MENU

pátek 14. října 2016

oblíbené filmy nr.11

Ahoj! Vyhřáté babí léto máme už nejspíše za sebou, a proto je důležité zahřát se jinak. Třeba pod dekou u nějakého fajnového filmu. Takže dnes tu pro vás mám další výběr mých oblíbených filmů od žhavých novinek po starší kvalitní snímky. Příště si dáme recenzi, co vy na to?
Romantika podle stejnojmenné knihy, kterou bych si chtěla také přečíst. Tenhle film naprosto vystihuje mé oblíbené životní motto - Pokud k sobě dva lidé patří, ani čas je nerozdělí. Nemohu nepochválit ani dokonalý britský humor!
Tenhle životopisný film je věnován životu mexické malířky Fridy Kahlo, který byl plný vášně, radosti a také spoustou bolesti. Dokonale vystihuje bohémský život umělců v nádherném mexickém prostředí a jestliže máte nějaké vztah k umění, tenhle snímek si zamilujete stejně jako postavu temperamentní Fridy.
Ačkoliv se příběh o události z roku 2009 dostal do kin teprve před nedávnem, sklízí už velmi pozitivní ohlasy. Tom Hanks coby kapitán "Sully" musí krátce po vzletu nouzově přistát na řece Hudson kvůli poškození motorů. Zachrání tak život všech pasažérů na palubě, ale následné vyšetřování chce z hrdiny udělat naprostou trosku.
Věřím, že tento film si najde své fanoušky i přes všechny ty negativní ohlasy. Stanete se svědky (další) apokalyptické události a osudu dvou sester, které se snaží přežít v novém světě. Ellen Page jsem si naprosto zamilovala.
Pokud máte chuť na hodně silné a napínavé drama, zapněte si Kolonii, která ilustruje skutečné události z historie Chile. Právě ze zjištění, že se jedná o film založený na skutečných událostech, jsem měla pořádnou husí kůže a ještě to podtrhlo celý pocit. Emma Watson v hlavní roli je pro mě jako takový bonus, protože je radost na ní pohledět.
Filmová pecka z prostředí Wall Street nabitá hvězdami jako je Brad Pitt, Ryan Gosling, Christian Bale a další, tohle je Sázka na (ne)jistotu. Nikdy mě nepřestane udivovat, co všechno je v Americe možné, což je tady perfektně ilustrováno.
Čímsi mi tenhle snímek připomíná mého taktéž velmi oblíbeného Gatsbyho. Hodně jsem se bála Kristen Stewart v hlavní roli, ale ve finále byla pro tuhle roli jako stvořená. Prostředí vzkvétajícího Hollywoodu 30.let v podání Woodyho Allena je prostě okouzlující.
Většina amerických komedií je nabitá šíleným humorem, ale to je to, co na nich milujeme, no ne? V případě matek na tahu jsem se smála od začátku do konce a doporučuji sledovat v originálním znění, jelikož to fakt má koule. P.S. Mila Kunis je sakra kočka!
Krimi, drama, thriller, horor... Regression je neuvěřitelnou směsicí žánrů, kde to překvapivě funguje a dobře to do sebe zapadá. Až do poslední chvíle jsem netušila, jak tohle dopadne a to se mi u filmů líbí.
Tohle asi nebude film, jehož shlédnutí ve vás navždy zanechá nějakou stopu, nicméně je to nejpohodovější a nejmilejší film, jaký jsem v poslední době viděla. Perfektně se bude hodit na okamžik, kdy si chcete odpočinout u příjemného filmu. Moc se mi líbily herecké výkony Anne Hathaway, která ztvárňuje hlavní postavu, a Roberta De Nira ztvárňující stážistu důchodového věku v její firmě.

Budu ráda, když mi do komentářů pro inspiraci napíšete nějaký váš oblíbený film!
Mějte se krásně a užijte si víkend <3

6 komentářů :

  1. Děkuji za tipy, určitě se podívám na Matka na tahu a Regression :). Já ted viděla spoustu dobrých filmů, hodně mě bavil Suicide Squad, Anthropoid, Equalizer, Deepwater Horizont..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch Tvých tipů jsem viděla zatím jsem Suicide Squad a Anthropoid podle traileru také vypadá na skvělý snímek. Mrknu i na zbytek, díky :)

      Vymazat
  2. Matky na tahu bylo to nejdokonalejší co jsem snad viděla! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem Kolonie a S láskou, Rosie a jsou to skvělé filmy, které chci vidět určitě znovu! A hodně mě zaujal Stážista, děkuji za tip!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem Kolonii a Stážistu, oba filmy taky můžu doporučit :) Díky za tipy na ty ostatní, o některých jsem slyšela, o některých ne. Už stahuju Matky na tahu, to bude sranda takto při víkendu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ses pobavilo, protože mě to nezklamalo :D

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!