MENU

úterý 5. července 2016

bright liner & mauve lips

zdravím vás! dnešní článek je přednastavený - jsem už někde v Říme a užívám si těstoviny, pizzu a zmrzlinu, haha. bude to takový hybrid make-up of the day a first impressions, protože jsem při vytváření tohoto looku použila hned tři nové produkty a chtěla bych se s vámi podělit o mé postřehy.
trendu barevných linek jsem nedokázala dlouho odolávat a příchodem značky NYX na náš trh mi bylo jasné, že jejich Vivid Brights Liner musím vyzkoušet. odstín Vivid Sapphire byl jasnou volbou, protože modrou miluju a k mým tmavým hnědým očím se mi moc líbí. aplikace chtěla trochu cviku, jelikož jsem zvyklá hlavně na pěnové hroty a tenhle je klasický ze štětinek, takže se chová trochu jinak. proto jsem také barvu nechtěně nanesla i na řasy, ale řasenka to nakonec spravila a nebylo to tolik patrné. linka krásně zaschne do matna a nemůžu si pomoci - vypadá úžasně! hlavně teď v létě, kdy si užívám výrazné barvy ať už to je rtěnka nebo právě oční linka. nedrolí se, drží celý den a barva nebledne. za mě tedy rozhodně ANO a příjemná je i cena, která se pohybuje pouze okolo 120 Kč. další novinkou a zároveň objevem je pro mě krémová konturovací paletka Technic Colour Fix, kterou jsem sehnala v Tescu za 120 Kč a objevila jsem ji i na ebay za obdobnou částku. vždy jsem se krémovým produktům na obličej vyhýbala, neboť jsem si myslela, že pro mou mastnou pleť to nebude dobrá volba. jak já jsem se mýlila! konturování za pomoci krémových produktů ve finále vypadá mnohem přirozeněji a já nechápu, co jsem doposud dělala se svým životem... o této konkrétní paletce pro vás připravuji samostatný článek. trojici nových produktů uzavřu konturovací tužkou od essence v odstínu 06 - Satin Mauve, která je barevně fakt překrásná a unikátní, ale problém mám s tím, že je naprosto nesnesitelně suchá a už samotné nanášení je docela horor. trochu se to zlepšilo poté, co jsem ji ořezala, avšak na rtech je stále dost vysušující a drolí se. za mě tedy bohužel ne, ačkoliv ta barva je prostě boží!


co vy a trend barevných linek či konturování za pomoci krémových produktů?
posílám pozdravy z Říma!

2 komentáře :

  1. jéé, ty linky jsou boží :))

    OdpovědětVymazat
  2. Užívej Řím, už jsem viděla pár fotek na Insta. Jinak barevné linky jsou super, mám taky v plánu zkusit modré nebo fialové. A mauve odstíny miluju :). S suchými konturkama taky bojuju a zatím jediné tužky na rty, které mi vyhovovaly jsou ty od MAC, které v pohodě nosím místo rtěnky a vůbec mě nevysušují a skvěle drží. Například ale vůbec nesnesu ty od Urban Decay. Jsou sice krémové, ale šííleně vysušují, na rtech lepí a dlouho nevydrží.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!