pondělí 1. srpna 2016

monthly monday (july/16)

ahoj, rozhodla jsem se pro úplně nový typ článků, tak mi v komentářích můžete napsat, jak se vám líbí! "monthly monday" bude každé první pondělí v měsíci (doufám...) a bude to takové shrnutí toho, co jsem během uplynulého měsíce zažila nebo co mě zaujalo či naštvalo, doplněné o fotky. hodně z nich bude z instagramu, takže nejspíše ukončím měsíční snapshots, ale myslela jsem, že toto by pro vás mohlo být zajímavější :)
hned začátkem měsíce jsme se s přítelem v Liberci účastnili charitativního běhu Run In Colours, kterého jsem se trochu bála, protože nejsem nejlepší běžec. s běháním jsem pořádně začala až letos, ale pořád mám co zlepšovat (moje kondice je hodně slabá) a co se mi na tom líbí je to, že opravdu jde znát ten pokrok, který jsem od začátku udělala. zpátky k závodu - počasí nám příliš nepřálo a pokud sledujete zprávy, možná jste zaznamenali, že zde bylo neštěstí v podobě zasažení bleskem. déšť nám dělal společníka během celého závodu, což trochu utlumilo počáteční nadšení, nicméně závod jsme úspěšně dokončili aniž bychom věděli, že barvičky, které se během závodů používali, budeme z těla i věcí vymývat ještě dalších 14 dní (vypadala jsem jako blázen!) a dostáváme se k mému odletu do Říma...
Římu jsem věnovala dva samostatné články, tudíž se tu už nebudu nějak dlouhosáhle rozepisovat, ale máte tu pár fotek z instagramu. bylo to S-K-V-Ě-L-Ý a moc jsem si to s tou mojí blonďatou pražandou užila <3 máme za sebou Egypt, Paříž, Řím... tak kam příště, Kačí? :D

po návratu z dovolené už se příliš zajímavých věcí nestalo, zbytek měsíce jsem strávila spíše pracovně. na blogu jsem byla poměrně dost aktivní, ale neustále se potýkám s jakousi kreativní stagnací, protože mám spoustu nápadů, nicméně hodně málo času je realizovat. podle reakcí se vám moc líbil článek beauty rady mému mladšímu já... a přiznám se, že i já jsem se během jeho tvoření docela pobavila :) ke konci měsíce jsme se pustili do malování ložnice a to znamená, že bych brzy mohla mít ready svůj beauty koutek, yay! prakticky celou půlku měsíce jsem strávila na pinterestu a sbírali inspiraci.

teď už k novinkám z beauty světa - v síti drogérií DM už najdete stojan s kosmetikou Bourjois a já samozřejmě hned udělala pořádný nájezd! ceny jsou hodně podobné jako například v parfumérii Fann a více se dozvíte v příštím new-in článku.
další velmi příjemná zpráva je to, že americká značka Colourpop konečně zasílá i do České republiky, třikrát hurá! nějaké stíny už doma mám, takže s těmi si musím nejdříve pořádně pohrát, každopádně na wishlistu mám hned několik dalších produktů. dva z nich z kolekce KathleenLights, mé nejoblíbenější youtuberky :)
do třetice beauty novinek - dočkali jsme se českého eshopu Sephora! nabízí kompletní sortiment, takže perfektní, pokud jste například jako já z Liberce, kde nenajdete úplně všechny značky. 

mějte krásný srpen a zbytek léta :)

5 komentářů:

  1. Mě baví číst takováto shrnutí co kdo zažil, kde co bylo a je, taky tento typ článku pravidelně píšu. Run of Colors musela být super akce, trochu bych se bála právě těch barev že je jen tak nesmyji. Cestování je super a závidím ti kamarádku která je schopna s tebou takhle jet, taky bych ráda někam vyrazila, třeba do Londýna nebo kamkoliv jinam. Dekorativku Bourjoice jsem dneska byla omrknout a zjistila jsem že zas tak nic nutně nepotřebuji ale třeba si něco příště koupím. Z eshopu Sephory jsem nadšená, u nás ve městě Sephoru kdysi dávno zrušili a do jiného velkého města se nedostanu jen tak, takže eshop mile vítám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) bylo nám řečeno, že barvy smýt půjdou, ale nešlo o život, takže se zas tolik nestalo.

      Vymazat
  2. Presne na ten korektor od Bourjois som nedávno v drogérii pozerala a chcela som ho zobrať, no nakoniec neviem, prečo som tak nespravila. Teším sa, čo naň povieš v tom new in článku.

    OdpovědětVymazat
  3. třeba na konec světa Kájuško :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!