sobota 20. srpna 2016

Yves Rocher Sebo Végétal | peeling a micelární voda

přeji krásný víkend! čtvrteční zkoušku jsem zvládla za jedna, takže moc děkuji za podporu :) včera jsem poprvé povozila v kočárku moji neteřinku a užívám si pár dní volna a sleduji Olympijské hry, než půjdu znovu do práce. teď už si dáme recenzi na dva produkty z řady Sebo Végétal od Yves Rocher.
s pleťovou péčí od Yves Rocher bohužel nemám úplně dobré zkušenosti. mnohem radši od nich mám hlavně sprchové gely a další produkty do sprchy v péči o tělo nebo vlasy. před nějakou dobou jsem ale využila slev a rozhodla se vyzkoušet hned dva produkty z řady Sebo Végétal, která je určená pro smíšenou až mastnou pleť. jedná se o čistící peeling a micelární vodu. účinnou složkou zde je výtažek z pudru šišáku bajkalského, který pleť prokrví a zároveň vyčistí.
začnu produktem, který mě velmi mile překvapil. na pleťové peelingy mám velké nároky - musí pleť opravdu dobře vyčistit, zbavit mě suchých šupinek i nečistot a to bez velkého vysoušení. také mám radši, když je peeling trochu drsnější, protože mám pak pocit, že opravdu funguje. u tohoto peelingu je dostatečné množství obrušovacích částeček a jejich hrubost je také na jedničku. v tomhle ohledu splňuje úplně všechny body pro mou spokojenost a pleť zanechává krásně čistou, hladkou a vypnutou. díky krémové konzistenci pleť nebude přesušená s pocitem, že je vám váš vlastní obličej "malý", ba naopak. věřím, že jste to už také někdy zažili... z dlouhodobého hlediska pozoruji i výrazný úbytek černých teček díky opravdu hloubkovému čištění. zbývá mi ho ještě zhruba třetina a už teď mohu říct, že se k němu ráda vrátím.
druhá část této recenze, věnující se micelární vodě, už tak kladná nebude. má fungovat jako micelární voda a tonikum zároveň. už tahle kombinace mi přijde dost kuriózní, protože micelárka je micelárka, stejně tak tonikum a jejich spojení v jeden produkt na mě působí všemožnými dojmy. po prvním použití jsem z ní byla naprosto zoufalá, protože mi oční make-up odstranila hodně špatně a zůstaly mi tzv. pandí oči. už jsem myslela, že se jí hned zbavím, avšak dala jsem jí ještě šanci. co mi vadí je hodně výrazná parfemace, s kterou jsem se u micelární vody setkala poprvé. je potřeba, abyste si tamponek opravdu hodně namočili. člověk by řekl, že pumpička, která je součástí balení, bude docela užitečná, ale opak je pravdou a když to přeženu, stříká produkt na míle daleko a značně to zvyšuje spotřebu. mokrý tamponek pak přiložím na oko a nechám nějakou dobu působit, aby se líčení "rozpustilo" než započnu proces manuálního odličování. musím na oko i pleť dost tlačit, jinak jako by tamponek jen klouzel po pokožce a nechytal nečistoty a make-up. tímto způsobem se odlíčíte, to ano, nicméně ve srovnání s mou oblíbenou Biodermou má k dokonalosti hodně daleko. hodně pleť vysušuje a to je dáno nejspíše tím, že má fungovat zároveň jako tonikum. zpočátku mi to nevadilo, teď už se po jejím použití vždy těším až se namažu a nebudu se cítit jako vysušená švestka. tohle je pro mě přešlap a znovu jsem se přesvědčila o tom, že růžovka od Biodermy je moje favoritka.

používáte pleťovou péči od Yves Rocher? máte zkušenost s těmito produkty?

dejte mi vědět v komentářích a mějte se krásně <3

7 komentářů:

  1. Momentálně doma mám jednu micelární vodu od YR a musím říct, že jsem s ní docela spokojená. Nepálí mě v očích a skvěle odličuje. S těmito produkty zkušenost nemám, ale peeling mě velmi láká. Moc pěkný článek i když ze začátku čtení jsem měla chuť jej zavřít, když jsem viděla ta malá písmena při začátcích nových vět. :( Ale - zvládla jsem to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se omlouvám! píšu takto po celou dobu svého blogování :) síla zvyku...

      Vymazat
  2. S pleťovou kozmetikou Yves Rocher nemám taktiež moc dobré skúsenoti, a ako ty, mám od nich oveľa radšej najmä sprchové gély, peelingy a nejaké šampóny. Túto micelárnu vodu a tonikum v jednom mám i ja a musím s tebou len súhlasiť. Ja ju používam len na dočistenie pleti a i mňa vysušuje a celkovo mi príde ako zbytočný produkt, ktorý ani jednu zo svojich úloh poriadne neplní. Peeling ma inak veľmi zaujal, možno ho raz vyskúšam. Inak moc pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od YR mam zkusenost jenom s pletovym tonikem, nevim ted, jaka je to rada, ale ma cerveny obal, a ta byla super :) Jinam me zaujal ten peeling :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Od YR nemám nic, ale vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok určite peeling a nicelárku vyskúšam

    www.sweetmorningblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!