úterý 19. července 2016

kosmetické jednorázovky #6

pěkný den! jelikož to vždy není jen o skvělých produktech, které mi vyhovují, dáme si dnes kosmetické jednorázovky neboli produkty, které mi nesedly a znovu bych se k nim nevrátila.
#1 Mossa micelární voda - ve své pleťové rutině se snažím dávat více prostoru produktům v bio kvalitě a právě proto jsem sáhla po této micelárce, která obsahuje výtažky z malin a dokonce i růžovou vodu. pleť má odličovat, čistit a zároveň tonizovat, ale nechápu, jak někdo mohl tento produkt označit jako micelární vodu, když to absolutně nic neodlíčí. hned po prvním použití jsem se zděsila, jelikož místo odlíčených očí jsem je měla úplně černé od řasenky a na řadu musel přijít jiný odličovací produkt, abych nešla spát jako panda. má poměrně silnou parfemaci, která mi připomíná sterilní nemocniční prostředí a celkově o ní bohužel nemohu říct nic pozitivního. obrovské zklamání!

#2 Desert Essence deodorant - vlasovou péči od této značky naprosto miluju, nicméně deodorant se mezi mé oblíbence rozhodně nezařadí. parfemace tropického vánku je moc příjemná, každopádně před pocením vás neochrání a když už se zpotíte, vůně tropického vánku se najednou vytrácí a vy zůstanete pouze s vůní vašeho vlastního těla a to mezi lidmi dvakrát příjemné není, ruce pryč.

#3 Astor Mattitude make-up - v DMku jste v posledních dnech možná zaznamenali výprodeje značky Astor, takže jsem tam za 99 Kč ukořistila tento make-up, který slibuje matný vzhled pleti a hydrataci zároveň. mám nejsvětlejší odstín 091 - Light Ivory a zpočátku se tváří poměrně použitelně (pokud už mám na sobě nějaké to opálení), ale podtón je hodně do růžova. tudíž slečny se žlutým podtónem by se mu měly vyhnout velkým obloukem. po pár minutách začne oxidovat a na pleti fakt nehezky zoranžoví. a to ani nemluvím o té příšerně silné parfemaci, za mě tedy ne.

#4 Revlon linky ve fixu - nadchnout mě linkami ve fixu je opravdu oříšek a tyhle musím opět zařadit do skupiny těch nevyhovujících. pěnové aplikátory mám ráda, v tom problém není, spíše v samotné barvě. hodně se rozpíjí a intenzita černé je dost slabá. podobně jako u linek Super Liner Blackbuster od L'Oreal nepříjemně zapáchají po octu či lihové barvě.

#5 essence konturovací tužky na rty - pořád nemůžu pochopit, jestli mám nějaké vadné kusy nebo jak je možné, že když všichni tyto tužky chválí, pro mě jsou velkým zklamáním. naprosto jsem se zamilovala do odstínů a o to více mě štve, jak šíleně jsou suché. aplikaci ještě tak tak zvládnu, avšak mít je na rtech je utrpení, protože ani ten nejmatnější produkt na rty mě tak nevysušuje. budu je zkoušet dát a snažit se přijít tomu na kloub, zda by nepomohlo například tužky trochu nahřát, aby byly krémovější. 

pokud máte s těmito produkty nějakou zkušenost, určitě mi napište do komentářů a samozřejmě mi dejte vědět, jaký produkt naposledy zklamal vás.
mějte se krásně!

1 komentářů:

  1. Ani s jedním produktem zkušenost nemám. Naposledy mě zklamal korektor Fit Me od Maybelline, taky všude na něj kladné recenze a mně nepřišel tak dobrý, navíc se mi hned ošoupal ten černý nápis z obalu a měla jsem to všude. Děsný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!