pátek 15. července 2016

nejoblíbenější paletka z drogérie

krásný večer! včera jsem nemohla přidat článek, jelikož kvůli počasí nám nefungoval internet, tak to napravím dnes recenzí na mou nejoblíbenější paletku očních stínů z drogérie. 
se značkou Freedom Makeup jsem se poprvé seznámila před nějakou dobou v drogérii Teta, kde jsem úplnou náhodou narazila na jejich produkty v samostatném stojanu. spadá pod značky Makeup Revolution a I♥Makeup, proto také ta podobnost s jejich výrobky. na výběr je neskutečné množství barevných provedení a já jsem si vybrala variantu Stunning Smokes. nenechte se zmást názvem, s paletkou nevykouzlíte pouze dramatické večerní kouřovky, ba naopak.
v paletce je celkem 12 stínů - 5 matných a 7 třpytivých.  zpočátku sem byla dost skeptická, to se přiznám, a nečekala jsem žádnou velkou pigmentaci. zrak mi vytřely nádherně máslové třpytivé stíny, které nepráší a neopadávají z víček. pro jejich nanášení se hodí spíše štětce z umělými štětinami. naopak matné stíny se lépe nanáší štětci s přírodním chlupem. jejich pigmentace je slabší (v porovnání s těmi třpytivými), ale to je u matných stínů pochopitelné stejně jako fakt, že práší. barevná paleta nabízí neutrální tóny. s kterými se skvěle vytvářejí přechody a jemné looky společně s těmi dramatickými. bez báze se postupně ztrácejí a slévají, každopádně s bází dají bez problému celý den i noc! sahám po ní v poslední době nejčastěji  ze všech mých paletek (dole je fotka jednoho z posledních looků, které jsem s ní vytvořila) a můžu říct, že je to rozhodně jedna z těch nejlepších, které v drogériích najdete. nevím, jak ostatními produkty, ale paletky se značce Freedom hodně povedly. za 199 Kč ji najdete v drogériích Teta nebo online na jejich eshopu.


napište mi, jaká je vaše oblíbená paletka očních stínů z drogérie!
mějte krásný víkend :)

1 komentářů:

  1. Vypadá moc krásně. :) Já dříve žádnou paletku nepoužívala, takže žádné vyzkoušené nemám, pak jsem dostala paletku od Urban Decay a je skvělá! Ale teda ne z drogerie no, ale tahle vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!