MENU

pondělí 5. září 2016

monthly monday (august/16)

Přeji vám krásný začátek nového týdne! Dnes si dáme takový pohodový, povídací článek o tom, co jsem dělala, co se událo nebo co mě bavilo během uplynulého měsíce. A řeknu vám, že toho bylo opravdu hodně...
Hned začátkem měsíce jsem byla na na týden u rodičů a s kamarádkou jsme vyrazili do Primarku. Byla to moje druhá návštěva a oproti té první jsem tentokrát byla nadmíru spokojená. Ostatně, dvě plné tašky věcí jsou dostatečným důkazem :D Velkou radost mi udělala nová spolupráce s Gabbie, mé oblíbené youtuberky, tentokrát nádherné papírnické produkty. Já neodolala linkovanému sešitu a penálu, vypadají nádherně! <3
Hned pár dní nato se narodila naše malá princezna Eliška a já už jsem podruhé teta. Vše se točí okolo tohoto malého uzlíčku a mě moc baví ji brát na procházky. Je to malý zázrak a fascinuje mě, jak s každým dnem roste <3
V srpnu jsem měla poslední náročnou zkoušku, ale i přesto jsme toho s přítelem podnikali více než během jiným měsíců. Počasí bylo vesměs pořád krásně teplé a letní, takže jsme se podívali na Bezděz, objevovali krásy Liberce, vykoupali jsme se na Mácháči a na přehradě v Jablonci, navštívili zámek Svijany, relaxovali v Eko Parku nebo si pochutnali na spoustě dobrot během Street Food Festivalu. Další fotky najdete tady a také tady.
Zkouška dopadla na výbornou - dostala jsem za jedna a za to jsem se pochopitelně musela odměnit! Tady máte malý sneak-peak toho, na co se můžete těšit v dalších kosmetických nákupech :)
Když zůstaneme u té kosmetiky, nová limitovaná edice značky Balea by vám rozhodně neměla uniknout! Inspirovala zábavním parkem a najdete tam například sprchový gel, který voní jako cukrová vata, mýdlo na ruce "jablko v cukru" a spoustu dalších voňavých pokladů. Vyzkoušejte alespoň ten sprchový gel, já už jsem si jich pár pořídila do zásoby, jelikož ta vůně je božská.
Kosmetické okénko uzavřu zprávou, že jsme se konečně dočkali NYX eshopu! Tato značka nedávno oficiálně přišla na náš trh, otevřela kamennou prodejnu v Praze a teď už si své oblíbené produkty můžete zakoupit i online; odkaz zde. Stojany této značky najdete i v parfumériích Douglas, ale většinou bohužel ve velmi omezeném množství. Já mám na wishlistu hned několik produktů, mimo jiné i nějaký další odstín skvělých Soft Matte Lip Cream tekutých rtěnek, protože vážně nemají chybu.

Nezapomeňte, že Kosmetický šuplík můžete sledovat i na FACEBOOKU, aby vám neunikly nové články a další novinky :)

Pokud jste dočetli až dokonce, moc vám děkuji a hlavně  nesmutněte, že prázdniny jsou pryč!
Jak jste si srpen užili vy?

9 komentářů :

  1. Krásné fotky, Eliška je nádherná :). PF produkty už chci delší dobu vyzkoušet, hlavně jejich bronzery. Tenhle Nars makeup jsem měla a byl skvělý, bohužel jsem ale zjistila, že mi hodně zhoršoval plet, a tak jsem ho přestala používat a dala kamarádce, které sedí perfektně. Mrzí mě to, protože jinak byl skvělý a odstín mi seděl na 100%.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! <3 PF a jejich bronzery, to je už úplná legenda :) S tím make-upem si mě vyděsila, ale zkusím a při nejhorším ho pošlu dál.

      Vymazat
  2. Jeeeejo, bábätko je krásne. Hm, myslela som, že Nyx už eshop dávno mal. Asi som nejako pozadu, alebo ma možno mýli len to, že bývam v UK a tuna Nyx vidím v každej drogérke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem tím samozřejmě český eshop, protože u nás oficiálně k dostání nebyl :)

      Vymazat
  3. Také jsem byla v Primarku, ale zas tolik věcí mě tam nezaujalo, stačila jedna taška a 60 eur :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej prekrasne fotky a malicka je krasna :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu ROWENTA a vyrobky DOVE :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jaká je to youtuberka ? všichni o té kolekci mluví a já netušim, kdo to je :D
    Na kosmetické nákupy se těším, kde kupuješ PF? Na českých e-shopech mi příjdou hodně drahé, když v usa jdou sehnat za pár kaček.
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Gabriella Lindley alias VelvetGhost, mrkni na ni - je skvělá! :)
      Já kupovala na galaxieprani.cz, mají tam velký výběr a bohužel jiný zdroj neznám. Cena je vysoká, ale to u většiny amerického zboží, bohužel :/

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!