středa 7. září 2016

Kiko Make-up Blender | Houbička na make-up

Ahoj! Dnes bych s vámi chtěla sdílet své nadšení z toho, že jsem konečně našla použitelnou houbičku na make-up, která není Beauty Blender. Ten jsem doposud nevyzkoušela, tudíž je nemohu porovnat a berte na to tedy ohled :)
Od té doby, co jsem si v Římě pořídila Kiko Make-up Blender, na štětec jsem při nanášení make-upu nesáhla. Hned na začátek říkám, že jsem od ní příliš nečekala, jelikož moje první zkušenost s houbičkou na make-up vůbec dobrá nebyla, ale myslím, že to bylo podmíněno hlavně tím, že se jednalo o houbičku neznámého původu z Ebay za jeden dolar. Co taky jsem mohla čekat, že? Abych se vrátila k tomuto make-up blenderu, jak se jmenuje, vidíte, že oproti originálu má trochu jiný tvar a nevšední fialkovou barvu, se kterou jsem se u žádné jiné "napodobeniny" zatím nesetkala. Stojí 6,90 euro, což je v přepočtu na českou korunu nějakých 190 Kč, nicméně u nás značku Kiko bohužel neseženete, avšak jejich oficiální eshop do České republiky zasílá, tak nezoufejte.
Houbička je velmi jemná na dotek, měkká (respektive ideální poměr měkkosti/tvrdosti) a z porézní hmoty, která po namočení nabývá na objemu. Tohle je dle mého názoru stěžejní věc, aby se houbička nasákla vodou a neabsorbovala veškerý make-up do sebe. Poté, co ji namočím a trochu "vyždímu" v utěrce je připravená k použití. Za každé situace ale na houbičku buďte co nejjemnější, protože jejich povrch se snadno naruší a to například i během jejího praní. Make-up většinou nadávkuji na obličej prsty a postupně ho začínám zapracovávat do pleti. Zaoblenou plochou se make-up výborně aplikuje na větší plochy jako je tváře, čelo a brada. Na rozdíl od použití štětce s houbičkou nejdou vidět jednotlivé "tahy" a vytváří se tak velmi přirozená vrstva. Zašpičatělým koncem se pak skvěle dostanete do oblasti kolem nosu a očního okolí pro preciznější aplikaci. Dovolím si tvrdit, že za použití dobré houbičky dosáhnete i lepšího krytí v porovnání se štětcem, samozřejmě hodně záleží i na samotném make-upu. Jeden se pro aplikaci houbičkou hodí více, jiný zase méně. Pro demonstraci svých tvrzení tu mám hned několik fotek, kde můžete vidět můj obličej nenalíčený a detailní záběr toho, jak přirozeně make-up na pleti vypadá. Make-up, který jsem použila je e.l.f. Flawless Finish Foundation.
S houbičkou nanáším jak make-up, tak korektor i pudr (sypký). Někdo si to možná nedokáže moc představit, každopádně metodou "baking" dosáhnete perfektní fixace a pleť vypadá jako po retuši. Psala jsem o tom už v srpnových oblíbencích.
Fakt, že jsem od objevení Kiko Make-up Blenderu nesáhla na štětce, je myslím dostatečným důkazem mé spokojenosti. Houbičku používám na denní bázi už bezmála tři měsíce a pochopitelně nese viditelné známky opotřebení, takže její životnost je jediné, co by se jí dalo vytknout. Peru ji klasickým dětským šamponem, kterým myji i své štětce a funguje to bez problémů. Mohu ji doporučit všemi deseti, pokud máte možnost, zkuste ji!


Co vy a houbičky na make-up? Nebo dáváte spíše přednost štětcům?


5 komentářů:

  1. to je skvelé, že si našla hubku, ktorá ti vyhovuje :) ja som skúsila, ale vrátila som sa ku štetcom...príde mi to také praktickejšie momentálne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se k nim také časem vrátím, aby mi tady tak smutně nestály :D :))

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle! Já právě používám Beauty Blender, a ikdyž je ta cena dost vysoká, za ten přirozený finish to prostě stojí. Se slevou se to za těch 360 ještě dá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho chci časem vyzkoušet a porovnat, jak moc se liší :)

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem už několik houbiček, ale zatím se vždycky vracím ke štětcům :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!