MENU

pátek 2. prosince 2016

oblíbenci | listopad 2016

Bylo nesmírně kouzelné se prvního prosince probudit do zasněženého rána, nicméně dnes už po sněhu opět téměř žádné památky. Je to ale perfektně načasované, jelikož jsem včera konečně sehnala perfektní zimní kabát, KONEČNĚ! Ještě s pětadvaceti procentní slevou, paráda :) Teď už k dnešnímu článku, v kterém si můžete přečíst o tom, co jsem si během listopadu zamilovala.

Narcos - Během listopadu jsem stihla zkouknout obě dosavadní série tohoto seriálu o kolumbijské legendě; Pablu Escobarovi. Vůbec jsem nečekala, že mě zaujme něco z drogového prostředí, ale tohle se tedy vážně povedlo. Skvělé herecké obsazení a ačkoliv je Escobar tím ústředním záporákem, nejde si ho nezamilovat. Navíc jsem se definitivně zamilovala do španělštiny a hodlám se ji začít učit!

Petra LovelyHair štětec M53 - V posledních měsících jsem prožívala velký boom houbiček na make-up, avšak teď znovu sahám spíše po štětcích a konkrétně po M53 od naší známé Péti, který je sice primárně určený na tvářenku či bronzer kvůli svému tvaru. Já se díky tomu dostanu pohodlně na všechna místa obličeje a perfektně make-up zapracuji s velmi přirozeným finishem. Je to moje první zkušenost s jejími štětci a musím jim dát palec nahoru, protože za 249 Kč je to podle mě dobrý a kvalitní štětec, tečka. 

Bourjois Healthy Balance pudr - S příchodem zimy jsem ve své každodenní rutině mimo jiné vyměnila i pudr. V létě jsem si zamilovala metodu "baking" se sypkým pudrem od Dermacolu, teď mám pleť zase o něco sušší a ze svého kosmetického šuplíku jsem vytáhla Healthy Balance pudr od Bourjois, který je opravdu lehoučký a tím pádem vhodnější na mé "sušší" období. Zapudrovávám hlavně korektor pod očima a klasicky mastící se t-zónu. Vypadá velmi přirozeně, výborně fixuje make-up a navíc moc pěkně voní.

Forever Beautiful mix superpotravin - Tohle byla koupě roku! Mnozí z vás už určitě znají různé doplňky stravy ze stránky RawLife, protože proletěly blogovým světem. Původní cena Forever Beautiful mixu je 650 Kč, já ho vychytala za úžasných 196 Kč, tomu už říkám pěkná slevička. Obsahuje například acai, borůvkový prášek, chia semínka nebo maca a dá se přidat do ovesných kaší, smoothie, jogurtů či jen tak do vody. Dodáte svému tělu spoustu živin navíc a to se mi líbí už jen pro ten pocit :)

Cien sprchový gel - Až budete příště v Lidlu, slibte mi, že alespoň očucháte jejich sprcháče a obzvlášť pak ten s třešní a jogurtem. Je to slast a já ve sprše dost často bojuji s nutkáním ho sníst.

Jací byli vaši oblíbenci v listopadu?
Máme před sebou další adventní víkend, tak si ho užijte v klidu a pohodě!
<3

12 komentářů :

  1. Teda ten Forever mix jsi sehnala opravdu parádně! To bych brala všemi deseti. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Narcos jsem si taky naprosto zamilovala a nemůžu se dočkat na novou sérii. Vážně super seriál :). PLH štětec jsem měla taky, ale nakonec jsem ho dala pryč, protože jsem ho moc nepoužívala. Kvalita byla ale fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchové gely Cien jsou perfektní, zrovna tahle třešňovo-jogurtová verze voní naprosto parádně, určitě se k nim budu vracet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu nesouhlasit, budu si muset udělat zásoby :D :))

      Vymazat
  4. ooo s Narcos si ma potešila :) ja tento seriál taktiež milujem a tá španielčina v ňom je neskutočne lahodiaca ušiam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že je nás víc :D Už aby byla další série! <3

      Vymazat
  5. ten bourjois puder sa mi páčí aj ta značka celkovo len ešte od nich nič nemam treba to napraviť:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, Bourjois za to stojí :)

      Vymazat
  6. Jo sprcháče Cien mám velmi ráda! :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Pudr od Bourjois mám celkem ráda, ale už ho skoro nepoužívám :D Super článek!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Třeba na něj časem zase dojde, je vážně dobrý.

      Vymazat
  8. Narcos je pecka seriál, už jsem ho pár lidem doporučila a všichni si to zamilovali :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!