MENU

sobota 26. listopadu 2016

new in #78

Přeji vám krásnou sobotu! Zítra nás čeká první advent, takže dnes bych se chtěla pustit do pečení perníčků a možná bych mohla začít balit dárečky :) Předvánoční období si náramně užívám a doufám, že letos stihnu i tradiční vánoční trhy v Drážďanech. Dnes je to zase nemalý new in, protože takhle to dopadá, když jdete nakupovat dárky pro ostatní - nesmíte přeci zapomenout sami na sebe, no ne?! :D
Řadím sem ještě objednávku Colourpop, o které jsem vám psala v samostatném článku. Co se v balíčku skrývalo si můžete přečíst právě tam.
Avon mě tentokrát dostal svou kolekcí Perfect Reds, z které jsem si objednala lak a rtěnku v odstínu Cherry Jubilee. O té vám napíši v samostatném článku. Sprchové gely z drogérií mám vyzkoušené už snad všechny, proto jsem sáhla po tomto nádherně vonícím sprcháči s malinou, jablkem a cassis - ta vůně je vážně dokonalá! Za skvělou cenu byl detoxikační čistící pleťový gel z řady ANEW pro mastnou a smíšenou pokožku, který také podrobím důslednému testování :)
Znáte to dilema, když vypotřebujete svůj oblíbený denní krém a nevíte, zda jít pro jistotu znovu do toho stejného a nebo vyzkoušet něco nového? Jelikož moje každodenní cesta do práce vede okolo prodejny Havlíkova přírodní apotéka, jednou jsem se tam zastavila a dala jsem šanci krému s názvem "Krásná slečna". Milé, nemyslíte? :) Prozatím jsou moje dojmy pozitivní, ale o tom se časem dozvíte. Vždycky jsem byla fanda výrazných rtů, nicméně poslední dobou procházím "nude" obdobím a mnohem častěji sahám po tlumenějších odstínech. Do matné rtěnky z řady Sensational Matte od Maybelline v odstínu Clay Crush jsem se naprosto zamilovala. A když už jsme u těch rtů, tak v parfumérii Douglas byl za výhodnou cenu tento set mých oblíbených olejíčků na rty od Clarins, tomu se prostě nedalo odolat! Recenzi na něj si můžete přečíst tady.
Momentálně jsem bez micelární vody, tudíž jsem v Yves Rocher sáhla po osvědčeném odličovači s chrpou. Všechny ty pochvalné recenze nelhaly, je vážně dobrý! V DMku jsem pak narazila na tuhle novinku od Aussie. Řada Winter Miracle se o vaše postará i v zimě, kdy jsou namáhány mrazy a obsahuje perlový prášek pro extra lesk.

Doufám, že máte krásný víkend a dejte mi vědět, zda se také odměňujete během nakupování vánočních dárků pro ostatní :)

11 komentářů :

  1. Já teď hlavně nakupuji dárky pro ostatní, ale taky mi ta ruka sem tam ujede a koupím i něco pro sebe:-D Ten sprchový gel od Avonu mám a voní vážně hezky, dřív jsem jejich sprcháče nemusela, ale teď si sem tam nějaký koupím, posledně jsem si tam objednala nějaký s karamelem a mandlí a voní vážně skvěle:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím - mají nádherné parfemace, tohle určitě nebyl poslední, který jsem pořídila :)

      Vymazat
  2. Perfektné nákupy, Clarins olejčeky už nejakú tú dobu obzerám, a tak sa hádam onedlho rozhýbem a konečne si ich kúpim aj ja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich koupi mohu doporučit všemi deseti! Jsou to moje lásky <3

      Vymazat
  3. Haha to naprosto znám a taky si vždycky koupím i něco pro sebe :D Já mám zatím jen dva dárky pro přítele, jinak to mám docela rozmyšlené, ale nestíhám to nakupovat. Ta zimní řada od Aussie vypadá moc dobře, po dlouhé době něco na vlasy, co mě zaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jen dva jo? :D Tak snad vše do Vánoc seženeš :)

      Vymazat
  4. Ten Colourpop ti teda závidím :) Já ted v poslední době utrácena docela dost, hlavně za kosmetiku a oblečení, musím se krotit. Asi na mě jde vánoční nálada a tak nakupuju dárečky pro sebe ale i ostatní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych měla, ale já tak ráda dávám dárečky... hlavně sobě :( :D

      Vymazat
  5. Tak přesně stejné dilema s denním krémem mám i já a stejně si ho nikdy nekoupím znovu :-)
    Jinak jsi nakoupila pěkné věci. Poslední dobou spíše nakupuji věci jen které nutně potřebuji, hlavně se snažím poshánět všechny dárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem jediná :) Budu držet palce, abys vše dobře pokoupila!

      Vymazat
  6. pekne vyrobky hned by som ich brala chcela som velmi aj ten olejček na pery clarins ale potom som skusila lacnejšiu verziu od milani a celkom to ujde ale radšej ostanem pri balzame ten olej na pery sa ako keby stratí podobne ako aj kokosový samotný:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!