sobota 17. prosince 2016

Christmas Red | 3 nejlepší červené rtěnky na Vánoce

Už za týden tu bude Štědrý den a není lepší příležitosti vytáhnout ze svého kosmetického šuplíku červenou rtěnku jako právě v tento den. Červená k Vánocům neodmyslitelně patří, na tom se určitě shodneme, proto jsem pro vás vybrala tři nádherné a cenově dostupné červené rtěnky, které byste mohli využít. Které to jsou?
Jordana Modern Matte Lipstick #12 Matte Style - Začnu s tou nejlevnější. Za tuhle krásku dáte zhruba 80 Kč, což je naprostá pecka a unesené budete z její neskutečné pigmentace. Odstín číslo 12, Matte Style, je bohatá červená s jemným modrým podtónem v matném finishi. S výdrží je na tom velmi dobře, takže štědrovečerní večeře pro ni nebude problém a díky komfortnosti úplně zapomenete, že na sobě máte rtěnku.

Bourjois Rouge Edition Velvet #08 Grand Cru - Tekuté rtěnky prožívají velký boom a pokud nějakou sháníte v našich drogériích, navštivte stojan značky Bourjois. Grand Cru je perfektním příkladem krvavě rudé, ale v jedné vrstvě není tak intenzivní jako například u Jordany, proto je vhodná i pro ty, kteří se červených odstínů bojí. Během chvíle na rtech zaschne, zmatní, barva jakoby se do rtů "vpila" a vytrácí se velmi přirozeně. Z této trojice je nejdražší a seženete ji už za 199 Kč.

Maybelline Color Sensational Matte #965 Siren in Scarlet -  Klasika, která vás nikdy nezklame, jsou rtěnky od Maybelline a ani nová matná řada není výjimkou. Tohle je klasická červená v příjemném matném finishi a slušet bude úplně komukoliv! Ve srovnání s Jordanou se zdá více do oranžova, ale ve skutečnosti tomu tak není. Tohle bude s největší pravděpodobností moje vánoční volba <3

Do komentářů mi dejte vědět, jaká je vaše oblíbená vánoční červená a zda máte zkušenosti s nějakou z mého výběru! Já se jdu chystat na pracovní vánoční večírek, mějte se krásně a vánočně :)

7 komentářů:

  1. Mně úplně klasická rudá nesluší, aspon se v ní moc necítím. Mám radši vínové rtěnky a užij si vánoční večírek, my ho měli včera :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se lépe cítím spíše ve vínové, ale Štědrý den bez klasické červené si prostě nedokážu představit :) Děkuji!

      Vymazat
  2. práve takáto klasická červená sa mi najviac páči ,a dlho mi chýbala v zbierke :) z týchto tvojich sa mi páči Maybelline :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená rtěnka by neměla chybět v žádné kosmetické sbírce! ;)

      Vymazat
  3. Ani jednu jsem nezkoušela, ale ten prostřední odstín se mi líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Červenou barvu u rtěnek úplně nevyhledávám, ale máš pravdu, že k Vánocům patří:-) Nejvíc se mi líbí rtěnka od Maybelline, na tu bych si říct dala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na rúže Jordana som počula chválu už niekoľkokrát a táto čevená je skutočne nádherná, musím ju rozhodne vyskúšať.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!