MENU

sobota 24. září 2016

Avon True Matte Colour Lipstick | rtěnky

Ahoj, máme za sebou první podzimní dny a já si je náramně užívám. Postupně ze skříně vyndavám šátky, zahřívám se čajem a pálím svíčky ostošest. Absence článků tento týden je způsobená hned několika událostmi - v úterý jsem byla na pracovním pohovoru a ve čtvrtek jsme s přítelem oslavili třetí výročí. Dnes už tu pro vás mám recenzi, jdeme na to!
Rtěnky True Colour Matte od Avonu slibují dlouhotrvající matné rty bez vysušování a dokonce mají dodávat hydrataci. Docela odvážný slib, že ano? Jelikož u rtěnek vyhledávám hlavně matné finishe a to především kvůli výdrži, při koupi jsem váhala pouze ve výběru barev, protože mají 15 nádherných odstínů. Každopádně bych vám doporučila při výběru odstínu prozkoumat i real-life swatche, které se dají najít na internetu, protože oficiální fotky odstínů mohou být často hodně odlišné od skutečné barvy. Běžná cena je 199 Kč, ale velmi často jsou v akci za 99 Kč, takže si můžete pořídit hned dvě za cenu jedné.
Designově jsou moc pěkně propracované, obal je z matného pogumovaného plastu, který připomíná i luxusnější rtěnky, avšak je velmi náchylný na znečištění. Víčko je z vrchu průhledné, takže vidíte na odstín, což je docela šikovné při skladování a líbí se mi i stříbrné detaily s vyraženým logem. Já jsem si pořídila tři odstíny - Red Supreme, což je klasická tmavší červená, broskvová Peach Flatters a nositelná jemně růžová Pure Pink.

Teď už k samotné rtěnce - její konzistence je opravdu unikátní. Ačkoliv je na rtech opravdu matná/sametová, nanáší se velmi snadno a lehce. U matných rtěnek to s aplikací občas může být peklo, protože jsou šíleně suché, nicméně True Colour Matte je krásně krémová. Netvrdila bych, že jsou vyloženě hydratační, ale na rtech je komfortní a jako by tam ani nebyla. Pigmentace je hodně vysoká a před nanesením bych vám doporučila svým rtům dopřát peeling, jelikož některé odstín mohou zvýrazňovat jakékoliv šupinky či suchá místa. Co se výdrže týče, zařadila bych je mezi půlvečerovky, bez problémů zvládnou několik hodin a vytrácí se rovnoměrně, ale po nějakém vydatném jídle je určitě budete muset poupravit. 
Díky výdrži a sametovému finishy se True Colour Matte rtěnky zamilovala a zařadily mezi ty nejlepší, které jsem kdy vyzkoušela. Od Avonu je to opravdu příjemné překvapení. Odstín Peach Flatters jsem nosila prakticky celé léto a ráda bych vyzkoušela i další odstíny.

Užijte si víkend a dejte mi vědět, jaké jsou vaše oblíbené rtěnky :)

3 komentáře :

  1. Já jsem se před nějakou dobou zúčastnila výzvy na Blogerky.cz o tyhle rtěnky, ale přišly mi úplně jiné, jakési "lip plumping". Jsou fajn, ale není to to pravé ořechové, matné jsou víc "já" no.. Tak třeba jednou je zkusím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do nich jdi :) Cena člověka nezruinuje a já je mohu doporučit všemi deseti!

      Vymazat
  2. veľmi pekné odtiene :) páči sa mi druhý aj tretí, ale je mi jasné, že peach je taký na bežné nosenie, a preto si ho nosila celé leto :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!