pátek 21. října 2016

Výzva s Blogerky.cz | Village Candle

Máme tu pátek a celý víkend před sebou. Já se těším na pořádný relax a to například někde v lese při hledání hub :) Na celnici na mě čeká balíček ColourPop, takže se brzy můžete těšit na haul, ale dnes tu pro vás mám trochu jiný článek, než jste zvyklí, protože se jedná o výzvu se serverem Blogerky.cz. Vyhrála jsem něco, co pro mě k podzimu neodmyslitelně patří a to svíčku!
Vedle kosmetiky jsou svíčky druhou (spíše další z mnoha...) kategorií, do které jsem naprostý blázen, a proto mi výhra v této výzvě udělala takovou radost. Je to moje první zkušenost se svíčkami Village Candle, ačkoliv o nich už dlouho vím a vyzkoušela jsem i několik votivek této americké značky. Teď už každopádně vím, že se nejedná o poslední zkušenost, jelikož mi tu vznikl poměrně obsáhlý wishlist, který najdete na konci článku. 

Výhra obsahovala malou svíčku ve vůni Pure Linen a votivní svíčku s užitečným svícnem. Mně přišla votivní svíce Wish Upon A Star. A víte vůbec proč mám takovou zálibu ve svíčkách? Nejenom že byt nádherně provoní a dokáží navodit útulnou atmosféru, ale jsou i moc pěkným doplňkem, protože i na oko vypadají moc hezky.
Za "studena" mi Pure Linen voní hodně mýdlově. Díky dvěma knotům se voskové jezírko vytváří velmi rychle a o to více se uvolňuje vonných esencí. Svíce tak má mnohem větší intenzitu. Během chvíle místností prostoupí vůně připomínající čerstvě vyprané prádlo. Přesně takhle si představuji univerzální vůni, která prostě musí vonět každému, jelikož je opravdu jemná a ve mně vyvolává pocit čistoty a svěžesti. Při pálení takovýchto svíček je velmi důležité nechat je rozhořet do "jezírka" (= nechat vosk roztát až k okrajům, aby se vytvořilo voskové "jezero") a až poté je zhasínat, protože jedině tak vám vosk vyhoří rovnoměrně. Pokud se vytvoří tunel, riskujete tím zničení svíce a to by byla v případě takových svící hodně velká škoda. Tenhle nejmenší exemplář vydrží hořet mezi 45 až 55 hodinami a její cena je 339 Kč.
Votivka Wish Upon A Star je dost specifická vůně a já bych ji zařadila mezi ty "pánské". Když jsem k ní poprvé přičichla, připomněla mi nějaký luxusní pánský parfém nebo vodu po holení. Vůně má být inspirovaná mošusem, levandulí, cedrem a španělským mechem. Já mám tyhle vůně ráda, ačkoliv vím, že to není šálek čaje pro každého. Velký palec nahoru dávám stojánku na votivky, díky kterému vám vosk nekontrolovatelně nepoteče všude okolo a vosku se dá zbavit velmi jednoduše, když svícen dáte na několik hodit do mrazáku a následně vosk pouze "vyklepnete" nebo vyloupnete nožem. Oproti svíci ve skle je intenzita mnohem menší a obzvláště, pokud ji pálíte klasicky zapálením knotu. V tomto případě bych vám spíše doporučila svíci nastrouhat či rozkrájet a nechat roztát v aroma lampě, kde se uvolní mnohem více vůně. Vydrží hořet až 18 hodin a pořídíte ji za 74 Kč.

Village Candle podle mého hodně šlape na paty své dražší konkurenci a já oceňuji hlavně to, že svíčky mají dva knoty. Za tyhle krásky obrovsky děkuji a na webu Demdaco.cz mám vybráno spoustu dalších svíček, protože je z čeho vybírat! Jaké svíce mě zaujaly?

Cozy Cashemere neboli vůně teplého svetru s tóny vanilky, bílých květů a dřevin.

Maple Butter dokonale imitující vůni lívanců přelitých javorovým sirupem. Měla jsem votivku a byla to naprostá pecka.

Hortenzie patří k mým nejoblíbenějším květinám, takže Hydrangea na wishlist taktéž patří.

Vůně sladkých malin v kombinaci s lístky růží vytváří poslední pro mě velmi lákavou svíci a to Raspberry Tea Rose.


Najde se tu někdo se stejnou posedlostí svíčkami jako mám já? :)
Mějte krásný víkend, xoxo

10 komentářů:

  1. Já musím říct, že já ujíždím na pálení vosků od Yankee Candle. Je podzim tak jsem ráda za provoněný pokoj. Jinak od téhle značky bych taky ráda něco vyzkoušela, tak uvidíme zda se mi to podaří. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. YC mám moc ráda, na wishlistu mám momentálně Home Sweet Home :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou svíčky Village Candle, ale Yankee mám také ráda :)

      Vymazat
  3. Mrzí mě, že jsem výzvu nezaregistrovala, ale svíčky musí krásně vonět!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám svíčky hodně ráda a téhle značky jsem si minulý týden všimla v obchodě. Líbí se mi obaly a některé vůně byly vážně skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obchodě? Vážně? Také bych si je chtěla všechny očuchat :)

      Vymazat
  5. Já jsem tuhle výzvu totálně prošvihla a teď mě to mrzí, u hodně blogerek vidím články a těmito svíčkami a vypadají fakt luxusně, opravdu dost jako YC :) Já si musím doplnit zásobu svíček, momentálně mám jenom čajovky do aromalampy!

    OdpovědětVymazat
  6. Teď budu dělat objednávku s Village Candle, naprosto je s mamkou milujem a jsou cenově dostupnější než Yankee Candle a mají dva knoty, což je super :) Moc krásný článek

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!