MENU

středa 3. srpna 2016

Urtekram vlasová péče

zdravím! moc vám děkuji za reakce u předchozího článku, velmi si toho cením. dnešní článek je předpřipravený, protože teď už jsem nejspíše na cestě do Drážďan a hlavně do Primarku, takže pokud by vás to zajímalo, ráda se s vámi podělím o to, co jsem tam sehnala v nějaké haulu :) zpátky ke článku, tentokrát recenze na kokosovou vlasovou péči značky Urtekram.
s touto značkou jsem se seznámila skrze eshop biooo.cz, který je zaměřený především na prodej biokosmetiky, ekodrogérie či doplňků stravy. nikdy jsem si nepotrpěla na vyloženě "přírodní" péči o vlasy, ale jednou za čas u mě vyhraje zvědavost a tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet šampon a kondicionér ve spreji pro normální vlasy z kokosové řady. pro ty z vás, kteří si na to potrpí - produkty této značky neobsahují konzervanty, chemické složky, deriváty ropy a také nejsou testované na zvířatech. cenově je tato značka vcelku dostupná, za kondicionér jsem zaplatila 179 Kč a šampon 159 Kč. mé vlasy byly vždy hodně jemné a poměrně dost rychle se mastily. po několika měsících používání této dvojice produktů došlo k několika změnám a ne ze všech jsem zrovna nadšená.
velmi jsem se těšila na tu kokosovou vůni a možná to byl i jeden z důvodů, proč jsem sáhla právě po této řadě, avšak ať čichám jak čichám, spíše než kokos cítím nějaké citrusy, ale opravdu jen velmi lehce. balení produktů je sympatické, kondicionér má klasický rozprašovač a šampon praktický "cvakací" uzávěr. po kondicionéru ve spreji jsem sáhla schválně, jelikož mi v této podobě vyhovují více, a protože se neoplachuje, mám pocit, že má ve vlasech větší účinek. psala jsem o něm už v dubnových oblíbencích, tudíž můžete předpokládat, že jsem s ním fakt spokojená. až teď si uvědomuji, že to jsou více než 4 měsíce používání a stále mám ještě více jak čtvrtku! rozhodně s ním nešetřím, takže klobouk dolů. aplikuji ho po mytí do mokrých vlasů, rozčešu je a nechám uschnout. pomůže mi vlasy lépe pročesat a dokud jsem ho používala v kombinaci s šamponem jiných značek, byl efekt mnohem lepší než s tímto jeho kokosovým "bráchou". tím se dostáváme k šamponu. ten je dost tekutý, krásně pění a můžu říct, že díky němu se mi z dlouhodobého hlediska podstatně méně mastí vlasy, s čímž jsem bojovala dlouhé roky. nedokázala jsem vydržet dva dny bez mytí vlasů a dneska to přežiju dokonce i tři dny, neuvěřitelný. na druhou stranu ale pozoruji, že se mi hodně změnila textura vlasů - z jemných vlasů jsou najednou vlasy silnější, ale mnohem více se cuchají a po sprše je musím hned učesat, jinak z nich je šílený chemlon. to mi hodně vadí a znovu bych se k němu bohužel nevrátila. nejsem expert na chemická složení, proto přikládám foto, kde si můžete přečíst, co oba tyto produkty obsahují a pokud mi někdo na základě těchto informací dokáže říct, co může způsobovat takovou změnu, budu jedině ráda. složení kondicionéru je vlevo, šampon vpravo - moc ráda se poučím!

když to shrnu, kondicionér má ode mě velký palec nahoru, ale k šamponu se určitě nevrátím. značku Urtekram tím nezavrhuji, časem bych chtěla vyzkoušet šampon z jiné řady, abych měla nějaké srovnání.

dejte mi vědět, zda se značkou Urtekram máte jakoukoliv pozitivní či negativní zkušenost a pokud je tu nějaký odborník přes složení, ráda se dozvím, co ze složení dělá z mých vlasů chemlon!

5 komentářů :

  1. A to já bych chtěla tu jejich péči o vlasy hrozně moc vyzkoušet, ale čtu dosrt rozporuplné recenze. Tak ono přírodní šampony né každému sedí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, kondicionéry já skoro nepoužívám, tak nebudu sahat ani po šamponu teda. Ale někdy bych od Urtekramu chtěla něco vyzkoušet, narazila jsem na tu značku ve Vídni v BIPA drogerii a zaujala mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za zkoušku nic nedáš, třeba Ti zrovna bude vyhovovat mnohem více než mně :) to je skvělé, že se dají sehnat v BIPĚ!

      Vymazat
  3. ja som chcela isť velmi do primarku ked sme boli vo viedni no neskoro sme prišli akurat zatvarali, okolo 6 asi nie ako u nás obchody až do 9 pootvarane... vyzeraju dobre tieto výrobky a vôňu kokos mám rada:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!