úterý 31. ledna 2017

oblíbenci | leden 2017

Ahoj, v prosinci se tu oblíbenci záměrně neobjevily kvůli celoročnímu shrnutí, nicméně dnes je tu pro vás znovu mám. Doufám, že máte krásný a úspěšný týden!


Kiko Extra Sculpt Volume Mascara - Tuhle řasenku jsem si na popud mé oblíbené KathleenLights kupovala vloni v Římě. Překvapil mě tvar kartáčku, který připomíná tvar přesýpacích hodin a díky tomu se dostanete ke každičké řase. Samotné štětiny jsou mnohem "tvrdší" a silnější než u klasické řasenky. Jakmile si na ni zvyknete, dokážete s ní vykouzlit krásně objemný a dramatický vzhled. Není to řasenka, s kterou jste nalíčená během minuty, jelikož je potřeba dávat pozor na slepování. Obzvlášť když byla nová a hodně mokrá, tak slepovala hodně. Teď, čím je sušší, tím je lepší. Opravdu to chce čas, dát si záležet, ale stojí to za to - řasy dělá opravdu skvostné.

Tiger Five-Year Diary - Během ledna jsem v náhodné návštěvě objevila jednu skvělou věc. Diář, který budete mít na pět let. Není to úplně klasický plánovací notes jako spíše deník, jelikož každá stránka (respektive den) je rozdělena na pět let. Takže se můžu za dva, tři, čtyři roky podívat, co jsem přesně dělala toho 31.1. 2017. Já ho využívám jak na plánování, tak i na ty vzpomínky a moc se mi tenhle nápad. Konečně jsem u nás něco takového našla, velký palec nahoru pro Tiger!

Havlíkova přírodní apotéka Krásná slečna - Láska k Havlíkovi je stále větší a větší :) Konečně jsem vyzkoušela jejich krém na problematickou a aknózní pokožku. Dá se použít na denní i noční péči a výborně se mi osvědčil jako základ pod make-up. Jeho konzistence je pro mě jedna velká záhada - při mazání mi připadá hezky hutný a výživný až se bojím, abych nebyla příliš "přemaštěná", avšak během chvíle se vsákne a nenechá na pleti mastný film. Ačkoliv je rozmarýn až mezi posledními složkami ve složení, jeho vůně mě při každém mazání příjemně překvapuje. Používám ho už více než dva měsíce a opravdu musím uznat, že pupínky se objevují mnohem méně a pleť mi udržuje v dobrém stavu.

Mring - Vychytávku v podobě držáku na telefonu jsem zaregistrovala už u Applu, ale neměla jsem ponětí, že produkt fungující na stejném principu je k sehnání i u nás. Mring je kompatibilní s jakýmkoliv telefonem či tabletem a stačí, abyste si na zadní stranu vašeho mobilního telefonu tenhle "prstýnek" upevnili a nemusíte se už bát, že by vám někdy vypadl z ruky. Mně tenhle nápad přijde naprosto k nezaplacení, když vezmu v potaz to, jak křehké dnešní telefony jsou a pád z více než metru hodně často odnese přinejmenším obrazovka. S prstýnkem mám jistotu, že mi telefon nikdy nevypadne z ruky a skvěle funguje i jako stojánek, což je hodí při sledování videí. Já jsem ho sehnala v Datartu a pokud si dobře pamatuji, stál 149 Kč.

Batiste suchý šampon - Až do nedávna jsem suchým šamponům nemohla přijít na jméno a dokonce jsem jedno plné balení dala kamarádce, abych si o pár měsíců koupila další :D Možná to bude ta lenost, která ve mně občas převládá a nechce se mi mýt si vlasy každý den. Zachrání to vlasy ten poslední den, kdy si je plánujete umýt a nemusíte se tak bát projít kolem zrcadla i třetí den po mytí vlasů. Jeden z důvodů, proč jsem si ho oblíbila bude možná i ta příjemná květinová vůně. Jsem sice bruneta, ale světlý povlak ze suchého šamponu se například s pomocí ručníku z vlasů bez problémů dostává, tedy alespoň v případě Batiste.

Jaké byly vaši první letošní oblíbenci?
Všem vám posílám spoustu pozitivní energie. Děkuji, že tu jste! <3

1 komentářů:

  1. Havlíkovu přírodní apotéku od nich bych ráda něco vyzkoušela. batiste je taková osvědčená klasika :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!