MENU

úterý 30. srpna 2016

oblíbenci | srpen 2016

Zdravím! Doufám, že si poslední prázdninové dny užíváte plnými doušky. Já už se na září a s ním na blížící se podzim moc těším. Sice mám před sebou ještě měsíc školního volna, ale strávím ho hlavně v práci. Hlavně nezoufejte, ani se nenadějeme a prázdniny tu budou znovu :) Dnes bych se s vámi ráda podělila o věci, které jsem si během srpna oblíbila a jako tradičně to bude především o kosmetice. Pokud by vás zajímalo i něco navíc, například seriály, které jsem si zamilovala, přečtěte si tento článek.
Halenka ze sekáče - Konečně jsem v Liberci objevila fajn sekáč. Už párkrát jsem si domů odnesla skvělé kousky za příjemné ceny a během poslední návštěvy, kdy kamarádka sháněla šaty, jsem byla já ten, kdo odcházel s novým úlovkem místo ní. Rozkošná, krásně střižená, modrá halenka značky Tu bez rukávů s malými srdíčky, nedokázala jsem jí odolat! Už se těším, až se trochu ochladí a vyvětrám ji v kombinaci s černým sakem.

Štětce Aliexpress - Nakupování na Aliexpressu je hrozná závislost! Nedávno jsem tam narazila na tuhle rose gold sadu dvanácti štětců na oči a popravdě jsem si od nich příliš neslibovala. K mému překvapení i potěšení se nejedná o "fejky" Zoeva štětců, nemají na sobě žádné logo nebo značku. Stály okolo šesti dolarů, jsou ze syntetických vláken, dobře se mi s nimi pracuje a sada obsahuje všechny štětce, které na líčení očí budete potřebovat. Moc toho nejspíše nevydrží, nicméně svému účelu poslouží a pokud hledáte nějaké cenově dostupné štětce dobré kvality, Aliexpress vás většinou nezklame. 
Calvin Klein IN2U toaletní voda - Tahle vůně si během roku příliš mé pozornosti neužije, ale v létě prakticky nepoužívám žádnou jinou a při každém použití jako bych se přenesla někam na pláž. Není vůbec drahá a ve složení je mimo jiné i vanilka, což je složka, kterou obsahuje snad každý můj oblíbený parfém.

Kleštičky na řasy - Nechápu, jak je možné, že donedávna jsem ve svém kosmetickém šuplíku neměla žádné kleštičky na řasy. Přitom tenhle krok navíc dokáže oči krásně otevřít a líčení vylepšit. Tyhle kleštičky v rose gold barvě jsem sehnala v Primarku, kde jsem byla začátkem srpna. Nepoužívám je denně, abych si řasy příliš neničila, ale když chci mít řasy jako mrkací panenka, můžu se na ně spolehnout.

Dermacol fixační transparentní pudr - Sypkým pudrům jsem se v poslední době vyhýbala a to hlavně kvůli jejich nepraktičnosti při nanášení. Otevřete balení, snažíte se pudr štětcem nanést a máte ho všude, a to doslova! Proto jsem štětec po vzoru zahraničních youtuberek vyměnila za houbičku - o metodě "baking" už každý z vás určitě slyšel. Vlhkou houbičkou (beauty blenderem nebo jakoukoliv jinou, kterou používáte) pudr v silnější vrstvě zapracovávám na požadovaná místa a ten jako by se do pleti téměř vpil, takže nemám pudrovou masku. Jestliže nanesete moc, vždycky můžete zbytek oprášit štětcem, vůbec se toho nebojte. Pleť následně vypadá jako by prošla photoshopem a make-up je perfektně zaxifovaný!

Přeji vám úspěšný týden a do komentářů mi napište, co jste si během srpna oblíbili vy, ať je to kosmetika nebo cokoliv jiného :)
xoxo

12 komentářů :

  1. Tuhle CK vůni mám také a mám ji moc ráda! Přesně jak píšeš, vanilka nezklame. :-) A ty štětce vypadají báječně, to bych na Ali vůbec netipla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak zjišťuji, tak v drtivé většině mi nejvíce voní právě parfémy s vanilkou :)

      Vymazat
  2. Skvělé štětce, také od tamtud jedny mám a jsem s nimi spokojená, nepelichají a skvěle se s nimi pracuje. :) Pěkné kousky. Vůni neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zatím s většinou štětců z Ali nebo Ebay byla moc spokojená a že jich mám požehnaně! :)

      Vymazat
  3. Stetce z Aliexpresu objednavam taky a zatim se drzi skvele, v pohode zvladli uz x umyti a vubec nepelichaji ani se nerozlepuji. A tyhle vypadaji nadherne ❤ Jinak ja si nedavno poridila svuj prvni sypky pudr a ta aplikace mi moc nevyhovuje, tak asi vyzkousim tu metodu s houbickou, zni to zajimave :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som podobné štetce objednávala z ebayu a kvalita je úžasná, zdajú sa mi omnoho jemnejšie ako napríklad také Real Techniques. Niekedy sa dajú aj na aliexpress a ebayi nájsť nejaké tie poklady. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o Real Techniques mi ani nemluv, bohužel s nimi nemám vůbec dobrou zkušenost :(

      Vymazat
  5. nad klieštikmi rozmýšľam už dlhšie, taktiež aj nad kulmou na riasy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně šikovný pomocník! ;)

      Vymazat
  6. Tak ty rosegold kleštičky jsou sen, nádherný kousek! Já mám sadu štětců na celý obličej z bornprettystore a rozhodně časem půjdu i do nějaké sady na oči za pár korun, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. CK vůni jsem měla před pár lety taky a je skvělá. Štětce vypadají moc hezky, taky nějaké nové hledám a nechce se mi dávat dva tisíce za Zoevu. Se sypkými pudry souhlasím, uplně jsem si je zamilovala. Já mám jeden od Too Faced a je vážně skvělý! Jinak ted jsem si moc oblíbila matné rtěnky. Mám dvě od Gerard Cosmetics a jsem s nima moc spokojená. Určitě bych ráda vyzkoušela nějaké i od jiných značek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!