MENU

pondělí 31. října 2016

oblíbenci | říjen 2016

Uvědomujete si, že zítra máme prvního listopadu a za dva měsíce už budeme mít za sebou Vánoce?! Já už jsem začala s nákupem vánočních dárků, tak snad nebudu za blázna, ale na to sváteční období se nesmírně těším <3 Teď už zpátky k samotnému článku. Pokud vás zajímá, co jsem si během října velmi oblíbila, čtěte dál.
Village Candle svíčka - V říjnu jsem vyhrála výzvu se serverem Blogerky.cz a měla jsem tak možnost otestovat svíce Village Candle, konkrétně vůni Pure Linen připomínající vyprané prádlo. Pokud vás zajímá více, odkážu vás na tento článek. A nezapomínejte na moudro, že svíček není nikdy dost :D :)

Čaj English Breakfast - Co se čajů týče, vždy jsem byla spíše na ty zelené, bílé nebo ovocné. Můj přítel pije černý s mlékem, čemuž jsem nikdy na chuť nepřišla, ale když jsem mu koupila tenhle z anglického týdne v Lidlu a jen tak ze zvědavosti jsem ho zkusila. Naprosto jsem si zamilovala tu nahořklou chuť, obzvláště k nějaké sladké snídani, kdy vynikne úplně nejlépe. Od té doby, co ho mám doma, jsem prakticky žádný jiný druh nepila a těším se na každé další ráno, na šálek svého černého čaje.
Cien krém na oči - Koukám, že dnes to trochu vypadá jako reklama na Lidl, protože i další produkt je odtamtud. Nejsem si úplně jistá, zda tento oční krém s výtažky z plané růže je ve stálé nabídce, ale koukala jsem tam na něj už několikrát a teprve před nedávnem jsem se rozhoupala k jeho koupi. Jestliže ho tam příště uvidíte, také ho berte. Tohle je totiž ten nejpříjemnější a nejlepší oční krém, který jsem kdy vyzkoušela. Tedy ne že bych jich vyzkoušela nějaká kvanta, každopádně mi vyhovuje zatím nejvíce. Hydratuje na jedničku, nedráždí mi oči, jemně pleť vypíná a díky lehounké textuře se výborně vsakuje. Máte s ním také zkušenost?

Bilou sprchová pěna - Dopředu vás varuji, že tuhle pěnu u nás bohužel neseženete, ale pokud se dostanete do německé či rakouské drogérie, tak je nesmíte přehlédnout. Mají spoustu atraktivních vůní (vedle Cherry Blossom mám v zásobě ještě parfemaci Tasty Donut), které nádherně provoní celou koupelnu a samotné mytí je jako dotek sametu. Miluju ji!
Garnier Ultra Doux maska na vlasy - Už to nějaký ten pátek bude, co se k nám dostal nový přírůstek do řady Ultra Doux, který je určený jemným vlasům a obsahuje rýžový krém a ovesné mléko. Já jsem sáhla po šamponu a vlasové masce, jež jsem ji totálně zamilovala. Dost často mívám s vlasovými maskami problém v tom, že jsou šíleně řídké a po použití to nemá na vlasy žádný efekt, prakticky jako byste je ani nepoužili. Tahle je nádherně hustá, hutná a vlasům dodává potřebnou hydrataci už od prvního použití. Navíc jdou vlasy následně dobře rozčesat, což já dokážu ocenit, protože se mi vlasy šíleně cuchají. Za tu cenu podle mého výborný produkt z drogérie!

Budu ráda, když mi napíšete, jaký druh čaje preferuje/máte rádi a přeji vám úspěšný týden!
Pa <3

8 komentářů :

  1. Nějakou svíčku si musím taky pořídit, ted je to ideální období. Jinak já mám poslední dobou ráda hlavně zelené sypané čaje, jiné už vlastně ani nepiju. Jediná vyjímka jsou Numi čaje, ty jsou vážně super!

    OdpovědětVymazat
  2. z tej rady Ultra Doux s ryžovým mliekom som mala šampón a balzám a boli skvelé, tak možno skúsim aj masku :)
    pekný článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Tahle řada se moc povedla :)

      Vymazat
  3. U čajů je mi to asi jedno, protože je miluju všechny:)
    A ten oční krém musí být skvělej!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova, čaj je skvělý, ať je jakýkoliv :)

      Vymazat
  4. Ta maska na vlasy teda vypadá hodně dobře :) Já si ted nedávno pořídila masku od Oriflame :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Yankee Candle je boží! Ta maska od Garnieru vypadá dobře :) možná jí taky pořídím, ted mi dochází ta moje od Kallosu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. super článok :) skvelé veci si vybrala :) tá pena má krásny obal :) z lidla tú kozmetiku nekupujem ale možno by som ten krém vyskúšala keď vravíš, že je dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!