čtvrtek 25. srpna 2016

oblíbené seriály

Ahoj, v posledních dnech nejsem příliš aktivní, užívám si volna a mám spoustu dalších povinností. Dnes si dáme od kosmetiky voraz, protože bych s vámi chtěla sdílet pár tipů na seriály, které jsem si v posledních měsících oblíbila. Chtěla jsem vám doporučit seriály, které ve většině nejsou příliš profláklé, ale stojí za to! Každý z nich je úplně jiný, nicméně žánrově jsou si docela blízko, jelikož se jedná o kombinaci scifi, mysteriózna a ve dvou případech také katastrof. Nechci vám úplně odhalovat veškeré zápletky, takže vždy jen nastíním, o co se jedná a proč jsem si daný seriál zamilovala. Jdeme na to, doufám, že vás zaujmou :)
Seriál Stranger Things zažívá v poslední době velký hype a hodně se o něm mluví. Odehrává se v 80. letech minulého století, takže pro mnohé z vás to bude prakticky návrat do dětských let. Příběh se točí okolo čtyř kamarádů - Mike, Dustina, Lucase a Willa, který se jednoho večera ztratí a jeho kamarádi jsou odhodlaní ho najít. Jeho zmizení je propojené se spoustou záhad a kluci získají nového spojence, dívku se záhadným jménem Jedenáct, která se snaží ukrýt před "zlými lidmi". První řada má osm dílů, každý je plný napětí a přiznám se, že kolikrát jsem se docela i bála. Nemůžu se dočkat pokračování!
Na seriál Kazatel jsem narazila vlastně úplnou náhodou, jelikož jsem o letní vysílací pauze neměla žádný seriál, který bych mohla sledovat. Z prvních dílů jsem příliš unesená nebyla, ale vydržela jsem u něj hlavně díky skvělému hereckému obsazení. Jesseho Custera, kněze v jednom texaském zapadákově, ovládne jakási nadpřirozená entita. Rozhodne se všechny své věřící i nevěřící ovečky opět přivést k víře, ale ani v nebi vlastně neví, kam se samotný bůh poděl. Jak jsem se dočetla, seriál je inspirován komiksem a já jsem zvědavá, jak se bude děj dále vyvíjet, jelikož konec první série po sobě nechal spoustu otázek.
Pokud máte rádi katastrofické seriály, Containment vám nesmí uniknout. V Atlantě se za záhadných okolností začíná šířit smrtelný virus a vzniká karanténní oblast, která separuje spoustu blízkých. Policejní strážník Lex dostává za úkol udržet pořádek v ulicích karantény, kde panuje strach a panika. Za srdce vás vezme silný milostný příběh a ačkoliv se seriál nedočkal prodloužení, já mu dávám palec nahoru.
Kolonie stojí na pomezí scifi a katastrofických seriálů. Lidstvo bylo ochromeno invazí cizích kolonizátorů a prostřednictvím pověřených osob či různých represivních mechanismů se snaží udržet poslušnost občanů žijících v koloniích. Ti v podstatě ani neví, kdo jsou tito vetřelci a já jen doufám, že tvůrci této výhody využijí. Nabízí spoustu zajímavých a hlavně nečekaných zvratů, nechybí mu akce a já těším, co nám nachystá další série.

Toť můj výběr a já budu ráda, když mi napíšete, jaký je váš oblíbený seriál :)
pěkný den!

4 komentářů:

  1. Na Stranger things jsme začali teďka koukat a hrozně nás to s Tomem baví! Ty ostatní tři vůbec neznám, díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nesleduji ani jeden, ale Kolonie mě docela zaujala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ani jeden, takže děkuji za tipy :). Já miluju Suits, How to get away with murder, Orange is the New Black, Devious Maids, Baby Daddy a Scream Queens :)

    OdpovědětVymazat
  4. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!