MENU

pondělí 15. srpna 2016

week(end) in photos #80

krásné pondělí! já mám za sebou ten nejpohodovější víkend za poslední měsíc a děkuji za to jedině mému skvělému Lukášovi, který mě vytáhl od učení na Bezděz a Máchovo jezero. vypadli jsme ven, užívali si nádhernou přírodu, hledali houby a dokonce jsme se v té ledově vodě na Mácháči vykoupali. dokonce se nám v tom rozmaru povedlo ztratit klíče od auta, ale vše nakonec dobře dopadlo. fotky jsou tedy právě ze soboty, takže tentokrát je to spíše week(end) in photos :) já se teď už vracím zpátky do reality k učení, ve čtvrtek na mě myslete! 

mějte se krásně <3


2 komentáře :

  1. Krásne fotočky. Vidno, že ste si víkend poriadne užili. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :) Na štvrtok držím palce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!