pátek 28. října 2016

Objednávka Colourpop do ČR | Haul + Moje zkušenost

Ahoj! Tenhle týden byl opravdu náročný a já se nemůžu dočkat prodlouženého víkendu, který strávím s rodinou. Snad pro vás také doedituji nové video a příští týden by mohlo být online. Dnes si ale dáme takový malý Colourpop haul doplněný o mou zkušenost s nákupem. Pokud se chystáte objednávat z Ameriky, mohlo by se vám to hodit :)
Před nedávnem začala velmi populární americká značka Colourpop zasílat i do České republiky, hurá! Ještě se ale neradujte, jelikož ceny poštovného už tak potěšující nejsou. Odvíjí se samozřejmě od váhy balíčku a začínají na 15 dolarech, nicméně u větších objednávek (tj. nad čtyři produkty) je poštovné hned 25 dolarů. To je vcelku pořádná částka, když si vezmeme, že je to hodnota pěti stínů od této značky! 
Já jsem objednávala v době, kdy byla akce na mezinárodní poštovné a bylo tedy úplně zadarmo, to už se obhájit dá, no ne?! Pro platby na zahraničních stránkách využívám Paypal, je to pro mě nejrychlejší a nejspolehlivější způsob. Objednávku jsem vytvořila 25. září a už 4. října byla v České republice, respektive na celnici. Ano, tady přijde ta nemilá část s proclením, které se s největší pravděpodobností nevyhnete. Tady je chvíle na mou "malou" kritiku České pošty, která mi informaci o zadržení zásilky na celnici dodala o 14 dní později. Upozorňuji, že je zde určitá lhůta, do kdy musíte celní řízení vyřídit, neboť vám naskakuje penále za uložení zásilky na celnici, paráda! Už jsem myslela, že jsem se clu vyhnula a můj balíček se "jen" někde zatoulal, jak se to občas stává, že?!

Co se vyclívky týče, můžete si vše zařídit osobně nebo právě prostřednictvím České pošty, která vás zastoupí v celním řízení, což pochopitelně není zadarmo. Za služby celní deklarace jsem zaplatila 192 Kč, "úložné" za uskladnění zásilky na dobu delší než 14 dní bylo 70 Kč a samotný celní poplatek byl 332 Kč z celkové hodnoty 51 dolarů za balíček. Takže tahle sranda mě stála ještě dalších 594 Kč navíc za celkem 9 produktů. Průměrně to vychází okolo 220 Kč/produkt, což je téměř srovnatelné s cenami, za které jsou nabízené u nás, na českých e-shopech. 
A co se skrývalo v mé objednávce? Část byla pro mě, část pro mou kamarádku Lucinku. Já jsem šla vyloženě po produktech, které ve spolupráci s Colourpop vytvořila má nejoblíbenější youtuberka KathleenLights, takže Ultra Satin Lip v odstínu November a Alyssa, Créme Gel Liner v odstínu Mr. Bing, následně ještě matnou Lippie Stix v odstínu Lady a rozjasňovač v odstínu Might Be. Zbytek je Lucčin, která objednávala dva stíny - Mixed Tape a Eye Candy, a po jedné Lippie Stix v odstínu Lumiére a Ultra Satin Lips Alyssa jako já.
Velký palec nahoru dávám jejich zákaznickému servisu, protože jsem se na ně obracela v obavě, že se moje zásilka někde ztratila, ale nakonec tedy vše dobře dopadlo!

Co vy a značka Colourpop?
Pokud byste měli nějaký další dotaz ohledně objednávky, napište mi do komentářů.
Přeji vám krásný prodloužený víkend!

6 komentářů:

  1. Já od této značky bych ráda něcoo také vyzkoušela a tím jsou především stíny. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych od teto značky vyzkoušela nejraději snad všechno :D a to především stíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od tejto značky som ešte nič nemala, ale veľmi ma to zaujíma! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi, jak si rozepsala tu cenu a naprosto s tím souhlasím. Občas jsem zaslechla, jak jsou CP na českých eshopech strašně drahé, ačkoliv si myslím, že ta cena je přiměřená právě tomuto. Pár stínů mám, ale upřímně, nijak nadšená z nich nejsem. Za to Lippie Stix jsou parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty od této značky me velice lákají, ale díky poštovnému a clu si asi nechám zajít chuť :)
    Každopádně tvůj výběr je moc skvělý :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně jsi to rozepsala a s tím poštovným jsi měla štěstí, to už se potom vyplatí. ColourPop mě láká, mám jednu rtěnku, která je sice fajn, ale odstín není 100% podle mých představ. Ráda bych ale vyzkoušela alespon jeden stín :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!