úterý 8. listopadu 2016

monthly monday | october 2016

Monthly Monday v úterý... To asi přesně vystihuje, jak teď můj život vypadá :D Pořádný chaos! Pokud vás zajímá, jaký byl můj říjen, tak čtěte dál.
Říjen byl ve znamení změn a ne vždy těch úplně pozitivních. Spousta věcí v mém životě se najednou změnila, musela jsem řešit pár nepříjemných záležitostí, ale když to vezmu z té druhé stránky - všechno zlé je pro něco dobré. Našla jsem si skvělou práci, po které jsem vždy toužila a můžu říct, že tam každý den chodím s radostí. Celkově jsem se ale snažila si říjen užít, protože podzim miluji a vše co k němu patří - houbaření, spadané listí, čaj a samozřejmě svíčky! :) Bojím se, že na sníh ještě nejsem připravená a stále nemám zimní kabát, sakra... Mimochodem, nakupujete už vánoční dárky? Já už mám sepsané seznamy, poctivě nakupuji a chystám pro vás sérii Christmas Gift Ideas článků.

Dokonce jsme s přítelem poprvé vařili dýňovou polévku (bez ní by to přece nebyl ten pravý podzim ;)) a moc se povedla, mňam :) Poprvé jsme doma dělali i sushi a musím se pochválit, fakt se mi povedlo!
Koncem října se ke mě konečně dostala moje Colourpop objednávka. Věnovala jsem jí celý článek, takže pokud si o mé zkušenosti chcete přečíst více, přečtěte si tento článek. 
Co by vám nemělo uniknout je fakt, že MAC má konečně oficiální český eshop, kde se budou kromě veškerého sortimentu prodávat i veškeré limitky, takže skvělá zpráva pro ty z nás, které jejich pobočky máme z ruky.
Blíží se nám advent a stále více kosmetických značek přichází se svými vlastními "adventními kalendáři". Nejvíce mě zaujal ten od francouzské značky NUXE, která se zaměřuje hlavně na pleťovou a tělovou kosmetiku. Přečtěte si o tomto setu s deseti beauty poklady v perfektně propracovaném článku u Lucky. Adventní kalendáře letos najdete například i u Benefitu, Clarins, L'Occitane, Clinique a pokud sháníte nějakou levnější variantu, tak i Balea má svůj vlastní advenťák :)

Ačkoliv do Vánoc zbývá více než měsíc, obchody už jsou plné různých vánočních setů a abych se přiznala, tak mě z většiny nechávají chladnou. Zpravidla proto, že v těchto setech bývá něco navíc, co bych nevyužila a nebo mi celkově vánoční kolekce různých značek přijdou horší, především co se kvality týče. Vybrala jsem tedy opravdu jen několik dárkových sad různých značek, které mě zaujaly a které bych svým blízkým sama darovala.
Tony Moly vsadil na klasiku a v Sephoře najdete trio krémů na ruce s různými vánočními vůněmi, s tímhle se nedá šlápnout vedle. Můžete samozřejmě darovat jako jeden dárek, ale já bych volila spíše variantu dát jeden do balíčku kamarádce a "zabijete" tím dokonce tři mouchy jednou ranou :) Podobně by to šlo udělat u dua balzámů na rty EOS, ale tady už je o něco reálnější, že by někdo zvládl vypotřebovat dva balzámky. Při výběru setů s parfémy mám problém ten, že je v nich většinou tělové mléko, které nestojí za nic a jednoduše ho nepotřebuji. Protože mě v poslední době hodně zaujal parfém The Scent od Hugo Bosse, pátrala jsem po nějakém setu a narazila jsem na skvělou nabídku - 50 ml parfému, 50 ml krému, to už se spotřebovat dá, a jako dárek roll-on parfému zdarma, paráda! Určitě se shodneme na tom, že k Vánocům neodmyslitelně patří černá barva. Avon přišel s kolekcí Perfect Reds a tahle sada za 130 Kč obsahuje lak na nehty a rtěnku. Podle mě skvělý deal a krásný dárek. Navíc můžete vybírat z tolika nádherných odstínů od barvy vlčích máků po krvavě temnou rudou. Neodolala jsem a jednu sadu jsem si pořídila! :)

Takový byl podzimní říjen, teď nás čeká krásné předvánoční období, takže se mějte fajn a budu se těšit u příštího článku, pa <3

6 komentářů:

  1. Krásný podzimní fotky, tvůj blog se mi moc líbí :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky jako vždycky! :) Já jsem na Vánoce už skoro komplet připravená, většinu dárků mám nakoupených, skoro všechny zabalené, vločky do oken nastříhané a pomalu budu připravovat další dekoraci do bytu :) Každopádně se i tak už těším na tvoje Christmas Gift Ideas články, ráda se nechám inspirovat na ten zbytek darů, co mi ještě chybí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky!
    A dýňová polívka je skvělá:)
    Co se týče toho, co jsi psala ohledně práce a celkově tohohle období, tak ti držím palce, aby ti to takhle všechno dál vycházelo! Ono vždycky špatné období skončí!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jo ty adventní kalendáře bych si ráda nějaký pořídila, ale jsou strašně drahé. Přemýšlela jsem že bych si vzala od Baley, ale bohužel na zadní straně teda produkty nic moc takže za tu cenu si radši koupím plné produkty :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. V první řadě děkuji za zmínku, všimla jsem si odkazu až teď. :) Já miluji články s tipy na dárky, vždy se ráda podívám, co se líbí a co zaujalo ostatní. Adventní kalendáře mě nechávají kupodivu úplně chladnou, nějak se mi nelíbí obsahy ani u Benefitu, Clinique ani Douglasu. Navíc díky Marie Claire Boxům a právě NUXE setu mám doma miniatur možná až moc.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!