pondělí 24. října 2016

new in #77

Ahoj, snad na vás pondělí nebylo příliš kruté, každopádně jsem tu s novým článkem, který by vám mohl zvednout náladu :) Jsou tu nové nákupy!
Borotalco mi zaslalo vyzkoušení jejich novinky z řady Pure, která neobsahuje aluminiové soli; klasický sprejový deodorant a tekutý roll-on. Zatím to vypadá docela slibně, ale nejsem si úplně jistá, zda překoná mou oblíbenou řadu Original v zelených obalech. Menší balení micelární vody Eucerin bylo jako dárek k časopisu Marianne a asi se do něj pustím hned dneska, jelikož micelární voda značky Mossa, kterou aktuálně používám, je příšerná. Brzy vám o ní napíšu v kosmetických jednorázovkách. Do konce měsíce v parfumérii Marionnaud probíhají velké slevy na značku Clinique a hlavně pak na řadu Turnaround, z které jsem se rozhodla vyzkoušet revitalizační emulzi. S mojí pletí je to teď jako na houpačce, tak doufám, že mi dodá tolik kýženou hydrataci.
V DMku mě zaujala spousta novinek od Baley! Nádherně vonící sprchové gely Sweet Wonderland s vanilkou a růží, druhý Magic Fairytale vonící po malinách a květech magnólie, ten je mým favoritem. Nemůžu vynechat ani nový gel na holení v parfemaci Oriental Flower. U stojanu značky Alverde jsem si všimhla čistící pěny 3v1 s měsíčkem a heřmánkem. Slibuje vyčištění, odlíčení a tonizaci pleti v jednom, na to jsem fakt zvědavá. Jako poslední jsem si koupila nové balení mého oblíbeného produktu na obočí a to Brow Drama Mascara od Maybelline aneb zabarvenou řasenku na obočí. Používám odstín Dark Brown.
Poslední částí dnešního new-in článku je nákup na Notino.cz, které znáte spíše jako Parfums.cz. Kromě jména se nic nezměnilo, takže se nemusíte ničeho bát. Já jsem po dlouhé době znovu sáhla po starém, dobrém a hlavně ozkoušeném laku na vlasy Infinium od L'Oreal, který z mého pohledu zatím nic nepředčilo. Když jsem zjistila, že je na Notino dostupná značka Aquolina, o které jsem slyšela od mé oblíbené youtuberky KathleenLights, málem jsem zešílela radostí. Tyhle vůně jsou určené hlavně těm z nás, které milujeme sladké, hodně sladké! Sáhla jsem po vůni Pink Sugar a ačkoliv jsem se po prvním použitím bála, že se nebudeme rozumět, teď už jsem zamilovaná a tuhle vůni cukrové vaty zbožňuji. Posledním kouskem je Origins Pure Cream neboli odličovací a čistící gel v jednom s hydratačními účinky. O tom ještě uslyšíte, to se nebojte.

Přeji vám úspěšný týden a v komentářích se mi můžete pochlubit, co jste si z kosmetiky naposledy pořídili vy!
Pro dnešek se loučím :)

3 komentářů:

  1. Já už ani nevím, co jsem si naposledy z kosmetiky pořídila. Teď jsem si naposledy kupovala věci na intr, takže jen takové ty produkty jako vatové tamponky, čistící ubrousky nebo různé uchoštoury atd,..
    Ale, třeba pěny na holení - Balea jsem si zamilovala.
    A těším se na nějaké recenze, protože produkty z dnešního článku vypadají zajímavě.

    Tobě také úspěšný týden:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Eucerin micelární voda je snad nejlepší co jsem kdy měla. :) A Balea je má oblíbenkyně. :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Borotalco bych chtěla někdy vyzkoušet a recenze na Origins mě taky zajímá! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!