sobota 6. srpna 2016

new in #75

přeji krásný sobotní večer! včera jsem se stala tetou a zítra už se jedeme na tu naší princeznu podívat. zároveň se chci předem omluvit, že v následujících 14 dnech se tu možná neobjeví tolik článku, jelikož mě čekají poslední zkoušky. teď si ale dáme kosmetické nákupy, které máte nejraději :)
o české kosmetice Original Atok jsem se zde na blogu zmiňovala už několikrát, a protože mě přesvědčila o své kvalitě, takže mé oblíbené pleťové tonikum s eleuterokokem a propolisem jsem si koupila ve velkém půllitrovém balení a hned dvakrát! nově testuji i regenerační pleťový olej supraderm a hydratační sprej s mátou. na více se můžete těšit v brzké recenzi. rozhodla jsem se dát další šanci suchým šamponům Batiste, které jsem dříve zkoušela a příliš mi nesedly. konečně jsem se u nás v Liberci dostala do prodejny Profimed, kde mimo jiné seženete i řeckou značku Korres. v akci 1+1 zdarma jsem sehnala sprchový gel s vůní fíků a také jejich novinku - pleťové masky a peelingy Beauty Shots. zvolila jsem hloubkově čistící peeling s hrozny, na které se velmi těším.
ve svém okolí mám jediného beauty závisláka jako jsem já a tou je moje zlatá Lucinka <3 rozhodly jsme se si vzájemně vyměnit několik produktů, které nám nesedí nebo je nepoužíváme a vyměnit je za něco nového. já jsem dostala na vyzkoušení v poslední době hodně diskutovaný make-up Get It All v tyčince od NYC, další odstín mých oblíbených rtěnek True Colour Matte od Avonu, nádhernou rtěnku Kiko z limitky Ace of Diamond č.19 a jako poslední tužku na oči Yves Rocher v odstínu 03 Brun Ecorce. další dva produkty Kiko už jsou z našich nákupů v Drážďanech. ve výprodejích jsem sehnala fluid Instant Perfection, který slouží mimo jiné i jako báze pod make-up, a neuvěřitelně pigmentovanou a máslovitou hnědou tužku na oči.
další várka dekorativky! v Marionnaud jsem našla poklad a to konkrétně skvostnou tvářenku Pétale de blush, odstín č. 1 a rozhodně o ní dnes nečtete naposledy. navíc byla ve 40% slevě. nutně jsem sháněla lepidlo na řasy a bez velkých nadějí jsem koupila to od essence. použila jsem ho zatím jednou a byla jsem spokojená. jak jsem už psala, konečně značku Bourjois seženete i v DMku a můj první nákup obsahoval tyto produkty. na Radiance Reveal korektor slýchám spoustu slávy a musím konstatovat, že je opravdu velmi dobrý. dále matná tekutá rtěnka z řady Rouge Edition Velvet v odstínu 08 Grand Cru a krásně voňavý pudr Healthy Balance.
jako poslední tu mám nákup v německém DMku. najdete tam spoustu zajímavých a u nás nedostupných značek. patří k nim i vlasová péče OGX, které jsem neodolala a pořídila si řadu s keratinovým olejem. nebesky to voní a nemůžu se dočkat, až je vyzkouším. sprchové pěny bilou neuniknou nikomu, kdo se dostane do německé drogérie a přiznejte se - vy byste jim odolali?

bylo toho požehnaně, ale pro tentokrát je to vše!
vy mi dejte vědět, co jste si naposled pořídili :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!