pondělí 13. června 2016

snapshots /13.06.16/

pěkný den! někdo pondělí nenávidí, pro mě jsou zase akčním startem do nového týdne a snažím se být maximálně produktivní. chystám se poklidit byt, dodělávám míša řezy (mňam, už se na ně těším!), píšu článek a odpoledně frčím do práce. a k pondělnímu ránu samozřejmě také patří nový díl Game of Thrones, už jen dva díly do konce série :(((

dnes bych vám ráda zprostředkovala pár momentů v posledních týdnech skrze instagram, takže pokud mě ta nesledujete, rozhodně můžete! dozvíte se co dělám, co jím, co mě (ne)baví a v poslední době ráda přidávám různé kosmetické tipy :) najdete mě tam jako karolina_bery.
tahle chlupatá kráska mi neskutečně chybí <3 / docela si poslední dobou užívám pečení / krajkové detaily / naše první kafe v novém bytě 
kdo by nemiloval tulipány?! / letím do Říma, yay :D / NYX, konečně!!! / brownies podle Kitchenette, musíte vyzkoušet
jsme ale krásný :D / ahoj, jmenuju se Karolína a jsem kočičí máma... / můj velký oblíbenec od Clarins / brunchujeme <3
tohle je roztomilost level milion / konečně můžu svůj oblíbený Revlon ColorStay make-up sehnat i v Rossmannu :)) / to jsem si udělala radost ke dni dětí :D / nedalo se odolat!

mějte krásný týden a do komentářů mi napište svůj instagramový účet, ať vás také mohu sledovat!

5 komentářů:

  1. Ty jsou hezoučké .. Také jsem kotěcí máma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný psík, takový by se mi líbil :-) Hrozně se mi líbí fotka tebe a přítele s maskou, to vypadá vtipně :-D No a ty dobroty bych neváhala a sežrala je všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujem, on spíš vypadá dost utrápeně :D :))

      Vymazat
  3. Revlon musím omrknout, kdysi jsem jejich dekorativku milovala :). V NYXu jsem ještě nebyla a asi je nechystám, už mi trochu začíná vadit, jak je vážně všude :D. A Yankee svíčky jsou prostě nej!! Já jsem na Insta jako therainbower a už tě sleduju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, je všude, to máš pravdu, ale stejně mě láká spousta produktu. také už Tě sleduji, děkuji! :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!