neděle 17. července 2016

Rome photodiary, part 2

ahoj! doufám, že jste si víkend užili i navzdory nepřízni počasí. já jsem se pustila do malování a předělávání bytu, takže pro mě byl jednoznačně velmi produktivní. dnes tu pro vás mám druhou a zároveň poslední část fotek z Říma a ačkoliv to byl hodně náročný výlet, jela bych hned znovu :)

Řím je sice bez pochyb jednou z metropolí módy, ale běžná obchodní centra se značkami, které známe u nás tam nejsou tak časté. naopak tam v hojném množství najdete nejrůznější butiky známých i neznámých značek, kde se dají najít krásné kousky, které si můžete být jisti, že je nebude nosit každý. návštěva v letních měsících měla jednu velkou výhodu - probíhají letní slevy a když říkám slevy, tak pořádné!

všem studentům, kteří se chystají do Říma - nezapomeňte si s sebou vzít svou ISIC studentskou průkazku, protože díky ní můžete při vstupu do mnoha památek čerpat až 50% slevu na vstupném.


přeji vám úspěšný vstup do nového týdne!

6 komentářů:

  1. Pořídila sis v Diptyque něco? Já měla tu možnost očichat si jejich parfém na degustaci niche vůní s elnino.cz a hrozně mě zaujal. Jinak jsem tu značku mlhavě znala spíš pro jejich svíčky. Opět krásné fotky, Káji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, nepořídila, já momentálně dost ujíždím na svíčkách Yankee Candle :) jejich parfémy mám v povědomí, ale nikdy jsem je nezkusila.

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Určitě to musel být skvělí výlet.

    OdpovědětVymazat
  3. Do Říma bych se chtěla jednou podívat. A ochutnat autentickou italskou kuchyni musí být taky úžasné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!