MENU

úterý 22. listopadu 2016

knižní okénko č.3

Zdravím! Oficiálně už začínám být ve stresu z Vánoc a to jsou stále ještě více jak měsíc daleko :D Dnes tu máme další článek ze série "knižní okénko" aneb knihy, které jsem přečetla a oslovily mě natolik, že vám o nich musím napsat. Mám tu hned čtyři tituly a věřím, že by mohly být i pěkným dárkem.

XOCHI BALFOUR; Přirozeně - Docela netradičně sem zařazuji "kuchařku", která je vlastně i takovou učebnicí, která vám ukáže cestu ke zdravějšímu a šťastnějšímu životu. To už je docela lákavé, no ne?! V první části se zaměřuje především stravu. Najdete zde mimo jiné mix různých raw, veganských a vegetariánských jídel, která jsou doplněné o nádherné fotografie, takže máte chuť si hned něco podle jejích receptů uvařit. Já sice nejsem vegan ani vegetarián, maso či sýr si dám ráda, ale její recepty dávají dokonalý smysl i bez nich. Druhá část je věnována kráse a najdete zde několik návodů, jak si doma vyrobit například přírodní deodorant nebo jak využít suroviny z kuchyně v péči o tělo a pleť. Věřím, že tahle kniha udělá radost každému příznivci zdravého životního stylu.

CHRIS KYLE; Americký sniper - Tato kniha je z úplně jiného soudku. Americký sniper je autobiografie nejúspěšnějšího amerického odstřelovače, o kterém byl natočen i stejnojmenný film. Já jsem si knihu paradoxně přečetla až po zhlédnutí filmu, a přesto jsem si ji užila jako bych ji četla poprvé. Měla jsem obavy, že kniha bude náročná, ale bylo to naopak - čte se velmi rychle a věřím, že během dne se dá přečíst. Nechá vás nahlédnout do nelehkého života člověka, který byl nasazený ve válečném konfliktu, doplněný o pohled jeho manželky vypovídající o tom, jak traumatizující dopad měla válka v Iráku na jejich společný život. 

JOJO MOYES; Než jsem tě poznala - Mnoho z vás už tuto knihu a vlastně i film určitě zná. Pokud máte rádi romantiku, která má hlavu a patu, bude Než jsem tě poznala skvělou volbou. Každopádně vás dopředu varuji, protože budete potřebovat kapesníčky! Příběh dvou naprosto odlišných osobností, které najdou lásku navzdory tragickým životním událostem. Will a Louisa ale neprožívají tradiční love-story a víc vám neprozradím. Jen to, že se nemůžu dočkat, až si přečtu pokračování tohoto dílu.

AŇA GEISLEROVÁ; P.S. - Na tomhle "deníčku" krásné Ani zbožňuji to, že kromě toho, že se skvěle pobavíte, získáte i příjemný vizuální požitek díky kouzelným ilustracím její sestry Lely. Aňa, ačkoliv ji vidíme jako celebritu, se ve svém životě zabývá stejnými problémy jako většina z nás, takže jsem si chvílemi připadala jako bych četla svůj vlastní deník. Tedy kdybych nějaký měla :D Nechybí tomu jiskra, vtip a potěší vás na duši. Dokonalá odpočinková četba, kterou by mohla ocenit například i vaše maminka!

Budu ráda, když mi napíšete, jaká kniha vás naposledy zaujala nebo jestli jste četli některou z těch, o kterých jsem vám dnes psala.

Mějte se krásně
xoxo

5 komentářů :

  1. Amerického snipera jsem koupila někdy minulý rok k Vánocům tátovi a plánuji si ji od něj půjčit a přečíst. Film mám moc ráda, i když je pro mě hodně emotivní..
    Než jsem tě poznala mám na seznamu četby a PS miluju, hlavně kvůli tomu, že je to "deník" psaný trochu jinak než jsem zvyklá a ty kresby jsou nejlepší!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, já na konci Amerického Snipera nedokázala udržet slzy.

      Vymazat
  2. Hrozně mě láká knížka Než jsem te poznala <3 Jinak já osobně moc nečtu :/ večer jsem rada, ze jsem rada a hned usinám :D


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si ji musíš přečíst! Nebo alespoň mrknout na film :)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda válečné filmy, takže se mi filmové zpracování Amerického snipera líbilo, ale o přečtení kníżky jsem neuvažovala, budu si ji muset přidat na seznam, žel až na ten pomaturitní, teď mám jiné prioritní knížky :D A knížku od Ani bych si určitě taky chtěla přečíst, jako herečku ji mám moc ráda :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!