úterý 27. prosince 2016

Kosmetické objevy 2016 | BEAUTY

Ahoj, to nám ty svátky utekly, co?! Já jsem si Vánoce letos obzvlášť užila, byla jsem s těmi nejbližšími, v klidu a pohodě. Ještě mě čeká pár dní volna, kdy se chystám do Prahy a také připravit článek s dárečky, které jsem našla pod stromečkem :) A jelikož se nám blíží konec roku, nemůže chybět článek věnující se kosmetickým objevům tohoto roku. Vybrala jsem deset produktů z oblasti vlasové, pleťové i dekorativní kosmetiky, o kterých jste si v průběhu tohoto roku mohli přečíst na blogu.
Pečující kosmetika společně s tou vlasovou je tentokrát v nepatrné menšině a řeknu vám, že vybrat jen ty největší objevy je vážně těžké! Stále ráda zkouším nové produkty, ale v péči o pleť už spíše vsázím na jistotu, protože pleť si vše pamatuje. Naprostou novinkou pro mě letos byly květové vody! Já jsem vyzkoušela heřmánkovou od Nobilis Tilia a skutečně její účinky jsem si nemohla vynachválit. Perfektně pokožku dočišťuje a působí velmi hojivě, celou recenzi najdete tady. Letos jsem výrazně ubrala s peelingy, nicméně když už jsem po nějakém sáhla, byl to ten s výtažky z hroznových jadérek od Korres. Pokud vás zajímá více, přečtěte si tuhle recenzi a úplně nejlépe ho také vyzkoušejte :) Velkým hitem se staly i pleťové boostery, u kterých jsem nečekala, že si je tak zamiluji. Testování jsem podrobila čistící pleťový koncentrát se zinkem od Sephory, který můžete používat jako sérum nebo ho přidávat do běžného krému. Neuvěřitelný poměr výkon/cena vás dostane u vlasové masky od Kallos. Za litr masky zaplatíte okolo 70 Kč a k tomu sladkou banánovou vůni navíc. Recenzi najdete zde.
V lacích na nehty už si také více vybírám, avšak nemohla jsem nezmínit řadu La Laque od Bourjois, která nově nabízí i laky s gelovým efektem. Prohlédnout v akci si ho můžete v samostatném článku. Paletce dvanácti očních stínů značky Freedom jsem také věnovala celou recenzi, jelikož si to zaslouží - pro mě je to ta nejlepší paletka z drogérie. Když se Bourjois objevilo v DM drogériích, měla jsem konečně šanci blíže prozkoumat další jejich produkty a pudr Healthy Balance nejen že příjemně voní, ale opravdu přirozeně zmatňuje a fixuje make-up. Řasenkových objevů bylo tento rok několik a nakonec jsem vybrala Pump Up Booster od Miss Sporty. Další objev, za který dáte jen pár korun a přitom díky ní budete mít řasy jako panenka. I z krátkých a řídkých řas udělá nádherný vějíř. Konečně jsem si posvítila i na Soft Matte Lipcreams od NYXu, jejich variantu matných tekutých rtěnek. Do Říma mě v létě doprovodil odstín Rome, jak jinak, poté jsem ho nosila celý zbytek léta a ráda po něm sahám kdykoliv nevím, jakou rtěnku vybrat. Navíc se nosí velmi komfortně. Tuhle desítku favoritů uzavřu duem bronzeru a rozjasňovače od W7, které napodobuje legendární Bronze&Glow duo od Charlote Tilbury. Obě části jsou bohatě pigmentované, máslovité a díky jemnému třpytu pleť krásně projasní. Po jiném bronzeru už jsem hodně dlouho nesáhla.


Toť můj výběr toho nejlepšího z letošního roku!
Máte i vy nějaký kosmetický objev?


Přeji vám krásný zbytek roku a budu se na vás těšit u dalšího článku <3

12 komentářů:

  1. Čistiaci pleťový koncentrát od Sephory musím rozhodne i ja vyskúšať! Vyložene kozmetický objav asi nemám, no veľmi som si obľúbila napr. hydratačný pleťový gél od Biothermu, Turnaround Revitalizing Lotion od Clinique, z dekoratívky vedie Missha M Perfect Cover B.B. Cream a Lancôme Hypnôse maskara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z výrobků, které zmiňuješ, jsem vyzkoušela jen Turnaround Revitalizing Lotion od Clinique a musím přitakat - je skvělé! :)

      Vymazat
  2. To sérum od Sephory jsem si koupila někdy v listopadu a opravdu mi hodně pomohlo, nedám na něj dopustit! A moc se mi líbí odstín té matné rtěnky od Nyxu:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, musím si koupit další balení.

      Vymazat
  3. Pleťový booster, to slyším poprvé. Masky od Kallos už taky budu muset vyzkoušet, pořád na ně čtu samou chválu. Já jsem teď ve Španělsku a vždy zde nalézám tolik zajímavé kosmetiky ze to za celý život nelze všechno vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej jim šanci, jsou to skvělí pomocníci ;) Španělsko Ti závidím!

      Vymazat
  4. Můj letošní objev je rozhodně Dallas od Benefitu, High impact mascara a Moisture surge gel krém od Clinique :). To jsou asi top 3 věci, co jsem letos vyzkoušela a budu kupovat stále dokola :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moisture Surge používá moje maminka. Když jsem u ní na návštěvě, tak ho sem tam vyzkouším a musím říct, že si ho také časem pořídím, protože je na pleti velmi příjemný :)

      Vymazat
  5. Já už jsem od Kallosu měla masku Latte a ta mi přišla taková průměrná, ale na tu banánovou bych si říct dala už jen pro tu vůni:-) Paletka Freedom mně taky mile překvapila a mimo jiné jsem letos podlehla i paletkám Gabriella Salvete, ty mi taky přijdou hodně dobré.

    OdpovědětVymazat
  6. Pleťový koncentrát musím teda rozhodne vyskúšať, produkty so zinkom mi viac než vyhovujú. Čo sa týka mojich kozmetických objavov tak ja som si veľmi obľúbila lesky na pery od Christiana Bretona alebo pleťové masky Tony Moly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zinek je výborná věc na problematickou pokožku :)

      Vymazat
  7. Ten puder bourjois ma laka a vždy sa zastavím pri tomto stojane s kozmetikou musím si ho už konečne kupiť:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!