středa 10. srpna 2016

empties 06 + 07/16

ahoj, dnes to bude řádně dlouhé a výživné, takže kdo dočte až do konce, zaslouží si zlatého bludišťáka :) a o co půjde? dáme si vypotřebované produkty za červen a červenec. opět jsem udělala takové menší skupinky produktů, které spolu nějak souvisí, tak se do toho pustíme.

SPRCHOVÉ GELY + MÝDLA

L'Occitane sprchový gel - tohle menší cestovní balení bylo jako dárek součástí nějakého časopisu a výborně se mi hodil do Říma, kde jsem byla začátkem července. je z verbenové řady a ta vůně mi naprosto učarovala! na léto je perfektní, protože je hodně svěží a dokonce skvěle posloužila i jako pěna do koupele, za mě rozhodně ano.

Yves Rocher sprchový gel - vůně kokosu, které se nedalo odolat. YR před nějakou dobou přišlo s novými sprcháči a je opravdu z čeho vybírat. zařadila bych je mezi lepší průměr, ale šíleně mě vytáčel uzávěr, který se mi hodně špatně otevíral.

Cien srpchový gel - ze všech sprcháčů, které tu jsou, je tenhle jednoznačně nejlevnější a překvapivě bych ho zařadila mezi ty nejlepší. byl hustší než jiné sprchové gely, takže se mi s ním pracuje lépe než s těmi, které jsou hodně tekuté. velmi příjemná parfemace a vydržel mi ve sprše docela dlouho.

Balea pěnivé mýdlo - tuhle hrůzu už nechci ani vidět! vůně byla sice krásná, nicméně to bylo pěnivé mýdlo, respektive dávkovač z mýdla dělal pěnu a museli jste na ruce nanést zbytečně moc produktu, abyste se pořádně umyly. tady se někdo snažil vymyslet něco nového, ale moc se nepovedlo, tohle ne.

Weleda sprchový krém - cena se v případě tohoto sprchového krému pohybuje okolo dvou set korun a takovou částku bych za něj ani omylem nedala. vůně mandlí mi tady až moc připomíná tekutá lepidla, které jsme používali ve škole a skoro vůbec nepění, takže jsem byla ráda, když jsem ho vypotřebovala. znovu už ne!

Borotalco sprchový gel - jak už jsem to zmiňovala někdy v minulosti, na sprchových gelech mě baví hlavně zajímavé vůně a tohle pro mě byla bohužel nuda. voní jako mýdlo a věřím, že spoustě lidí to vyhovuje, já v 99% případů sáhnu spíše po něčem jiném. fungoval dobře jako ostatní sprcháče, o tom žádná, jen ta parfemace no...

 VLASY + TĚLO

B.U. sprejový antiperspirant - menší balení, které jsem našla v jednom z minulých DM Boxů, se nikdy neztratí a já ho měla dlouhou dobu v kabelce, takže jsem ho vytáhla a použila, kdykoliv nastal stav nouze. nebyl vůbec špatný, příjemně pudrově voněl a při aplikaci nezanechával pocit mokrého podpaží.

Orofluido olej na vlasy - tenhle elixír na vlasy zbožňuji a je mi hodně líto, že jsem ho už vypotřebovala. psala jsem na něj samostatnou recenzi, tu si můžete přečíst tady a předem varuji, že pokud ho vyzkoušíte, budete mít velký problém najít něco, co by se mu vyrovnalo.

Herbal Essences šampon - upřímně si už vůbec nepamatuji, jaký tenhle šampon vlastně byl a to znamená jediné; nebyl to žádný zázrak. palec nahoru za příjemnou vůni bílého čaje a máty, složení bez silikonů, ale za touto značkou budete bohužel muset vycestovat do zahraničí, u nás ji neseženete.

Gillette holící gel - po holícím gelu od Gillette jsem sáhla záměrně, jelikož jsem četla, že vydrží déle než moje oblíbené a o něco levnější pěny od Baley. s tím bych dokázala polemizovat, protože zmizela stejně rychle jako ona. musím ale konstatovat, že mnohem méně vysušuje za to má u mě bod k dobru.

Vaseline tělové mléko - spusťte někdo fanfáry, já spotřebovala C-E-L-É balení tělového mléka. v životě by mě nenapadlo, že si zamiluji mazání těla, protože to vždy byl krok, který jsem v péči o tělo vynechávala. dokonce jsem ho zařadila mezi deset nejlepších produktů z pečující kosmetiky za rok 2015, celý článek najdete zde.

Balea balzám na ruce a nehty - za málo peněz hodně muziky je přesně to, co vystihuje tenhle krém na ruce a nehty. básnila jsem o něm už v oblíbencích za květen.

Borotalco kuličkový deodorant - opět se nebudu nějak rozepisovat a odkážu vás na samostatnou recenzi, kde si můžete přečíst, jak mi vyhovoval.

Crest pasta na zuby - další z produktů, který se tu vedle holících pěn, sprcháčů a deodorantů pravidelně objevuje, je bělící pasta značky Crest, na kterou prostě nedám dopustit! pokud byste chtěli celý článek věnovaný bělení pomocí produktů Crest, dejte mi vědět dole v komentářích.

PÉČE O PLEŤ

Bioderma micelární voda - micelárku z řady Sébium jsem používala před lety a následně jsem konvertovala k té Sensibio, která mi vyhovuje více a doteď jsem nenašla nějakou lepší. v případě této mám problém s pálením v očích při odličování.

Freeman slupovací maska - balení sice ještě není úplně prázdné, ale mám ji doma tak dlouho, že si rozhodně netroufnu ji dávat na obličej. navíc mě opustilo nadšení slupovacími maskami, přijde mi to bolestivé a otravné, než vše dostanete dolů.

Nobilis Tilia heřmánková voda - květinové vody jsou v poslední době velký hit a já se řadím mezi ty, kteří si je bezmezně zamilovali. je to ten nejuniverzálnější kosmetický produkt, protože s ní můžete pleť odličovat, tonizovat nebo osvěžovat během horkých letních dní. já po ní sahám vždy, když potřebuji uklidnit podrážděnou pokožku. tady najdete celou recenzi!

Alverde pleťový peeling - ač nerada, tenhle peeling jsem nakonec také úplně dodělala. zmiňovala jsem se o něm v kosmetických jednorázovkách a šíleně mi vadil ten alkoholový zápach. s velkým údivem jsem ho ve složení našla hned na druhém místě, což vůbec nepobírám. vím, že je poměrně oblíbený, avšak pro mě to bylo velké zklamání.

L'Oreal odličovací krémový gel - s odličováním věčně bojuji a musím uznat, že není vůbec špatné odbýt si to už ve sprše a následně pleť jen dočistit. tenhle krém rozpouštěl make-up na jedničku, na pleti nepálil ani nedráždil oči, takže já na něj nemohu říct nic špatného.

Sephora plátýnková maska - jak jsem výše psala, že už nejsem na slupovací masky, tak se můj zájem přesunul například i k takového formě "maskování". v balení máte sice jen jeden "produkt", ale zaručuji vám, že tohle je instantní relaxace a péče o pleť v jednom. určitě si půjdu pro další balení, tyhle masky mě vážně moc baví.

MAKE-UP + VŮNĚ

Revlon Colorstay make-up - na dno jsem se podívala i mému milovanému make-upu od Revlonu, o kterém jste na mém blogu četli už snad milionkrát. jen bych se už znovu nevrátila k tomuto konkrétnímu odstínu 110 Ivory, který je na mě až moc do růžova, mnohem lépe mi sedí 150 Buff s podtónem do žluta. opět vám tady nechám odkaz na recenzi a pokud to ještě nevíte, aktuálně je k dostání i v drogérii Rossmann.

Rimmel řasenka - Wonderfullka je řasenka s plastovým kartáčkem a to o samotě už je velkým předpokladem, že si ji oblíbím. když přejdu hned k věci, opravdu byla dobrá, ale poměrně rychle vyschla. v akci ji můžete vidět například v tomto líčení.

Catrice bronzer - tohle mi ještě teď trhá srdce. jednoho krásného dne mi můj miláček spadl na zem a jak to s ním dopadlo vidíte na fotce. celý se kompletně rozbil a vím, že jsem ho mohla spravit, ale je mi jasné, že bych po něm už nejspíš nesahala s takovým nadšením. dopřejme mu tedy minutu ticha a přečtěte si o něm v top 10 za rok 2015.

Astor máslo na rty - jedno velké ne, to je vše, co v případě tohoto zabarveného másla na rty můžu říct. možná budu jediná, každopádně já mu dávám velký palec dolů a konečně letí do koše. proč jsme si nesedli si přečtěte zde.

Catrice rtěnka - tohle vlastně není spotřebovaný produkt, nicméně se téhle nádhery zbavuji, jelikož jsem ji už roky nevytáhla a pochybuji, že se tak někdy v blízké budoucnosti stane. je to odstín 140 Pinker-bell, svítivě růžová s modrými odlesky a já jsem snad musela být pod vlivem, když jsem ji kupovala. papá!

Balea balzám na rty - pro mě sázka na jistotu, jejich balzámy na rty mě snad nikdy nezklamaly a neustále přicházejí s novými a zajímavějšími vůněmi. tohle byl meloun a mimo té úžasné vůně i sladce chutnal :D

Estée Lauder Double Wear Light make-up vzorek - když jsem uvažovala nad koupí legendárního Double Wear make-upu, zašla jsem si do jejich butiku v Palladiu, kde mi byl ochotně poskytnut vzorek na vyzkoušení. až doma jsem si všimla, že se jedná o Double Wear Light, takového odlehčeného bratříčka klasického DW. i odstín 01 na mě byl příliš tmavý, moc nekryl a celkově mě nenadchnul.

David Beckham Signature toaletní voda - k této vůni mám silný citový vztah, používám ji dlouhé roky a stále se k ní ráda vracím. ačkoliv se jedná o poměrně levnou vůni, úžasně drží a flakonek se mi také velmi líbí. časem po ní s velkou pravděpodobností opět sáhnu, ale teď je čas na něco nového :)


máme to za sebou, uf!
dejte mi vědět, jestli jste nějaký z produktů také vyzkoušeli a jak vám vyhovoval.


12 komentářů:

  1. Jéééj, zlatý bludišťák pro mě :D. O sprcháči Cien už čtu po několikáté, nesmím ho při příští návštěvě Lidlu minout :). Gilette pěny mám o dost radši než Balea, nejlepší je ta zlatá Olay :). Borotalco deodoranty miluju! Revlon makeup mám a je to ♥. Vzoreček jsem taky zkoušela a teď mám klasický Double wear a je o dost lepší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cien má spoustu skvělých sprcháčů, určitě nějaké vyzkoušej ;) s těmi pěnami jsem stále na vážkách - Balea je sice levnější, ale dost vysušuje...

      Vymazat
  2. Já dost uvažuju, že Revlon makeup taky vyzkouším, ale trochu se bojím, že bude na mě až moc krycí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s lehkou rukou a štětcem/houbičkou by se to dalo přizpůsobit :)

      Vymazat
  3. Moja kamarátka nedá dopustiť na uhorkovú masku od Freeman, stále si ju chváli, no ja tiež nie som veľký fanúšik týchto odlupovacích masiek. Kúpila som si od Freeman radšej tú protistresovú s minerálmi z Mŕtveho mora a som veľmi spokojná.

    OdpovědětVymazat
  4. Dočetla jsem úspěšně do konce. Tudíž mám zlatého bludišťáka, také mi nedávno spadl můj oblíbený pudr, ale opravila jsem si ho a dál ho spotřebovala. Neměla bych srdce ho celý vyhodit (byl nový). :D

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky to pro mě bylo hodně těžký, ale bála jsem se také toho, že to teď produkt změní a nebude takový jako předtím :/

      Vymazat
  5. Zlatý bludišťák i pro mě! S tím Borotalco sprcháčem mám stejný problém, možná už jsem ti to psala u recenze. Taky jsem na vůně, tohle je pro mě nuda. Verbenový sprcháč od L'Occitane je bomba, celkově ta jejich verbenová řada je výborná <3 Taky spouštím fanfáry, když se mi podaří dopotřebovat tělové mléko, budu ho teď mít ve spotřebováno taky, neuvěřitelné. Biodermu Sensibio jsem si taky moc oblíbila a fakt mě přesvědčila, že za to stojí. Těším se nějakou 1+1 akci v lékárnách, udělám nálet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, už aby ta akce byla, protože nutně potřebuji novou :( :D

      Vymazat
  6. Orofluido i ja milujem, je to rozhodne jeden z najlepších olejčekov na vlasy. Make-up od Revlonu mi vôbec nevyhovuje, čo veľmi ľutujem, pretože odtieň mi inak sadol ako uliaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně Ti nesedl? :O to se divím, ale kosmetika je samozřejmě hodně individuální záležitost :)

      Vymazat
  7. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!