MENU

čtvrtek 15. září 2016

new in #76

Zdravím vás! Zítra tu máme pátek, já jdu naposledy do práce a už se těším na víkend strávený v rodinném kruhu. Dlouho se tu neobjevil článek s nákupy a dnes vám to vynahradím, nebojte se :)
První dva kousky jsou odměnami za důležitou zkoušku, kterou jsem udělala na konci srpna za jedna. Adoptovala jsem prakticky nový make-up Velvet Matte Skin Tint od Nars, na který se moc těším a od maminky jsem dostala novou toaletní vůni od Korres s bílý čajem, bergamotem a frézií. Je nádherně svěží (na vůni čaje začínám být zatížená :D), dlouho jsem si ji přála a nic obdobného ve své sbírce nemám.
O kolekci Balea inspirované zábavním parkem už jsem vám psala a já jsem se obzvlášť zamilovala do slaďounkého sprchového gelu s vůní cukrové vaty. Neodolala jsem ani mýdlu alá cukrové jablíčko a holícímu gelu v parfemaci citronové zmrzliny.
Další drogérkové úlovky! V jedné naší menší drogérii jsem sehnala bezoplachový kondicionér od Bione, tak jsem na ten zázrak zvědavá :) Možná už jste v DMku zaregistrovali nové stojany s kosmetikou Trend It Up. Sáhla jsem po matné rtěnce v mauve odstínu (číslo 470) a řeknu vám, že tohle vypadá na velký objev. V Rossmanu jsem ve výprodejích narazila na rtěnky Maybelline ColorSensational a nakonec jsem si vybrala tuhle červenou barvičku s kapkou oranžové (číslo 465 - Citrus Flame), na babí léto bude perfektní. Nutně jsem potřebovala doplnit zásobu čističe na štětce od ebelin a jak to tak dopadá, nezůstalo jen u toho, protože jsem narazila na novinku od L'Oreal a to Nude Magique Cushion Foundation. Jsem zvědavá, jak bude mé mastné pleti vyhovovat.
To nejlepší si samozřejmě nechávám na konec :) Z eshopu GalaxiePřání jsem si objednala na zkoušku další houbičku na make-up, tentokrát Miracle Complexion Sponge od Real Techniques a uvidím, jak se bude lišit od mé oblíbené houbičky Kiko (recenze tady). Ve slevě jsem tam také narazila na bronzer, po kterém jsem toužila tááák dlouho. Je od Physician's Formula a má na sobě skvostný reliéf New Yorku, na který se nemůžu vynadívat. Nakonec jsem ze zvědavosti do košíku přihodila i Hollywood Bronze & Glow od W7 inspirovaný duem Charlotte Tilbury. S tím to také zatím vypadá dost slibně. Všechno to zakončíme nákupem v Sephoře, kde před nedávnem byla sleva 20% a já jsem potřebovala nový fixační sprej. Volba padla na All Nighter od Urban Decay a zaujala mě i novinka ze sortimentu značky Sephora - čistící tělový peeling s vůní květu bavlníku. Běžte je omrknout, mají spoustu krásných vůní a od zítra je můžete koupit se slevou během dní Marianne!

A jsme na konci :) Dejte mi vědět, co jste si naposled pořídili vy a jestli jste něco z toho, co zde zmiňuji vyzkoušeli. 
Mějte krásný týden!

2 komentáře :

  1. Krásne nákupy! Hubka od Real Techniques je podľa mňa skvelá, plánujem si ju znovu kúpiť.

    OdpovědětVymazat
  2. koľko skvelých vecičiek :O tie veci od Balea majú vždy tak krásne obaly :)a vôňa je úžasná .. nový makeup od L'Orealu by som chcela vyskúšať tak daj potom vedieť aký je :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!