neděle 9. října 2016

empties | 08 + 09/2016

Ahoj, mám za sebou týden v nové práci a jsem naprosto nadšená! Dnes nás čeká asi ten nejdelší článek v historii mého blogu, protože se mi podařilo vypotřebovat opravdu HODNĚ produktů - máme tu empties za srpen a září.
VLASY


Urtekram šampon a kondicionér ve spreji pro normální vlasy - Kdybych měla říct, zda si tuhle dvojku koupím znovu, šla bych pouze do kondicionéru ve spreji, který byl opravdu skvělý. Ostatně recenzi si můžete přečíst tady.

L'Oreal kondicionér - Tuto řadu u nás teď už máme a to pod názvem Extraordinary Clay, já jsem ji kupovala v Německu, když dostupná nebyla. Jsem ráda, že pro ni nebudu muset příště do zahraničí, jelikož zatím jsem z ní nadšená! Tato řada je určená pro vlasy s mastnými kořínky a suchými konečky. Překvapivě jsem první spotřebovala kondicionér, šampon mám stále ve sprše, ale ráda se k oběma vrátím.
SPRCHA

Balea tělová emulze do sprchy - Nejsem si úplně jistá, jaký je rozdíl mezi tělovou emulzí a klasickým sprchovým gelem, jelikož mi přišly úplně stejné. Parfemace s vůní vanilky a černého rybízu byla velmi příjemná, ale nevšimla jsem si, že by tento produkt mé pokožce dodával nějakou extra hydrataci.

Balea sprchový gel - Jednu ze svých "cukrových" vat už jsem stihla vypotřebovat, je perfektní a bude mě hodně mrzet, pokud v obchodech už nadále nebude. Na obale jsem nenašla označení limitované edice, tak že by?

Yves Rocher mýdlo - Krásná vůně kokosu je jediné, co tady můžu pochválit. Od samého začátku jsem mu dost křivdila, protože tuhá mýdla už dávno nepoužívám, nicméně jsem se rozhodla mu dát šanci a dala ho v koupelně na umyvadlo. Po nějakém čase bohužel letěl do koše a to hlavně proto, že šíleně vysušoval. Tohle už ne!

Balea krémové mýdlo - Tohle je varianta mýdla na mytí rukou, které preferuji, takže zastoupil místo po kokosové tragédii a tady jsem jako obvykle spokojená. Nízká cena, krásná vůně a vydrží překvapivě dlouho.

Balea sprchová pěna - Téhle kategorii jednoznačně vládne Balea a mile mě překvapila i tato sprchová pěna, neboli variace na sprchový gel, s kterou v poslední době přichází spousta značek. Tenhle nápad se mi líbí a má to jednu velkou výhodu - v případě nouze se dá použít i jako holící pěna.

Korres sprchový gel - Nastal čas na hodně odvážná slova. Za ta léta, co jsem blázen do kosmetiky, jsem nenarazila na LEPŠÍ sprchový gel než je tento. Jeho konzistence je neuvěřitelná, skoro jako byste používali sprchový olej a vytváří bohatou sametovou pěnu. Parfemace fíku byla přešlap, vůni fíků jsem si představovala trochu jinak (cítila jsem z něj jehličí, les...), takže tomu se příště vyhnu a sáhnu nejspíše po tom s bergamotem a hruškou, který mám ve sprše v cestovním balení a voní naprosto dokonale.
DEODORANTY/ANTIPERSPIRANTY

Balea deo bodyspray - Až teď během psaní článku jsem si všimla, že se nejedná o pouhý deodorant, ale má také fungovat jako bodyspray. No, možná by ho bylo vhodnější užívat právě pro tento účel navonění se, protože jeho účinnost je vážně tragická. Pro mě velký palec dolů.

Old Spice tuhý deodorant - V mém kosmetickém šuplíku tenhle produkt nesmí chybět. Samozřejmě, je to deodorant určený pro muže, někomu nemusí sedět parfemace, každopádně u přípravků pro naše drahé polovičky si můžete být jisté, že jsou mnohem účinnější. Kromě toho ta parfemace je jeden z důvodů, proč ho miluji!

Nivea tuhý antiperspirant - K Nivee já si prostě nedokážu najít tu správnou cestu. Mám k této značce velký odstup od té doby, co jsem si jejich "legendární" krém namazala na obličej a skončila s obličejem plným ošklivých pupínků. Nemůžu říct, že by tenhle tuhý antiperspirant byl vyloženě špatný, nicméně byl takovým zvláštním způsobem suchý a při aplikaci mě v podpaží dřel. Zvláštní, já vím... Velké mínus u mě měl i za bílé skvrny, které zanechával na oblečení.

B.U. deo bodyspray - Miluji tuhle vůni a to byl právě důvod, proč jsem po tomto deo spreji sáhla. Úžasná parfemace, docela slušná výdrž, to musím uznat, avšak v podpaží tak neuvěřitelně pálil! Obzvláště po holení to byl očistec a příště raději sáhnu po toaletní vodě, abych nepřišla o zážitek z té vůně.
PLEŤOVÁ PÉČE

Original Atok pleťové tonikum - O kosmetice Original Atok chystám samostatný článek, tudíž nechci zabíhat do detailů. Prozatím vám bude muset stačit to, že tohle tonikum se zařadilo do mé každodenní rutiny a dokáže si s mou pletí poradit na jedničku.

Yves Rocher micelární voda - Mé dojmy se od sepsání recenze nijak nezměnily, takže jsem spíše ráda, že jsem si jí konečně podívala na dno.

Ziaja pleťový okurkový krém - Je tomu hodně dávno, co jsem naposledy použila tento krém. Od té doby uplynulo spoustu času a také mou péčí o pleť prošlo spoustu jiných, a také lepších, produktů. Už bych ho ani nedoporučila, jednoduše už i v této cenové relaci najdete lepší produkty. Tím samozřejmě neříkám, že Ziaja nemá jiné, lepší produkty.

The Body Shop pleťový sprej s vitamínem C - Pleťové spreje asi nejsou úplně nezbytnou součástí péče o pleť, ale já jsem je překvapivě dost oblíbila. Osvěžíte se a můžete mít dobrý pocit, že jste pro sebe udělali něco navíc a vitamín C má skvělé protizánětlivé účinky, což mé aknózní pleti jedině pomůže.

Himalaya čistící pleťová maska - Rozepisovala jsem se o ní v oblíbencích za duben, takže vás odkážu přímo tam.

Marionnaud micelární voda - Tahle věc sice ještě prázdná není, já už ji na sebe ale rozhodně používat nehodlám, jelikož nesnesu její parfemaci. Šíleně pění a její odličovací schopnost je naprosto příšerná. Ne, ne, ne, ruce pryč!

Yves Rocher čistící peeling - Ačkoliv je tento peeling je stejné řady jako micelárka, o které jsem psala výše, velmi jsem si ho oblíbila. Odkaz na recenzi najdete také nahoře.

Rival de Loop osvěžující sprej - Tahle věc je tak trochu vzdáleně příbuzná termálním vodám a skvěle mi sloužila v létě na osvěžení celého těla. Po pár použití se rozbil rozprašovač, takže teď vodu spíše stříká. Opět mě zaskočila docela výrazná parfemace, ale na obličej jsem ho stejně nepoužívala a při aplikace na tělo mi nevadila. 

Sephora čistící pleťový booster - Na dno jsem se dostala i tomuto zajímavému produktu, o kterém si můžete přečíst více v této recenzi.
RŮZNÉ

Veet voskové pásky na obličej - Jestliže vás trápí jakékoliv nechtěné chloupky na obličeji, kupte si tyto voskové pásky a máte po problémech. Stále se k nim vracím, jelikož je to především rychlé a dlouhodobější řešení než žiletka.

Balea olej na holení - Četla jsem hned několik pozitivních recenzí na tenhle holící olej, nicméně pro mě je to velký přešlap. Žiletka sice po pokožce hezky klouže a budete mít pocit příjemné hydratace, ale na úkor toho, že vám kompletně zanese žiletku. Tu musíte dlouze čistit, abyste z ní olej dostali a to mi za to vážně nestojí, je to hrozná otrava!

Signal pasty na zuby - Kdybych vám měla doporučit nejlepší bělící pasty na zuby z drogérie, rozhodně to budou ty od Signal z řady White Now. Mají výraznou modrou barvu, takže výsledek je vidět hned, avšak není to produkt, který by vám dlouhodobě zajistil vybělení zubů.

Ebelin čistič štětců - Díky bohu za tenhle čistič štětců! Více o něm se dozvíte tady v samostatné recenzi.

Bath&Body Works antibakteriální gel - Nezbytnost, kterou musím mít neustále v kabelce, je právě antibakteriální gel a navíc božsky voní. Dříve to bylo nedostatkové zboží, ale dnes je seženete hned na několika českých eshopech včetně Notino.cz.

Balea pěna na holení - Asi není verze holící pěny od Baley, kterou bych nevyzkoušela; tahle byla s vůní kokosu a ibišku. Pro mě je to ideální alternativa dražších pěn, protože je stejně spotřebovávám rychlostí světla. 

Chilly gel pro intimní hygienu - Produkty na intimní hygienu sem obvykle nezařazuji, ale proč vlastně ne?! Dříve jsem používala výhradně Lactacyd a na doporučení Báji jsem jednou sáhla právě po této variantě Chilly intimního gelu s mentholem a vypadá to na nového favorita. Ta ho označila jako "alpský vítr", což perfektně sedí a mně je tento svěží pocit velmi příjemný.
DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Kiko houbička na make-up - Tuhle houbičku jsem dennodenně používala zhruba tři měsíce a je načase se s ní rozloučit. Velkou zásluhu tady má i můj kocour, který houbičku našel a přivlastnil si ji jako hračku. Je bezvadná, Miracle Complexion Sponge od Real Techniques, kterou teď používám místo ní, jí bohužel nesahá ani po paty. Věnovala jsem ji i samostatnou recenzi, tu si můžete přečíst tady.

Dermacol Love Lips balzám na rty - Éru těchto balzámků máme dávno za sebou a tohle byla jedna velká hrůza. Už jen výběr odstínu byl jeden velký omyl, Barbie Pink mi zrovna nelichotí a pigmentace je sice dobrá, ale šíleně flekatí, což na rtech vypadá příšerně. Tuhle věc přenechám spíše mladším generacím...

e.l.f. paletka 32 očních stínů - Pokud si dobře pamatuji, byla tohle moje vůbec první paletka očních stínů. Opět je neuvěřitelné, jakou cestu urazil make-upový průmysl ve vývoji očních stínů. Tyhle byly hodně prášivé, matné stíny absolutně nepigmentované a křídové. Tenkrát jsem si s nimi hodně vyhrála, některým stínům jsem se podívala na dno nebo k tomu nebylo daleko. Mám ji už více než pět let, vůbec po ni nesahám, tak je načase, abych se s ní rozloučila.

Sephora báze pod make-up - Kupodivu jsem dříve báze pod make-up používala více než dnes. Teď sázím spíše na vhodně zvolený podkladový krém, jelikož mi tyhle silikony natřískané produkty šíleně ucpávaly pleť. Zároveň byla hodně podobná klasické Satin Base od Dermacolu.

Catrice korektor s vysokým krytím - Dovolila bych si říct, že dnes už tento korektor zná každý. Mám tu hned dvě balení, jedno ve světlejší a druhé ve tmavší variantě, kterou jsem používala v létě. Výborně kryje, skvěle drží a neslévá se do vrásek. Tohle rozhodně nebylo moje poslední balení, ačkoliv mu na paty docela šlape Radiance Reveal korektor od Bourjois.

L'Oreal linky na oči ve fixu - Tenhle kůl už nechci ani vidět! Super Liner Blackbuster mě tedy vůbec neoslovil, protože jeho hrot je šíleně velký a vytvořit s ním precizní linku nebo ocásek je nemožné. Psala jsem o nich v kosmetických jednorázovkách, tak si tam přečtěte více o tom, proč mi nevyhovují.

Dermacol linky na oči ve fixu - Tady už je to o něco lepší, tyhle linky byly mé nejoblíbenější po hodně dlouhou dobu. Dlouhý úzký hrot vám dovolí vytvořit i velmi tenkou linku a jsou krásně sytě černé. Za stovku je tenhle fix skvělou volbou.

Jordana linky na oči ve fixu - Nejhorší z této trojice značek je jednoznačně Jordana, bohužel... Objednávala jsem si hned dvoje; černé, které jsou teda spíše šedo-hnědé, a hnědé, kterou jsou barevně úplně stejné jako ty černé. Absolutně mě neoslovily a nejspíše je někomu podaruji, protože jsem je použila pouze jednou.

Real Techniques buffing brush - Veliké, převeliké zklamání! Je to poprvé, co se mi štětec rozpadl pod rukama a to se mi zatím nestalo ani u štětců z ebay, kterým věnuji stejnou péči. Postupně začal pouštět štětiny, až se rozpadl úplně. Máte někdo podobnou zkušenost nebo jsem prostě jenom měla vadný kus?

Astor lesk na rty - Nádherná barvička, to se musí nechat, na podzim jako stvořená, ale já na lesky jednoduše nejsem. Je načase se rozloučit.


Po třech dnech jsem tenhle článek konečně dopsala, aleluja! 
Spotřebovávat produkty se mi v poslední době daří, co vám?

12 komentářů:

  1. Páni, to je teda spotřeba! S tvým názorem na ty produkty, které jsem vyzkoušela, se shoduju a jinak díky za tip na houbičku na makeup od Kiko, až budu v zahraničí, tak se po ní podívám. Už bych si měla pomalu sepisovat seznam věcí, co od téhle značky chci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiko houbičku musíš mít :) Kéž by byla i u nás!

      Vymazat
  2. Šampon od Urtekram jsem si poprvé pořídila nedávno, ale zatím na něj ještě nemám úplně názor. Ale jak se dívám na tvou recenzi, tak jsem si měla radši koupit ten kondicionér, tak příště :-).
    Škoda toho tuhého mýdla, já už delší dobu jiné nepoužívám, mám přírodní z Čarovného mlýna a dočisťuji si jim i obličej a jsem spokojená.
    A koukám na ten štětec RT! Mám ten stejný zhruba rok a naštěstí je v pohodě, nepelichá. Kdyby se takhle rozpadl, tak by mě to teda hodně štvalo!

    Tyhle články mám moc ráda :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, třeba Ti zrovna sedne, ostatně kosmetika je hodně individuální záležitost :)
      Mýdla určená speciálně na obličej mám ráda, ale zrovna na rukách nesnesu ten pocit :x
      No, to mi povídej... Pořádně mě to naštvalo, zrovna u RT jsem tohle nečekala.

      Vymazat
  3. Tý jo takové velké spotřebováno! :) Super. Já Baleu prostě miluji jejich sprcháče a sampony mají dobré :) Jinak nic více s produktu jsem nezkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. práve dnes som si kúpila ten Elseve šampón na rýchlo sa mastiace korienky, tak som zvedavá ako to bude "pôsobiť" na moje vlasy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toho je pořádná kupa, nestačím koukat co vše jsi zvládla udolat:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vidno, že máš rada Baleu rovnako ako ja! :) Skvelé výrobky za super cenu :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Páni to je spotřeba produktů! :) Také jsem s intimním gelem od Chilly hrozně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  8. Uf tak toho je fakt veľa! Korres sprcháč musím vyskúšať! A Old Spice som začala používať aj ja a nemôžem si ho vynachváliť, niektoré vône sú navyše mega podarené. Vyskúšať ma ešte láka olej na holenie od Balei a kondicionér v spreji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fuu, ale toho je veľa teda.. :-D ale samé skvelé produkty teda, balea produkty sú super takmer všetky, od YR by som už tak rada niečo vyskúšala, ale stále sa k tomu nejak neviem dopracovať. :-D asi ešte nenastal ten spárvny čas. Catrice korektory tiež užasné, u nás sú vždy vypredané, takže si neviem ani doplniť zásoby, čo ma trochu štve.. :-D

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!