MENU

pondělí 5. prosince 2016

monthly monday | november 2016

Čím blíže se dostáváme k Vánocům a samotnému konci roku, tím rychleji vše utíká. Listopad nebyl výjimkou!

Hne začátkem měsíce jsem byla na kurzu kaligrafie a konečně jsem si splnila svůj sen. Teď už zbývá jen nakoupit nějaké kaligrafické náčiní a můžu tvořit. Po dušičkách už plně přepínám do vánočního módu, takže v listopadu jsem hlavně nakupovala dárky a také jsem vytáhla vánoční výzdobu. Nesměl chybět každoroční předvánoční výlet do Ikey se spoustou nákupů. Perníčky už mám také vzorně dva týdny upečené a dokonce jsem konečně pokořila i dokonalé cookies, díky za recept Angel! Ani mě neminuli akce z Black Friday, ale na to si budete muset počkat do dalších nákupů :) Poslední listopadový den byl neuvěřitelně kouzelný, jelikož během odpoledne a večera napadlo asi deset centimetrů sněhu a večerní procházka zasněženým městem dokonale navodila zimní prosincovou náladu.

Kvůli práci v listopadu nezbývalo tolik času na blogu, ale nemohla bych vynechat tradiční Christmas Gift Guide - část prvníčást druhá a můžete se těšit ještě minimálně na jednu :) Chvíli jsem uvažovala o BlogMas, ale vím, že by to na 99% nebylo v mých silách a možná bych si pod tlakem ani tolik neužila vánoční atmosféru. Každopádně moc fandím a obdivuji všechny, kteří to absolvují. Jste skvělí! <3
Už v minulém monthly monday jsem si postěžovala, že mě letos nezaujala žádná vánoční kolekce a víte co? Ani v listopadu se pro mě nic zajímavého neobjevilo a já úplně nevím, zda prožívám nějaký kosmetický útlum, nebo to letos fakt za moc nestojí. Vsázela jsem alespoň na Yves Rocher, nicméně parfemace jsou hodně podobné těm, co byly v minulých letech, škoda... 
Jak už to tak bývá, vždy mě zaujme něco, co u nás dostupné není a tentokrát je to vánoční kolekce od naší milované Zoelly. Co může být lepší než vůně perníčků? :) Některé kousky jsou stále ještě dostupné na Feelunique, tak si pospěšte!
V listopadu vyšel i nový Marie Claire Beauty Box v zimní edici a tady si můžete přečíst, co v něm najdete a také si ho objednat. Já jsem se nakonec rozhodla, že tentokrát vynechám, protože mě bohužel dostatečně nezaujal. Jsem hrozná, co? :D 
Děkuji vám za vaši přízeň, nesmírně si toho cením! Doufám, že si užijete klidný advent a připomínám, že Kosmetický šuplík můžete sledovat na FACEBOOKU a na mém soukromém INSTAGRAMU.


2 komentáře :

  1. Krásné fotky. A ta kolekce od Zoelly je vážně krásná, perníčkový krém na ruce asi potřebuju :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kurz kaligrafie ti upřímně závidím a těším se, až nám tady něco ukážeš ze své tvorby :) Jinak opět chválím dokonalé fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!