pondělí 28. listopadu 2016

Christmas Gift Guide | part 2

Po práci a fitku jsem nevěřila, že dnes ještě najdu čas (a sílu) na článek, ale tady je! Další díl z mé Christmas Gift Guide série a dnes vám tipy na dárek pro nejlepší kamarádku, přítele nebo maminku, tak čtěte dál :) Část první najdete tady.

Vybrat dárek pro nejlepší kamarádku se může zdát tak snadné, až je to komplikované! Já bych v případě hodně blízké osoby klidně investovala do šperku, například řetízek s iniciály jako takový vkusný symbol přátelství. Úsměv na tváří určitě vytvoří i krém "Krásná slečna" české značky Havlíkova přírodní apotéka. Z vlastní zkušenosti říkám, že pro mastnou pleť je výborný! Notes na jakékoliv poznámky se hodí do každé kabelky a stejně tak kvalitní šála nebo rukavice - na zimu navíc i praktické :) A pokud byste chtěli někomu osladit život, vyzkoušejte horké čokolády Whittard. Mají obrovský výběr příchutí a z vlastní zkušenosti potvrzuji, že jsou vynikající, mňam!
Nevím jak pro vás, ale pro mě je má maminka tou nejdůležitější ženou v životě. Kdyby to bylo v mých silách, snesla bych jí modré z nebe. Jestliže chcete své mamince pořídit parfém, ale bojíte se sami vybrat, vsadila bych na vůni Ma Vie Hugo Boss, která určitě nezklame. Je opravdu decentní, vkusná a ženská. Já na ni vsadila minulý rok a maminka si ji naprosto zamilovala, trefa! Největší radost vždy udělají vlastnoručně vyrobené dárky a tady se úplně nabízí vytvořit hrníček s něčím, co pro vás vlastně slovo "máma" znamená. Fantazii se meze nekladou a zda-li vás zajímá DIY článek o vlastnoručně pomalovaném hrnečku, přečtěte si ho tady. Chtěli byste své mamince dopřát pár chvil jen pro sebe? Stačí k tomu tahle trojka - vonná svíčka pro příjemnou atmosféru, předplatné oblíbeného časopisu a šálek dobrého čaje na zahřátí. Klasikou je nějaká ta kosmetika a tady mě hodně zaujaly dárkové sady francouzské značky NUXE, kterou mám velmi ráda. Pokud je váš rozpočet větší, mohla by potěšit kvalitní peněženka či kabelka.
Ačkoliv je pro mě přítel tou nejbližší osobou, vybrat pro něj dárek je občas docela dilema. Hodně se mi zamlouvají různé holící strojky, protože s žiletkami je to šílená otrava a občas mě to stojí i dost sil, abych ho donutila shodit ten porost na bradě. V dnešní době chytrých telefonů je neustálý problém s jejich dobíjením a s tím si dokáže poradit power banka, která mobil nabije kdykoliv a kdekoliv. Chlapi a tech věcičky, to přece jde k sobě, no ne?! Holky, ženský - řekněte mi upřímně, napřály jste si doma někdy mít modela z reklamy na spodní prádlo značky Calvin Klein? Teď nemluvím zrovna o Justinu Biebrovi, ale je fakt, že tohle chlapům fakt sluší a já jen doufám, že můj drahý tohle nečte... Další můj postřeh je takový, že pořádné boty také nikdy nikoho neurazily, ať už jsou na sport, do společnosti nebo na každodenní nošení. Znáte to, jak se říká, že chlapi jsou jen přerostlé děti? Někteří by vás možná na rukou nosili za takový pokerový kufřík, který si mohou zabalit po každé hádce a jít s ním na návštěvu ke kamarádovi. Můžete si být jisté, že se domů vrátí, jakmile prohraje všechny svoje drobáky a ta část s usmiřováním je přece nejlepší ;)

Děkuji za vaše komentáře a napište mi, zda jsem vás něčím inspirovala!
Mějte krásný advent <3

4 komentářů:

  1. Moc hezký článek! :) Ráda si je prohlížím a koukám, jakou kdo má představu o dárcích. :) Považuji se za celkem výběrově zdatnou, co se týče všech kromě manžela.. Tam je to každé Vánoce a každé narozeniny peklo.. Co koupit osobě, která má všechno? Kosmetické nadšenkyně jako jsme my to přece jen ostatním usnadňují. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět super tipy, které se budou hodit. Já už část dárků mám, ale ještě něco málo musím dokoupit, tak se budu inspirovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za inspiraci, pár dárků už mám, ale větší část mi pořád chybí, takže inspirace přišla vhod:-) Už se těším, až budu mít dárky komplet pokoupené, uvařím svařák, pustím koledy a budu balit:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super inspirace. Šálu už jsem si teda koupila předčasně no :D

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!