MENU

pátek 11. listopadu 2016

Christmas Gift Guide | part 1

Ahoj! Mám před sebou úplně volný víkend, který bych chtěla věnovat hlavně odpočinku, protože mi není moc dobře a také blogu. V předchozím článku jsem slibovala sérii Christmas Gift Guide a rozhodně jsem nezahálela, takže tu pro vás mám první díl s tipy na dárky :) Rozhodla jsem se pro několik kategorií podle toho, komu jsou dárky určeny a samozřejmě zde také hraje velkou roli to, co sama kupuji svým blízkým. Nechte se inspirovat!
Máte ve svém blízkém okolí nějakého zapálené cestovatele, který se vám svěřil, jaká je jeho příští vysněná destinace? Není nic jednoduššího než pořídit kvalitního průvodce v jakékoliv podobě - já preferuji hlavně ty knižní, protože mi pak zůstanou i jako vzpomínka :) Plátěná taška se hodí každému, ať je cestovatel nebo ne. Stačí ji mít stále složenou v kabelce a můžete si v ní odnést nákup z obchodu nebo ji úplně vyměnit za kabelku, využití si vždy najde. Cestovat s velkým flakónem svého oblíbeného parfému není zrovna praktické, proto je skvělé pořídit klidně i celou sadu parfémků - skvěle se hodí do kabelky i zavazadla a zároveň tím dáte možnost vyzkoušet nové vůně. I na cestách se musí dodržovat pitný režim a díky zdravotně nezávadné lahvi Equa už nebudete muset řešit kupování balených vod. Tenhle dárek by mohl ocenit i kdejaký školák. Velmi originálním dárkem může být i stylový obal na pas. Já ten svůj dostala od kamarádky, s kterou jsem zažila nejedno cestovatelské dobrodružství, a nemusím se bát, že bych si ho poničila.

Dárečky pro takovou "sporty chick" se pochopitelně točí okolo sportu a zdravého životního stylu. Perfektní jsou různá motivační hesla, která se dají například i zarámovat. Pokud si troufnete, můžete své kamarádce například i pořídit nějaký stylový kousek na cvičení - například legíny, fitness tričko nebo podprsenku! Odličovací ubrousky se hodí před i po cvičení a tady bych doporučila Biodermu; řada Sensibio bude vyhovovat i velmi citlivé pokožce. Ve sportu se objevují stále nové trendy a jedním z nich je kettlebell, s kterým si dáte pořádně do těla. Na youtube najdete spoustu videí, kde se cvičí s touto pomůckou. Mlsat se dá i zdravě, například takové sušené ovoce a řeknu vám, že mrazem sušené jahody od Mixit nemají chybu. A aby bylo v čem nosit vybavení do tělocvičny, je potřeba taška, která pobere vše nezbytné. Kromě toho může posloužit i jako malá cestovní taška, ta se vždycky hodí.
S výběrem dárků pro kosmetické závisláky bych neměla sebemenší problém! Bohužel jich ale ve svém okolí tolik nemám... To ale vůbec nevadí, jelikož jsou to dárky, které bych s radostí věnovala sama sobě :D Kosmetická taštička je základ - musíme mít kam ty naše poklady dávat, no ne?! Za zmínku stojí i nová kolekce oblíbených Lip Pop rtěnek od Clinique, tentokrát v matné verzi, například ta červená se k Vánocům dokonale hodí. V každé kosmetické sbírce by neměl chybět bronzer a Milk Chocolate od Too Faced je skvělá volba, protože je opravdu velmi přirozený. Péči musíme samozřejmě dopřát i tělu a já se přiznám, že mě velmi zaujal kávový peeling Mark s kokosovou vůní nebo balzám na rty s propolisem od české značky Onest. Pokud chcete koupit pouze jeden, ale zato hodnotný dárek, vsadila bych na nějakou kvalitní sadu kosmetických štětců, Zoeva je sázka na jistotu. Pokud jste zoufalí a v téhle oblasti se nevyznáte, bude nejjednodušší pořídit jakoukoliv dárkovou kartu, aby si obdarovaná sama vybrala. Spokojenost zaručená na obou stranách :)

Příště se můžete těšit na tipy pro maminku, nejlepší kamarádku nebo přítele!
Co chystáte svým blízkým pod stromeček vy?

6 komentářů :

  1. Pěkné, určitě to někomu pomůže :-)
    Já kupuji to co vím že má dotyčný rád. Hlavně dárky kupuji pouze hodně blízkým lidem, protože je znám a tak vím co koupit. Takovému třeba mému taťkovi je lepší koupit něco dobrého k jídlu než kupovat věci které by nevyužil. Často dělám různé kosmetické balíčky dle sebe, ne ty koupené hotové v obchodech.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to se ti moc povedlo! Já jsem dárky naštěstí už všechny pořídila a doufájm, že dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je super, perfektní rozčlenění <3

    OdpovědětVymazat
  4. To je asi nejlepší gift guide, který jsem zatím viděla a radost by mi udělalo nejspíš všechno. Mark scrub miluju, a štětce Zoeva si přeji k Vánocům, tak snad je najdu pod stromečkem :)

    OdpovědětVymazat
  5. výborná práca, ďakujem, pekne si to rozpísala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!