MENU

pondělí 27. června 2016

summer picks

zdravím vás! tropický víkend vystřídal déšť a já jsem dnes po cestě z práce zmokla jako nikdy v životě. za necelé dva týdny se chystám do Říma a na svém wishlistu mám ještě několik položek, které mi chybí na léto, především co se oblečení týče. pokud vás zajímá víc, čtěte dál...
KABELKA - kabelek mám spoustu, toho jsem si moc dobře vědoma, ale v poslední době mám chuť na nějakou menší a v červené barvě. rozzáří jakýkoliv outfit a dám do ní pouze to nejpotřebnější a vyhnu se tak tomu, že v kabelce potáhnu půlku bytu...

KOŠILOVÉ ŠATY - letošní léto jednoznačně patří košilovým šatům! jsou pohodlné, stylové a zároveň velmi jednoduché, takže právě něco jako již zmíněná červená kabelka je perfektně doplní. vídám je všude kolem sebe a neustále hledám ty pravé. hodně mě oslovily tyto denimové s páskem od Esprit, které zvýrazní pas a lichotí tak postavě mého typu.

TRIČKO - vzdušná trička jsou nezbytností pro horké dny a květinový potisk pro mě k létu jednoduše patří. tenhle skvost najdete tady.

ŠNĚROVACÍ SANDÁLY - obuv je pro mě v létě jeden velký problém. hned z několika důvodu nesnesu žabky a najít sandálky, které by se mi líbily také není jednoduchý úkol. na Zootu jsem objevila nádherné semišové šněrovací sandály značky Aldo a dokážu si je hravě představit i k těm košilovým šatům.

SLUNEČNÍ BRÝLE - podobně jako u kabelky beru sluneční brýle jako doplněk, a proto je ráda střídám. sháněla jsem pilotky se zrcadlovými skly a jelikož je díky své (ne)šikovnosti do konce léta jistojistě zničím nebo někde zapomenu, obrátila jsem se starý dobrý aliexpress a koupila je za krásné čtyři dolary, yay!

SUKNĚ - další nezbytný kousek šatníku na toto období je sukně. bílou zkombinujete se vším a navíc je stále velmi trendy. tahle překrásná skládaná sukně má ideální délku, jelikož krátkým sukním neholduji a později se dá využít i na různé společenské příležitosti.

BRONZER - na jakou značku si v Říme chci posvítit? rozhodně Kiko a ráda bych tam ukořistila nějaký nový bronzer, protože můj oblíbený od Catrice se mi povedlo rozbít a vím, že i kdybych ho "opravila", nebudu se k němu s takovou láskou vracet jako dříve. máte tip na nějaké další obchody nebo značky, které určitě v Římě nevynechat?


v komentářích mi dejte vědět, co je na vašem letním wishlistu a jaký kousek máte v tomto počasí nejraději!


6 komentářů :

  1. Pěkný výběr, líbí se mi botky, kabelka i vzdušné tričko :). Momentálně ani na wishlistu žádné oblečení nemám, i když minimálně nějaké takové boty bych si měla okouknout! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný wishlist, i já si připravuji takovýto seznam. Ideální outfit právě do Říma :-) Tričko s květovaným vzorem se mi moc líbí, celkově tenhle potisk dost vyhledávám. Džínové šaty jsou letos v kurzu, no, já žádné ještě nenašla které by mi seděly. Kiko je určitě dobrá volba, taky vždy ve Španělsku navštívím Kiko a jiné místní parfumerky a obchody s kosmetikou. Celkově ti doporučím dajít do všech známých obchodů tyu H&M, Bershka a jiné ať vidíš jaká je naše nabídka v obchodech malá.

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si Řím! Tipy bych dala, ale já nějak ani obchody nestíhala. :-D Spíš jsem si užívala památky ve velkém. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, budeme mít spoustu času, tak doufám, že mimo památek se dostane právě i na nějaké ty obchody :)

      Vymazat
  4. Košilový šaty anoooo! Ty si taky musím pořídit. Pěkný!

    OdpovědětVymazat
  5. KIKO mám moc ráda, je to fajn značka za super ceny! :) A ten bronzer vypadá úžasně! Taky na něj kouknu, až teď pojedu do itálie! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!