MENU

čtvrtek 7. července 2016

snapshots /07.07.16/

doufám, že sledujete můj instagram, aby vám neunikly ty nejaktuálnější snímky z mého několikadenního výletu do Říma :) najdete mě tam jako karolina_bery! teď a tady se mrkneme na fotky z posledních týdnů právě skrze instagram, protože u sebe už jen zřídkakdy nosím velkou zrcadlovku a tahle aplikace mě prostě stále baví.
můj milovaný bronzer to má za sebou, achjo... / no jo, selfíčko nesmí chybět, že ne?! / kafíčko a nákupy s mou milovanou <3 / moje závislost je vidět (a cítit) všude po bytě :D
objevujeme nové restaurace v Liberci - Saiko Cuisine, byla to pecka! / máte někdo zkušenost s novým pleťovým olejem od Manufaktury? / NEJ-LE-PŠÍ sorbet na světě / sním nebo bdím??? mám doma dechberoucí trio stínů mé nejoblíbenější youtuberky KathleenLights od ColourPop, áááááá!
máš špatnou náladu? jdi na brunch! máš dobrou náladu? jdi na brunch! brunch je prostě vždycky dobrá volba :) / velká oblíbenkyně, o které jsem vám psala v červnových oblíbencích / na jahodách / naprosto luxusní výhledy z našeho balkonu 
Hledá se Dory - jako bych se vrátila do dětství :)) / Run In Colors 2016 / duhové zatmění / co jiného si vzít do Říma než NYX Soft Matte Lipcream v odstínu Rome, úžasná barva!

4 komentáře :

  1. Jé na Dory jsem taky byla, je nej nej nej nej.. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky, tvuj Instagram mam moc rada ☺
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi krásne fotky! :) Run in colors, to je úžasné :))) a mne sa nedávno rozbil nový púder, takže chápem :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!