím nějak zlomit - letošní rok bude skvělý a chystám se konečně pořádně odvázat, cestovat a vyzkoušet spoustu nových věcí. Mladí jsme přece jen jednou!
S rozchodem se samozřejmě pojí i stěhování. To mě čeká začátkem března a moc se těším na další kapitolu života. Omluvte tedy případnou (ne)aktivitu, ale vždy mě můžete sledovat na instagramu nebo facebooku. Počítejte také s články zaměřenými na bytový design, teď už ale ke kosmetickým novinkám :) 
Nový rok je rozhodně hojný i na novinky ze světa beauty. První, o které jsem se chtěla zmínit, je doplnění mé oblíbené řady Krásná slečna od Havlíkovy apotéky o nové produkty - tělové mléko, sérum na akné, noční krém a další. Já jsem naprosto nadšená, jelikož denní krém se pomalu ale jistě dostává mezi mé zlaté grály.
Ani Sephora se nemá za co stydět. Přichystala si pro nás nové produkty z pleťové péče - micelární vody, vlhčené ubrousky, balzámy na ruce a další. Velký palec nahoru dávám i za limitovanou edici jejich bronzeru, pro který jsem si ještě pořád nestihla zajít. Tak doufám, že mi ho nevykoupíte :)
Další bombou je jarní kolekce značky Milani. Nejvíce se těším na nový, nejsvětlejší, odstín oblíbeného make-upu Conceal + Perfect. Pro nás bledulky by tohle mohlo být super, protože jsem slyšela spoustu reakcí, že jejich předchozí nejsvětlejší odstín (Creamy Vanilla) byl i tak dost tmavý. Trend rozjasňování stále přetrvává, takže tu máme rozjasňující pleťový pudr a klasický rozjasňovač. I jedno balení rozjasňovače je pro mě více, než stihnu za celý život vypotřebovat, takže dám spíše přednost tomu "klasickému" pudru a jsem zvědavá na efekt, který pleti dodá. Najdete tady také primery, lip scrub, odličovač dlouhotrvajících rtěnek, fixační spreje a spoustu dalšího!
Na konec pak NYX s novým make-upem a nádhernou paletkou očních stínů Lid Lingerie po vzoru jejich oblíbených tekutých rtěnek. Opravdu doufám, že tahle se k nám dostane. Zajímavá je i jejich nová odličovací řada Stripped Off, která obsahuje spoustu produktů na odličování od micelárky, po krémové odličovače a tuhé i tekuté olejové produkty. To vypadá také dobře, no ne?!

Doufám, že alespoň váš rok začal na pozitivní notě a bude tak i nadále pokračovat. Pokud ne, nenechte se tím odradit, protože každý den může být začátkem něčeho nového a krásného :)
Stay positive
<3

6 komentářů :

  1. Hezký článek, super tipy, díky za ty ze Sephory, zase budu mít důvod tam zajít, když mají novinky :) Jinak souhlasím, že všechno zlé je pro něco dobré. Já se rozešla přesně před rokem v lednu a teď jsem ještě šťastnější s někým jiným :) Takže věřím, že u Tebe to třeba bude podobné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně tam co nejdříve zajdi! Do 19.2. platí sleva 20% na celý sortiment :) Doufám v to, tak ať jsme šťastné i nadále <3

      Vymazat
  2. Něco od Havlíkovi přírodní apotéky bych ráda něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. To nejhorší už jistě odeznělo a teď přijde jen to dobré. Nemá smysl se zabývat něčím, co člověka jen táhne dolů :* můžeš konečně vyzkoušet všechno, co jsi kdy chtěla. Hlavně ale mysli na to, že máš kolem sebe pořád milující lidi, kteří Tě nikdy nenechají na holičkách.
    Nějaký produkt od Havlíka určitě také pořídím ve velkém balení. 3 minutová maska je skvělá, děkuji za vzorečky :)
    Hezký den Ti přeji :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!