pondělí 3. října 2016

monthly monday | september 2016

Říjen je tady! Pro mě to znamená začátek nového semestru, novou práci a pumpkin-spice-everything, že jo? :D Dnes se ale ještě na chvilku vrátíme do září, protože to byl zase hodně nabitý měsíc.

Prakticky celé září bylo nádherně a to nám přesně hrálo do karet, jelikož jsme jezdili na výlety a pro mě to byly poslední volné dny. Hned začátkem měsíce jsme byli na Mácháči při příležitosti Škoda srazu v Doksech. Tuningu nefandím, nicméně tady jsem si užívala hlavně nádherně opečovávané starší modely, to byla radost pohledět. Po zbytek dne jsme se koupali, prošli si Staré Splavy a já poprvé byla na šlapadle (Ano, ve dvaadvaceti letech :D) - dokonalý zážitek :)
Následovaly dva týdny, kdy jsem byla neustále v práci a 22.9. jsme s přítelem oslavili třetí výročí. Ten mě potěšil tím nejlepším dárkem - dobrým jídlem a společnou mini "dovolenou", na které jsme byli ke konci měsíce. Ubytovaní jsme byli v nádherném penzionu Dvůr Pohody ve Varnsdorfu a dva dny jsme si na kolech užívali přenádhernou přírodu. Vždy mě dokáže překvapit, kolik krásných míst v té naší zemičce máme.
Po dlouhé době jsem se v září znovu dostala k natáčení, takže se v brzkých dnech můžete těšit na nové video, tady máte malý sneak-peak!
Co se kosmetiky týče, moc jsem toho sledovat nestíhala. Příští měsíc si to snad vynahradíme, jelikož bude přicházet spousta nových (mimo jiné i vánočních) kolekcí, já se už teď moc těším. O několika novinkách, které mě zaujaly, jsem psala v tomto článku, tak vás odkážu tam. Neunikla mi ale žhavá novinka v drogérii DM a to značka Trend It Up. Všechny produkty ještě nebyly naskladněné, proto ji musím podrobit dalšímu zkoumání, každopádně jsem si domů odnesla jednu z jejich matných rtěnek. Zatím to tedy vypadá velmi slibně :)

Mějte krásný a úspěšný říjen, ahoj!

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!