úterý 27. září 2016

na mém podzimním wishlistu...

Jak si užíváte krásné babí léto? Já mívám trochu problém se vhodně obléknout, jelikož je ráno už vcelku zima, ale odpolední sluníčko má ještě sílu a krásně zahřeje. Zítra vyrážíme s přítelem na menší dovolenou do hotýlku nedaleko Liberce, tak doufám, že počasí vydrží a pořádně si odpočineme. Dnes bych se s vámi chtěla podělit o můj podzimní wishlist, protože je tu zase spousta věcí, které nutně (ne)potřebuji :)
Origins A Perfect World antioxidační pleťový krém s bílým čajem - Málem jsem se zbláznila radostí, když jsem zjistila, že na Parfums.cz se nově dá pořídit značka Origins! V hledáčku ji mám už hodně dlouho, nicméně u nás není příliš známá a je (byla) hodně špatně dostupná, tak jsem si mohla nechat jen zdát... Sortiment pochopitelně není úplně kompletní, každopádně dostupná je velká většina jejich populárních výrobků - hydratační pleťová maska Drink Up Intensive, pomocník proti akné Spot Remover, obnovující krém High Potency Night-a-Mins a spousta dalších. Své pleti bych produkty této kvality chtěla dopřát, tak možná o něco později napíšu i Ježíškovi :)

NUXE odličovací péče - Pomalu se dostávám na dno všem odličovacím produktům, které doma mám. V sortimentu mé oblíbené značky NUXE, kterou mám ozkoušenou a mé pleti velmi vyhovovala, jsem našla gel i pěnu na odličování a budu ráda, když má dáte vědět, zda za to stojí, pokud jste je také vyzkoušeli.

Village Candle svíce - Nevím, jak vypadá váš ideální podzimní večer, ale pro mě je to sledování oblíbených seriálů pod teplou dekou s horkým čajem a hořící svíčkou. Mám doma hned několik svící Yankee Candle, avšak za zmínku stojí i značka Village Candle. Doma mám spoustu svěžích letních vůní a na podzim/zimu bych si chtěla pořídit něco příhodnějšího. Takový teplý jablečný koláč zní skvěle, no ne?! 

Acai Berry prášek - Plody bobulí acai patří mezi takzvané "superfoods", jelikož obsahují velké množství antioxidantů, které jsou lidskému tělu prospěšné a spoustu dalších vitamínů. Velmi oblíbené jsou acai bowl, výborná snídaně nebo svačina kdykoliv, kdy máte chuť na něco sladkého a navíc naprosto bez výčitek. Nejvíc mě baví to, že si ji můžete jakkoliv ozdobit a co si budeme povídat, člověk jí i pohledem :) Hodně jsem si oblíbila snídaně v podobě nana creamu a acai cream by mohla být dokonalá alternativa, když dojdou banány, haha. Perfektní recept na acai bowl najdete například tady, u mé oblíbené Dominiky.

Sleek I Divine On The Horizon paletka očních stínů - Na paletky Sleek jsem tu pěla ódy už několikrát, ostatně recenzi si můžete přečíst zde, takže vím, do čeho jdu. Podzimní novinka On The Horizon má nádherné tóny přesně napodobující západ slunce, byla to láska na první pohled a na podzimní looky je jako stvořená.

Bez čeho si nedokáže představit podzim vy? :)
Přeji vám krásný zbytek týdne!

2 komentářů:

  1. Ta svíčka vypadá božsky a musí vonět nádherně <3 A je to super zpráva, ze Origins se dá sehnat na parfums, to jsem nevěděla :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Yankee svíčku si chci nějakou taky koupit, na podzim a zimu je miluju :). Já si ted potřebuju koupit hlavně nový makeup, nějaký v zimním odstínu, který mi bude sedět :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!