čtvrtek 19. ledna 2017

empties 10,11,12/2016

Ahoj! Dnes tu pro vás mám další výživný článek, v kterém se dočtete o produktech spotřebovaných během tří posledních měsíců minulého roku.


TĚLOVÁ PÉČE

Ve sprše jsem toho jako vždy spotřebovala nejvíce. Dvě klasická balení sprchových gelů - dokonale vonící třešeň s jogurtem od Cien a malinovou limitku od Baley, která byla také velmi povedená. Mám tu také jednu sprchovou pěnu kupovanou v německém DMku. Určitě jste je už někde zaznamenali, jedná se o značku Bilou s roztomilými obaly a velmi zajímavými vůněmi. Tohle je už moje druhé balení, tentokrát v parfemaci třešňového květu. Celá myšlenka sprchových pěn mě hodně baví, protože jsou příjemné a navíc se v případě nouze dají použít například i místo holící pěny. Dále tu mám dvě miniaturky sprchových gelíků, jeden od mé oblíbené řecké značky Korres s vůní bergamotu a hrušky, který si rozhodně musím časem pořídit v plném balení. Druhý je Yves Rocher z vánoční limitky s vůní karamelizované hrušky, což také nemělo chybu. Nechybí ani tekutá mýdla na ruce Cien a Balea.

V intimní hygieně jednoznačně vévodí Chilly ve "fresh" variantě, která vám zaručí pocit dokonalé čistoty. Nesmí mi chybět ani jedno cestovní balení, to mám s sebou kdykoliv vyrážím mimo domov.

VLASOVÁ PÉČE

Tentokrát tu mám dva šampony a jednu vlasovou masku. Dodělala jsem šampon L´Oreal z řady Elvital na vlasy mastné u kořínků a suché na konečcích. Tomu dávám velký palec nahoru, vlasy se viditelně méně mastili a někdy jsem to bez mytí vydržela dokonce tři dny, což je pro mě jinak naprosto nemyslitelné. Je to opravdu příjemná změna oproti mytí každý den, které pro pokožku hlavy také není úplně nejlepší. V říjnu jsem si překvapivě oblíbila i další vlasovou řadu z drogérií a to Garnier Ultra Doux Délicatesse s rýžovým krémem a ovesným mlékem s moc příjemnou parfemací. Nemůžu říct, že by to bylo vyloženě nějaký zázrak, ale masku jsem používala moc ráda, byla krásně hustá a rozhodně vlasy dobře hydratovala.

PLEŤOVÁ PÉČE

Na odličování jsem vyzkoušela tři nové produkty. Odličovač na oči z mé oblíbené heřmánkové řady od The Body Shop neměl chybu. Kupovala jsem ho ve slevách, takže jsem za něj dala jen zlomek ceny a odličoval opravdu perfektně, jen jsem ho spotřebovala poměrně hodně rychle. Jako dárek k časopisu Marianne byla jeden měsíc micelární voda od Eucerinu a tady jsem také byla velmi mile překvapená. Rozhodně bych ji chtěla vyzkoušet i v plném balení. Ani odličovač s chrpou na citlivé oči od Yves Rocher nezklamal. Před nějakou dobou se v obchodech objevil jako novinka, nicméně mám pocit jako bych ho už dříve zkoušela, tak jsem z toho trochu zmatená. Každopádně ráda po něm znovu sáhnu. Ještě co se odličování týče, mám tu hydrofilní odličovací olej, o kterém jsem vám psala v souhrnném článku o značce Original Atok. Zpočátku jsem ho používala "nasucho" na vatovém tamponku, avšak mnohem lepší je nanést ho na pleť už ve sprše a spláchnout vodou. Jelikož je hydrofilní, tak vytvoří takovou mléčnou emulzi, rozpustí a nenechá na pleti mastný film, který já bytostně nenávidím, pokud se tedy nejedná vyloženě o pleťový olej.

Podívala jsem se na dno mému milovanému toniku s eleuterokokem od Original Atok, stejné značky jako odličovací olej. Asi vám nemusím říkat, že teď používám už třetí balení a nehodlám ho v nejbližší době za nich měnit. Pak je tady menší vzorkové balení Clarifying Lotion, tonika ze tří kroků pro mastnou pleť od Clinique, a musela jsem se vážně přemlouvat, abych ho vypotřebovala. Tohle je snad čistý líh, ten zápach nesnesu a je to škoda, protože mé mastné pleti se to jednou za čas docela líbilo.

Do koše už letí i normalizační denní krém od Ziaji z řady Manuka Tree opět pro mastnější a smíšenou pleť. Nebyl úplně špatný, rozhodně jsem zkoušela i horší krémy, ale na to, že je označený jako denní krém, byl na mě příliš hutný, tudíž jsem používala jen trochu, abych si obličej zbytečně nepromašťovala. Nicméně to byl asi nejslabší produkt z této řady, zkoušela jsem i mycí gel a tonikum.

Na konec jsem si nechala produkt, který pro mě změnil celý proces líčení. Nikdy jsem pořádně nechápala, jak fungují všechny ty fixační spreje na make-up a bála jsem se je používat. Přeci jen mi přišlo hodně zvláštní stříkat něco na nalíčený obličej, ale s Mist & Fix od Make Up For Ever jsem pochopila, jak skvělý vynález to vlastně je. Pokud to s make-upem přeženete a vypadá opravdu nepřirozeně, pudrově a jako by na pleti seděl, není nic jednoduššího než nasprejovat na obličej a zbavíte se toho "maskoidního" efektu. Navíc tím své líčení i zafixujete a prodloužíte výdrž, což já obzvlášť ocením, protože moje mastná pleť make-up přímo požírá. Skvělá věc!


Dejte mi vědět, jestli máte s nějakým produktem zkušenost, jak vyhovoval vám a nebo třeba kolik toho zvládnete během tří měsíců spotřebovat :)
Zase příště <3

4 komentářů:

  1. Balea sprcháče mám nejraději, cien jsem zkoušela jen šampony a ty mají fakt dobré :) Co jsem dále zkoušela je micelární voda od eucerin, tak tu mohu doporučit ta mi na milion procent velmi vyhovovala :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Balea sprcháče jsou povedené a kupuji je často, to stejné můžu říct o tekutých mýdlech téhle značky a sprchových gelech Cien. Chilly Fresh si kupuji hlavně na léto, tam tu fresh parfemaci opravdu ocením:-) A pak už mám zkušenost jen s odličovačem YR, ten je můj oblíbený a šamponem Elseve, který mi jako jeden z mála prodlouží interval mezi mytím, takže budu kupovat pravidelně. A jinak, pořádná spotřeba, mám tyhle články ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Chilli gel fresh mám též nejradši, někdo říká že má po něm divný pocit ale mě to nevadí a naopak se cítím čistá a svěží :-), mám i ubrousky, do kabelky se velmi hodí. Sprchové gely od Baley, ne všechny jsou povedené, většinou ty z limitek ano.

    OdpovědětVymazat
  4. Chilly fresh mám už několikáté balení a ta miniverze je úplně boží na cesty:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!