pátek 29. července 2016

oblíbenci červenec/2016

ahoj, blíží se nám konec měsíce (sakra, prázdniny už jsou v půlce!), takže nemůžou chybět pravidelní oblíbenci. pokud chcete vědět, co jsem si během července zamilovala, čtěte dál :)
NYX Soft Matte Lip Cream - na začátku července jsem se chystala do Říma a když jsem v Douglasu narazila na Soft Matte Lip Cream v odstínu Rome, bylo vymalováno. na první pohled se tváří poměrně tmavě, ale na rtech vypadá hodně přirozeně a hodí se téměř k jakémukoliv líčení. při nanášení jsem se bála, jestli opravdu zaschne do matna, protože je to hodně krémový produkt. chvilku mu musíte dát, poté na rtech zaschne, perfektně drží a rty nevysušuje tolik jako jiné obdobné produkty. dokonce v Římě zvládal zmrzlinu i pizzu :) na rtech jste ho mohli vidět v líčení, které bylo součástí recenze na paletku Freedom. rozhodně to není moje poslední rtěnka z této řady, tento odstín jsem si zamilovala a navíc nejsou vůbec drahé.

e.l.f. Flawless Finish Foundation - kvůli odstínu po něm sahám spíše během léta, kdy už mám nějakou barvičku, protože i nejsvětlejší odstín je na mě tradičně moc tmavý. ačkoliv má střední krytí, nemusíte se bát efektu masky, jelikož na pleti vypadá přirozeně a bez zapudrování dodá takový ten zdravý "glow" efekt. neobsahuje olej, tudíž ho bez problémů zvládne i mastná pleť a pochválit musím i jeho výdrž, která je obdivuhodná v těchto vedrech, kdy se naprosto roztékám.

Kiko make-up blender - téměř každá značka přichází s vlastní obdobou legendárního Beauty Blenderu, ale ne vždycky se to povede. téhle fialkové houbičce jsem proto příliš nefandila a v Římě jsem po ní mimo jiné sáhla, protože byla ve slevě (jo, napište na něco sleva a já to koupím!). avšak pozor! od té doby, co jsem ho vyzkoušela, jsem nesáhla na žádný štětec, tedy alespoň co se nanášení make-upu/korektoru týče. oficiálně se přiznávám, že jsem konvertovala k houbičkám a nechápu, jak jsem bez nich mohla žít?!? líčení pozvedne na úplně novou úroveň a pokud to bude v silách mého foťáku, ráda bych vám v samotném článku ukázala srovnání houbičky a štětce s fotkami jako důkaz. omluvte, prosím, že je tak špinavý, svědčí to o tom, že ho skutečně ráda a často používám :)

Řím - ano, ano... nemůžu do oblíbenců nezařadit mojí turisticky laděnou "dovolenou" v Římě. vždycky jsem milovala Paříž a byla to moje srdcovka, ale Řím mě i přes nějaká ta negativa (a šílený vedro!) naprosto uchvátil a ráda bych se tam v budoucnu podívala znovu. pokud vám unikly články s fotkami, první část najdete tady a druhá část je zde.

Yankee Candle vosk White Tea - jak jsem se před nedávnem dozvěděla, můj přítel nese mou posedlost svíčkami/vosky Yankee Candle hodně špatně a vše mu smrdí jak zpocený chlap... nechápu, nicméně během července jsem neustále pálila vosk v parfemaci bílého čaje, který mě vrací do mých dětských let, kdy mi teta dělávala krásně slaďoučký citronový čaj a ten voněl naprosto identicky jako tento vosk. svěží hořkosladká vůně, kterou si nutně musím pořídit ve velké svíci. čtvrtka vosku vystačí i na tři pálení a stále je stejně intenzivní.
bonusový oblíbenec je vozíček, který jsem pořídila v Jysku a přesprejovala měděným sprejem <3 

dejte mi vědět, co jste si během července oblíbili vy a mějte se krásně!

2 komentářů:

  1. Hezký článek :-) Odstín té rtěnky od nyx vypadá opravdu moc pěkně. Taky se mi moc líbí ten vozík a dobrý nápad ho přestříknout sprejem!

    OdpovědětVymazat
  2. Elf make up som mala a musím s tebou absolútne súhlasiť :)
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!