pátek 3. června 2016

summer perfume picks

ahoj, máme tady pátek a tím pádem celý víkend před námi. my ho zahájili výbornou grilovačkou a nemůžu se dočkat, až se pořádně prospím. léto nám klepe na dveře, a proto jsem dala dohromady několik tipů, na ty nejlepší parfém pro toto období, tak čtěte dál!
parfémy jsou moje velká závislost. miluji sladké vůně - můj nejoblíbenější parfém je La Vie Est Belle od Lancome, neuvěřitelná záležitost. cokoliv mající ve složení vanilku si dříve či později zamiluji, ale v létě velmi ráda sahám po svěžích citrusových či ovocných tónech. jelikož mi během posledních měsíců došlo hned několik mých oblíbených vůní, los padne na jednoho z téhle šestky a přibude do mé skromné sbírky (článek tady).

Estée Lauder; BRONZE GODDESS - tahle vůně je legenda a vychází každý rok v novém designu. mezi hlavní složky patří bergamot, jasmín a kokosové mléko, po kterém je cítit nejvíce. kdo by v létě nechtěl vonět jako bohyně?!?

Missoni; POUR FEMME - tohle byla láska na první přivonění a proto je jedna z mých velkých favoritů. sladká a smyslná vůně, která vám učaruje už svým krásným flakónem. mísí se v ní citrusy s růží a santalovým dřevem.

Calvin Klein; ETERNITY NOW - boom okolo této vůně začíná pomalu utichat a pro mě je to ten nejlepší okamžik jí dát šanci. už jsem ho vyzkoušela a opravdu mě nadchla svým květinovo-orientálním nádechem.

Michael Kors; CORAL - poklad, který mě oslovil díky Rendy. ta o něm mluvila ve svých beauty oblíbencích. tohle je přesně ten důvod, proč byste neměli číst kosmetické blogy :D musím ji alespoň vyzkoušet!

Calvin Klein; IN2U - má osvědčená klasika, ke které se vracím každé léto. jak už jsem psala ve článku o mých oblíbených vůních, připomíná mi nějaký exotický resort, pláž, drink v ruce a mohla bych pokračovat dál. Calvin Klein je při volbě parfému záruka kvality.

Salvatore Ferragamo; INCANTO SHINE - za krásnou vůni nemusíte dávat tisíce, takže pokud sháníte příjemnou ovocně-květinovou vůni stvořenou na léto v nižší cenové realci, sáhněte po Incanto Shine. zahalíte se díky ní do hávu z ananasu, broskve a mučenky.


napište mi, jaký je váš oblíbený letní parfém či vůně.
já jsem zvědavá, kterou vůni nakonec vyberu :)

2 komentářů:

  1. S vůní Bronze Goddess jsem se seznámila díky třpytivému oleji z letošní limitky a ten parfém potřebuji... Já se přiznám, že nemám rozdělené vůně podle období v roce. Parfémy střídám, to ano, ale že bych to dělala záměrně podle počasí, to si nemyslím. Teď ale hodně sahám po Gucci Flora, Chloe Chloe a Armani Si.

    OdpovědětVymazat
  2. Eternity Now voní nádherně!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!