MENU

čtvrtek 9. února 2017

kosmetické jednorázovky #7

Ahoj! Po nějaké době tu máme další příspěvek z kategorie "tohle-si-rozhodně-znovu-nekoupím" :D Vše jsou čistě moje subjektivní názory a logicky to neznamená, že tyto produkty nemusí vyhovovat vám. A neplatí tu ani pravidlo čím dražší, tím lepší, jelikož se tu objevuje high-end i drogérková kosmetika. Každopádně pokud vás zajímá, proč mi nevyhovovaly, čtěte dál :)

Balea kompaktní deo sprej - Před nějakou dobou Balea (podobně jako další značky) přišla s technologií "kompaktních" deo sprejů, což v praxi znamená, že se obsah natolik stlačí a do balení se tím pádem vejde produktu. Do klasického balení 200 ml deodorantu se teď vejde 400 ml, co bychom bez takových vychytávek dělali, že?! :D Nápad pěkný, nicméně to nic nemění na tom, že Balea deodoranty stojí za nic a rozhodně bych se na ně nespoléhala, pokud hledáte pořádnou ochranu. Já ho používám pouze doma, kde tak nějak stačí. V poslední době i dost špatně a slabě stříká, je potřeba aplikovat více produktu, tak nevím, zda se tahle nová technologie nemine účinkem, jelikož ho spotřebujete více.

Nars Velvet Matte Skin Tint - V případě tohoto make-upu jsem vážně smutná, že jsme si nesedli, jelikož jsem po něm dlouho toužila. Podle oficiálního popisu se jedná o zabarvený krém, ale na to je vážně dost hutný a šíleně zalézá do pórů. Velký palec dolů mu dávám i za to, že hodně oxiduje. Na mé pleti jednoduše nevypadal vůbec přirozeně, přímo jako by na ní seděl, a kdejaký make-up z drogérie pro mě funguje lépe. Nicméně musím pochválit jeho sametový finish a pěkné střední krytí.

Maybelline Baby Skin primer - Nechápu, jak je možné, že jsem dříve tyhle silikony nabité primery tak zbožňovala a dnes mi přijde, že jakmile je dám pod make-up, tak mi líčení začne během chvíle doslova ztékat z obličeje. Majitelky mastné pleti by se mu měly velkým obloukem vyhnout a zkusit nějaký primer, který obsahuje glycerin! Ten efekt téměř až vyphotoshopované pleti je sice moc hezký, ale příšerně mi to ucpává póry a jeden den (stačí i večer) s tímhle primerem mi následně přinese týden plný pupínků.

Maybelline Master Ink tekuté linky na oči - Pamatuji se, že jsem před časem říkala, že tohle je pro mě velký objev a adept na oblíbence. No... Proto je důležité produkt podrobit opravdu důslednému testování. Linky byly ze začátku opravdu krásně sytě černé, aplikovaly se dobře, i když jsem zvyklá spíše na fix, ale nesmíte je zapomenout dobře protřepat, aby se tekutina uvnitř pořádně promíchala. Problém nastává poté, co linky nanesete. Poté co zaschnou, začnou praskat a odlupovat se jako lak na nehty, což jsem nikdy předtím nezažila. Během chvíle máte na očích linku-nelinku, protože barva prostě opadala a vypadá to naprosto příšerně. Znovu jsem se utvrdila v tom, že linky ve fixu jsou pro mě tou nejlepší volbou!

Yves Rocher tělový peeling s cukrem - Mám vážné nutkání tenhle peeling ihned vyhodit do koše! Co by se tak dalo zkazit na cukrovém peelingu? Když z toho uděláte šíleně mastnou hmotu, která ve finále ani neplní funkci peelingu a ten mastný film z pokožky za boha nedostanete. Tohle snad nemůže vyhovovat ani člověku s extrémně vysušenou kůží a v životě jsem něco tak zamašťujícího ještě nepotkala. Vůně po kokosu je nádherná, ale produkt jako takový je totální fiasko a já se budu muset hodně přemlouvat, abych se mu dostala na dno.



Vyzkoušeli jste některý ze zmíněných produktů?
Jaká byla vaše zkušenost?

4 komentáře :

  1. škoda toho Narsu :( to som prekvapená..ale tak nie každému všetko sadne
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem teda jen NARS makeup a taky mi bohužel nesedl. Ze začátku jsem z něj byla nadšená, ale po čase jsem zjistila, že se mi hrozně zhoršila plet. Když jsem ho přestala používat, tak plet byla zase v pohodě.. Škoda, protože odstín mi sedl skvěle, ale ty pupínky za to nestojí. Na mě naštěstí neoxistoval ani nezvýraznoval pory, ale používala jsem pod něj bázi, tak to možná pomohlo. Každopádně NARS mi jako značka nějak nesedí, zkoušela jsem toho už docela dost a vždycky to byly bud vyhozené peníze nebo mám mnohem lepší produkt od jiné značky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten Nars je veľké sklamanie :( Síce som od tejto značky zatiaľ nič neskúšala, no lákajú ma najmä ich lícenky a tiež som mala na wishliste tónovací hydratačný krém, no namiesto neho si teda asi radšej kúpim osvedčený Pefect Cover BB Cream od Misshy :)

    OdpovědětVymazat
  4. super recenzie..ten Nars sklamal aj mňa..už som po ňom pozerala viac krát, ale vždy si to odkladám...nakoniec to asi odložím úplne..škoda :/ mimochodom ten Baby Skin mi príde,že robí to isté aj mne..už vážne začínam mať problém s tým akú bázu mám používať :/

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!